quote:
Op zondag 19 december 2004 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:Dus PatM
Omdat ik constateer dat iemand een paar keer fout schakel op Pepijn's BMW heb ik gelijk alle wijsheid in pacht? Word nu wel een beetje onorigineel om dat telkens te zeggen over mij
![]()
Kom eens met wat nieuws hee..... ik weet nu onderhand wel dat jullie mij op elk mogelijke manier zwart proberen te maken (van jou had ik eigenlijk nog niet zo verwacht, maar ja, blijkbaar ben jij ook zo'n kuddedier)
Uhm, jij bent meer iemand met een zeer kleine belevingswereld. Iemand die in zijn absolute gelijkheid gelooft...
Wat ik ook frapant vind is dat jij zegt dat jij mensen pas met respect behandeld als jij met respect behandeld wordt. Ik heb nieuws voor je: als je niemand met respect behandeld zal je ook nooit respect terugkrijgen.
Ook ben jij gewoon de grootste belemmering hier om nieuwe aanwas te krijgen, aangezien er nog maar een paar zijn die jouw gedrag nog enigzins accepteren omdat we weten dat je IRL een schuchtere en best aardige gozer bent. Daarom is het juist zo jammer dat je je op internet af en toe gewoon als een hork gedraagt zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
En zelf vergoedelijk je alles altijd weer als: ja, dat heb ik niet zo bedoeld, dat is de beperking van het internet etc. etc.
Fuck off, je kan je ook gewoon aanpassen aan de beperktheid van internet. Nu ben je feitelijk gewoon zo'n kneus die IRL niets tot weinig durft te zeggen (iig is dat zeker de indruk op de meets) en op internet de grootst mogelijke bek heeft...
En tuurlijk, onderhand weet ik ook wel dat alles aan iedereen legt behalve aan jou. Dat verhaal kennen we inmiddels wel. Bovendien is het misschien wel eens handig om jezelf de vraag te stellen waarom er steeds minder mensen posten in 'onze' SC topic...
Ik heb iig al wel het antwoord voor je.
Weet je Riet, van mij mag je gewoon hier hartstikke wegblijven, iig 'onze' SC topic. Daar wordt het zeker een stuk gezelliger van
![]()
Further, I rest my case...
en je kan zoveel posten als je wilt als reactie hierop, maar ik ga er verder niet meer op in...Ik ga nu ff de motoren winterklaar maken
lang leve S100 Totaal Reiniger en S100 Totaal Beschermer