ZO bedoelde jij het?? Jij noemde mij een puber met een Kreidler..quote:Op zondag 19 december 2004 17:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Helemaal niet...... ga jou niet in de grond lopen stampen.
En wederom word ik weer verkeerd begrepen.... refereerdee daarmee naar mezelf, als je 18 of ouders bent met een motorrijbewijs en een motor is het een leuk forum..... ben je jonger en heb je een scooter/brommer word je uitgekotst
Zo bedoelde ik het dus.
Dan ben je gewoon niet zo heel slim en weet je dingen verkeerd te verwoordenquote:Op zondag 19 december 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, puber met Kreidler.... ik was toen toch ook een puber(nog steeds misschien
)
IIG was het niet beledigend bedoeld...
Okequote:Op zondag 19 december 2004 18:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, zoals ik al zei, dingen van mij worden vaak verkeerd opgevat.... daar moet ik dan misschien aan gaan werken. Eerst 3x opnieuw lezen voordat ik een post neerzet ofzo
Misschien goed voornemen voor het nieuwe jaar?
Dus nogmaals..... wil niemand beledigen...
Als het even meezit heb ik zo rond juli/augustus 2005 me papiertje, dus count me inquote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Youssef het volgende:
Dus denken jullie dat er nog meetings uit dit topic voortkomen in het nieuwe jaar? Zeg maar rond volgend half jaar![]()
??
Natuurlijk, en dan zeker zonder gezeikquote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Youssef het volgende:
Dus denken jullie dat er nog meetings uit dit topic voortkomen in het nieuwe jaar? Zeg maar rond volgend half jaar![]()
??
Ik ben de aardigheid zelfquote:Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Sport_Life het volgende:
Of ik moet een lift kunnen krijgen van een aardige fokker![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Youssef het volgende:
??
Ik moet nog eens even rondkijken welke passen we gaan doen, en dan de aanrijroute's bepalen.quote:Op zondag 19 december 2004 18:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt wel
is er al iets bekend over de route ?
Jezus wat lang nogquote:Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als het even meezit heb ik zo rond juli/augustus 2005 me papiertje, dus count me in. Of ik moet een lift kunnen krijgen van een aardige fokker
![]()
Ik heb geen geldquote:Op zondag 19 december 2004 18:42 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jezus wat lang nogWaarom dan? Ben je al begonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |