Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jullie "negeren" mij gewoon omdat ik een koekblikchauffeur ben hè?
Nee omdat je stinktquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Nietesquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de komende weken hoef je nergens heen?quote:
En ik kan lekker kiezen welk vervoer ik kiesquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de komende weken hoef je nergens heen?
Ik wel, en dan zit ik lekker warm, met mijn eigen muziek achter het stuur
biertje?
AHAAA, een koekblikdessateurchauffeurquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik kan lekker kiezen welk vervoer ik kies![]()
Na na nana na![]()
Zo moet je het niet zien, ik houdt gewoon mijn opties open en zo kan ik ook nog genieten van alle voordelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
AHAAA, een koekblikdessateurchauffeur![]()
2 x 2 wielen is natuurlijk helemaal topquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, ik houdt gewoon mijn opties open en zo kan ik ook nog genieten van alle voordelen
Maar mijn hart ligt bij 2 wielen
Ik zit ook warm en droog, kwestie van goede kleding.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de komende weken hoef je nergens heen?
Ik wel, en dan zit ik lekker warm, met mijn eigen muziek achter het stuur
biertje?
Stinkerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |