quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
Laten we hier dan maar weer verder gaan
en over de Grip werd er gezegd dat er niets beter is op dit moment,
Jep, over zijn beschermende (quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
Rijd ie dan verkleed op motor mee ?
Die grip is echt fenomenaal hoor,quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:44 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb hem er ook op aan de voorkant. Achter heb ik nog een bt20 maar die gaat er met 2k te gaan ook af.
Was dat ook die bout die ik Afgelopen zaterdag al aanwees dat ie stuk zou gaan als je hem los zou draaien ? die was al erg ver heenquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:02 schreef Didiot het volgende:
Uitlaat zit eronder
Is echt supermooi geluid
En nog steeds beschaafddus geen ruzie met de buren
Nu alleen nog ff wat ophangmateriaal halen... er zijn twee moeren gebroken van het oude ophangmateriaal (waarvan 1 moer nu overbodig, wordt niet meer gebruikt met nieuwe uitlaat)
Jupsquote:Op zaterdag 18 december 2004 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was dat ook die bout die ik Afgelopen zaterdag al aanwees dat ie stuk zou gaan als je hem los zou draaien ? die was al erg ver heen![]()
Kan je nagaan straks met dynokit en afstellen (dat laatste doet nog het meest)quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:04 schreef Didiot het volgende:
Zo, en weer terug is...
Motor rijdt echt een heel stuk beter nu, trekt beter in toeren door enzo. En de BT-45's?
En hij klinkt een partij lekker![]()
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jullie "negeren" mij gewoon omdat ik een koekblikchauffeur ben hè?
Nee omdat je stinktquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Nietesquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
de komende weken hoef je nergens heen?quote:
En ik kan lekker kiezen welk vervoer ik kiesquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de komende weken hoef je nergens heen?
Ik wel, en dan zit ik lekker warm, met mijn eigen muziek achter het stuur
biertje?
AHAAA, een koekblikdessateurchauffeurquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:40 schreef Makster het volgende:
[..]
En ik kan lekker kiezen welk vervoer ik kies![]()
Na na nana na![]()
Zo moet je het niet zien, ik houdt gewoon mijn opties open en zo kan ik ook nog genieten van alle voordelenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
AHAAA, een koekblikdessateurchauffeur![]()
2 x 2 wielen is natuurlijk helemaal topquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien, ik houdt gewoon mijn opties open en zo kan ik ook nog genieten van alle voordelen
Maar mijn hart ligt bij 2 wielen
Ik zit ook warm en droog, kwestie van goede kleding.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
de komende weken hoef je nergens heen?
Ik wel, en dan zit ik lekker warm, met mijn eigen muziek achter het stuur
biertje?
Stinkerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |