Ik ga ook niet zo vaak uit, eens in de 3 weken ofzo!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind uitgaan vreselijk, Airelle.
Ik erger me meer aan mensen en dingen en muziek dan dat ik het naar m'n zin heb.
Why not?quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zo vaak uit, eens in de 3 weken ofzo!!
Maar Duiveltja, ik hoop niet dat ze meer wil
Haha ik weet ook nog niet OF ik mee ga, het is wel leuk natuurlijk!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom ga je dan mee?
Omdat ze zei dat ze je een leuke jongen vond?
Niemand kan natuurlijk tippen aan die prachtige openingspost van de laatste editie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijkbaar heeft niemand zin om een nieuwe te openen
Ik open maar even geen GTST topics meer,die vallen toch in het niets vergeleken met die van Iwan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:31 schreef Duiveltja het volgende:
Blijkbaar heeft niemand zin om een nieuwe te openen
Jij post wat ik denk mijn waarde...quote:
Inderdaad,Charlie is zwanger hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:36 schreef Airelle het volgende:
Ja.. als niemand het doet... dan ga ik nu wel iets verzinnen.
Ik.quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Wie kijkt er hier weleens naar Cosmetische chirurgie live?.
Hoe doe je diequote:Op vrijdag 17 december 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Wat een lelijke smiley, Duiveltja. [afbeelding]
Dat is viesquote:Op vrijdag 17 december 2004 20:37 schreef BVO het volgende:
Wie kijkt er hier weleens naar Cosmetische chirurgie live?.
maar je hebt geen huiswerk in de vakantiequote:Op vrijdag 17 december 2004 21:22 schreef Airelle het volgende:
Ik heb volgende week tentamen week!
Aargh
Maar twee praktische opdrachtenquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:29 schreef niksan het volgende:
[..]
maar je hebt geen huiswerk in de vakantie
toch?
Je moest solliciterenquote:
Ach ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
In het kader van het terugbrengen van de sticky's in de fora's en het feit dat SC sowieso toch wel altijd bovenaan zal bungelen is dit besloten
Forum - Foraquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:40 schreef Bupatih het volgende:
fora's is dubbelop.
Hmm, ik verveel me weer eens.
Nee. Ik ben gewoon slimquote:Op vrijdag 17 december 2004 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Forum - Fora
Datum - Data
Heb jij trouwens Latijn?
En de mensen die hier posten mochten niet mee doen aan de vergadering?quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:37 schreef Duiveltja het volgende:
In het kader van het terugbrengen van de sticky's in de fora en het feit dat SC sowieso toch wel altijd bovenaan zal bungelen is dit besloten
Ik heb voor je gevote maar je red het nooit die Tessje heeft half fok afgeneukt en die Yvonne en zij zijn vriendinnen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
Bupatih! Heb je ook al een sollicitatiegesprek gehad?
Oh. Ik wel.quote:
Ja.quote:
Hoe ging dat??quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. De dag voordat Duiveltja bekend werd gemaakt.
.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je ziet wie er blauw is, kan je dat toch wel raden
Daar moet je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb een respect 2 all bandje om op dit moment![]()
Nee die gaf mijn moeder netquote:
Ik ben nooit vrienden of vijanden van hem geweest ik uit wel eens kritiek op hem en dat kan hij niet zo goed hebben dat is het enige wat er ooit is gebeurd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Is alles weer koek en ei tussen Orginial en _ELMaikel_ ?
Ik zat al te wachten op zo`n reactie van _Elmaikel_ maar goed,het was het proberen waard.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Is alles weer koek en ei tussen Orginial en _ELMaikel_ ?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je ziet wie er blauw is, kan je dat toch wel raden
Ja Nano heeft er verstand vanquote:
Ik vind haar nominatie voor irritantste user schokkender eigenlijk.quote:
Het is allebei onterecht het moet omgekeerd zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind haar nominatie voor irritantste user schokkender eigenlijk..
En ook nog eens de relnicht en op zichzelf geilende... wat een kutwijf zeg..
Oke ga het meteen weer doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:57 schreef BVO het volgende:
Orginial! Je stem voor leukste user is gisteren per ongeluk verwijderd, je moet hem opnieuw posten!.
jij zit net op msn te huilen dat je het goed wil maken en dan kom je weer met dit soort onzin hoezo je zelf tegen praten..quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is allebei onterecht het moet omgekeerd zijn.![]()
Wendy van Dijk award: BVO
En relnicht + op zichzelf geilende: Elmaikel.
* Orginial negeert jouw op het advies van BVO.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
jij zit net op msn te huilen dat je het goed wil maken en dan kom je weer met dit soort onzin hoezo je zelf tegen praten..
Dat dacht ik net ookal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Waarom heeft ze in godsnaam Anita genomineerd voor grootste spoilerzieligerd?.
.
.
Hij zat in SOP maar heeft 2x gepost maar iedereen negeerde hem.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
Orgi! Heb jij wat met dat Soaplover gedoe te maken?
Beetje flauw anders..
Ik bedoel dat je mij niet kan wijsmaken dat hij die ban net uiit zichzelf heeft aangevraagd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij zat in SOP maar heeft 2x gepost maar iedereen negeerde hem.
Croupouque heeft natuurlijk dat ene topique op zijn naam en verder is het een leuke usertquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik wil eigenlijk voor Croupouque stemmen![]()
Sorry Bupa
óf je moet me nog even héél snel overtuigen [afbeelding]
En dan heb ik het meteen gedaan? Lekker dan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je mij niet kan wijsmaken dat hij die ban net uiit zichzelf heeft aangevraagd.
Ja, maar kijk eens in zn postgeschiedenis: hij is briljantquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Croupouque heeft natuurlijk dat ene topique op zijn naam en verder is het een leuke usert
Jij kent hem geloof ik en je reacties in dat topic van hem net stroomden nou niet bepaald over vanm liefde.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
En dan heb ik het meteen gedaan? Lekker dan..![]()
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar kijk eens in zn postgeschiedenis: hij is briljant![]()
![]()
En kijk anders eens naar zn klonen
Oke dan is het goed.Maar hij had een rol in SOP maar hij postte nooit ofzo.Hij zei een keer dattie FOK gewoon geen hol aan vond (en dan vooral SOP) en sindsdien nooit meer gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij kent hem geloof ik en je reacties in dat topic van hem net stroomden nou niet bepaald over vanm liefde.
Maar goed, ik beschuldig je ook niet, vraag het alleen maar..
Juist ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk eens in ONZ zou ik zeggen o.a. Swami_twelveinchalami, SwedishSven, Ouagadougou enz.
Ow en Honingdropje natuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk eens in ONZ zou ik zeggen o.a. Swami_twelveinchalami, SwedishSven, Ouagadougou enz.
* Orginial heeft geen idee waar ZOWIEE het over heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaja, klonen die niet baggeren bestaan ook![]()
Teveel om op te noemenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
Vergeet SexyRomeo en Zak_Over_Mijn_Hoofd niet!.
Vreemd op msn had je andere verhalen ...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
En dan heb ik het meteen gedaan? Lekker dan..![]()
Ja gezeligquote:
Goedemorgen Evelienquote:
Neen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:48 schreef Duiveltja het volgende:
En Tom heb je nog getongd?
als je al niet denkt dat je niet dronken was dan was je misschien wel dronken..quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik was niet dronken, geloof ik, dus ik heb ook geen kater. Toch? En ik heb ook niet gevochten, want ik ben tres braaf.
laten we het houden op aangeschoten....quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik weet nog precies wat ik heb gedaan hoor.. Alles was alleen een beetje draaierig.
.
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik wil eigenlijk voor Croupouque stemmen![]()
Sorry Bupa
óf je moet me nog even héél snel overtuigen [afbeelding]
Ik heb ook een kloon in ONZ.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
Vergeet SexyRomeo en Zak_Over_Mijn_Hoofd niet!.
* Orginial stemt op Bupatih.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Het maakt mij niks uit, ZOWIEE
Je moet stemmen op diegene waarvan jij denkt dat hij het is.
Easy as that.
Jij komt nooit in ONZ / kijkt nooit in ONZquote:
Kom ik nooit in ONZ? Check me topiclijst dan even door.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij komt nooit in ONZ / kijkt nooit in ONZ
Alleen stemmen als je er voor bent, anders niet.
Onee dat is klaagbaak.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kom ik nooit in ONZ? Check me topiclijst dan even door.![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kom ik nooit in ONZ? Check me topiclijst dan even door.![]()
uhuhquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige twee nog hierzo.![]()
Als je wilt dat alleen "waardige" mensen stemmen, dan moet je hier geen linkje neerzetten. Degenen die echt willen stemmen doen het immers toch wel en degenen die niet echt betrokken zijn doen het dan niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij komt nooit in ONZ / kijkt nooit in ONZ
Alleen stemmen als je er voor bent, anders niet.
Ik postte het linkje ook niet om stemmen te werven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je wilt dat alleen "waardige" mensen stemmen, dan moet je hier geen linkje neerzetten. Degenen die echt willen stemmen doen het immers toch wel en degenen die niet echt betrokken zijn doen het dan niet.
Vind ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik postte het linkje ook niet om stemmen te werven.
Ah...quote:
quote:
Ik ben nu bezig in dat forum.quote:
Het is een forum om daar de King Williams Testpaper van de Trouw op te lossen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dat is heel leuk maar waar doelt het nou voor dan? Er staat wel een faq maar daar word je ook niet wijs van..
Je ziet het forum niet als je niet ingelogd bent.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:17 schreef BVO het volgende:
Het is alleen niet onzichtbaar.. Dus heel veel nut heeft het niet dan toch?
.
Maar wat is het verschil met 2 jaar geleden dan? Nu staan ze evengoed open en bloot op het forum en staat het subforum zelfs nog pontificaal bovenaan de index..quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een forum om daar de King Williams Testpaper van de Trouw op te lossen.
2 jaar geleden hebben ze ook zoiets gedaan in GC, maar toen was Trouw daar niet blij mee.
Maar dit kon je ook allemaal lezen in het topic dat Duiveltja postte.
Prachtige conclusie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus als iemand ze wil lezen moet hij een accaunt maken..
En zo kan dus niet jan en alleman mee doen en daardoor is Trauw weer blij
Lees even wat ik daarvoor postte, als reactie op jouw vraag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met 2 jaar geleden dan? Nu staan ze evengoed open en bloot op het forum en staat het subforum zelfs nog pontificaal bovenaan de index...
Je ziet het forum niet als je niet ingelogd bent.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:17 schreef BVO het volgende:
Het is alleen niet onzichtbaar.. Dus heel veel nut heeft het niet dan toch?
.
Trauw?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de mensen van Trauw zijn niet zo slim om een accaunt te maken dus die komen het ook niet te weten
Ik heb al wat gedaan:quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:46 schreef Orginial het volgende:
Gaat iemand nog wat doen vandaag?
* Orginial niet.![]()
Ik ga denk ook maareens leren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb al wat gedaan:
Kerstboom opgetuigd
en verder ga ik leren .... *denkik
moet ik ook doen....maar ik heb niet zo een zin tis een saai onderwerpquote:
Ik ook.Wiskundequote:Op zaterdag 18 december 2004 15:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moet ik ook doen....maar ik heb niet zo een zin tis een saai onderwerp![]()
ik moet proefwerken na kijken dan moet ik gaan blokken voor wat de invloeden van napoleon op de wereld waren..........fijn....quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:02 schreef Zhenar het volgende:
Leuk die puzzels... Maar niet goed voor mijn scriptievoortgang.
Rechts rijden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet proefwerken na kijken dan moet ik gaan blokken voor wat de invloeden van napoleon op de wereld waren..........fijn....
quote:
Moesten ze maar beter leren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zal ik gewoon alle leerlingen een 4 geven net zo makkelijk.....![]()
ja dat is wel zo, het probleem is dat ik leerlingen heb ( ik loop stage op middelbare school als Geschiedenis docente) die echt mega lange antwoorden geven, ik heb er zelfs hier eentje liggen. Het waren 15 open vragen die heeft gewoon vijf en half A4tje gebruikt.......quote:
Haha... doe ik meestal ook met Geschiedenis dan heb je altijd wel wat puntenquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, het probleem is dat ik leerlingen heb ( ik loop stage op middelbare school als Geschiedenis docente) die echt mega lange antwoorden geven, ik heb er zelfs hier eentje liggen. Het waren 15 open vragen die heeft gewoon vijf en half A4tje gebruikt.......
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, het probleem is dat ik leerlingen heb ( ik loop stage op middelbare school als Geschiedenis docente) die echt mega lange antwoorden geven, ik heb er zelfs hier eentje liggen. Het waren 15 open vragen die heeft gewoon vijf en half A4tje gebruikt.......
Chocomelquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:18 schreef Orginial het volgende:
Mijn weblog heeft een update gehad klik voor de link even op mijn ondertitel.![]()
& Achternamen!quote:
ik moet het nog allemaal lezen....ach ja....ze krijgt al we xtra punten voor de moeite van me...quote:
Multiple choicequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:37 schreef Orginial het volgende:
Zijn hier nog geboren dramaqueens in da house?![]()
Voor als je op TV wilt (GTST)
http://213.201.217.79/?p=239
Ze gaan ONM achterna.En er staan meerderequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:39 schreef Airelle het volgende:
Wat we zoeken:
Jongens en meisjes tussen 15 en 18 jaar, met acteerervaring , die vanaf mei 2005 beschikbaar zijn en bereid zijn om voor een langere periode tijd te besteden aan het spelen van een rol in GTST.
Zo jong? MG
Spannendquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze gaan ONM achterna.En er staan meerdere![]()
Nina is trouwens zeer binnekort weer te zien ze wordt nu door ene Jamie gespeeld.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze gaan ONM achterna.En er staan meerdere![]()
Oh, dat doe ik ook altijd metquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
het erge is dat ik vroeger toen ik ook nog op de HAVO zat het ook deed mijn record was 7 kantjes voor een examen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook altijd met. geschiedenis.
. Veel te lange antwoorden geven.
Ja leukquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga een tijdmachine bouwen...
Hij is té briljant om mod te wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar kijk eens in zn postgeschiedenis: hij is briljant![]()
![]()
En kijk anders eens naar zn klonen
Hij is té briljant om niet op hem te stemmenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Hij is té briljant om mod te worden
heb je nou op Croupouque gestemd of niet?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij is té briljant om niet op hem te stemmen![]()
Ik ben nog omkoopbaarquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:12 schreef niksan het volgende:
[..]
heb je nou op Croupouque gestemd of niet?
goed idee!quote:
He, wat ben je ineens politiek correctquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik bied niks.
Alleen op mij stemmen als je me geschikt vindt.
Ik ben altijd al zo geweest, ZOWIEEquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
He, wat ben je ineens politiek correct
je bent zeker al aan het oefenen voor het modschap![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben altijd al zo geweest, ZOWIEE
Maar ik het allermeest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik nog meer..
Gelukkig komt morgen Life & Cooking weer..
en Carlo begint vervelend te wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar ik het allermeest.
Life & Cooking is ook wel leuk. Maar het haalt nooit het niveau van Telekids.
vind je dat nou ook.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:49 schreef niksan het volgende:
[..]
en Carlo begint vervelend te worden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Faya op een regionale zender.
Die is echt een flapuit
Het leven is leeg zonder dat progama.quote:
Naam is ook niet belangrijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Die ja
Weet ik veel hoe je de naam van dat kind schrijft
Carlo is cool.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:49 schreef niksan het volgende:
[..]
en Carlo begint vervelend te worden
Jippiequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, Victoria Koblenko is morgen jarig.
Jammie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jippie
Speciaal voor haar cake uit Rusland
[afbeelding]
Weten wij, gtst/fajah kenners, toch allang johquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft haar tweeling laten verkleinen zei ze.
Fajah gaat trouwens binnenkort uit gtst benieuwd of we haar ooit weer zien..quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Weten wij, gtst/fajah kenners, toch allang johZe heeft ze eerst laten vergroten en daarna dus weer verkleinen. En zoals ZOWIEE al heel subtiel liet weten: ze kan niet acteren. En daar voeg ik aan toe: ze heeft ook totaal geen uitstraling.
Alleen veel haarquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Weten wij, gtst/fajah kenners, toch allang johZe heeft ze eerst laten vergroten en daarna dus weer verkleinen. En zoals ZOWIEE al heel subtiel liet weten: ze kan niet acteren. En daar voeg ik aan toe: ze heeft ook totaal geen uitstraling.
Daar heb ik een heel andere mening over.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
En zoals ZOWIEE al heel subtiel liet weten: ze kan niet acteren. En daar voeg ik aan toe: ze heeft ook totaal geen uitstraling.
Zo als veel van die ex soapies die het helemaal gingen makenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de Playboy, vast. En dan in een reclamespot voor de markt. En dan nergens meer.
Echt? Nee!! * Orginial huiltquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Fajah gaat trouwens binnenkort uit gtst benieuwd of we haar ooit weer zien..
Oud nieuwsquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze heeft haar tweeling laten verkleinen zei ze.
Your my girl ..quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Waarom heeft haast iedereen tegenwoordig een Engelse signature![]()
P.S. _ELMaikel_ die van jou klopt niet
Denk goed na.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Your my girl ..
Das toch oke ?
Maar dat is hipquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk goed na.
Gebruik anders gewoon géén Engels.
Ché zit nu in die Honig reclame. En hij speelde een "gemaakte" rapper in een programma van Horace Cohen en Ruben van der Meer, was echt grappig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo als veel van die ex soapies die het helemaal gingen maken
Che(die kerel met die moelijke naam)
Als je in de honig reclame zit heb je het gemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Ché zit nu in die Honig reclame. En hij speelde een "gemaakte" rapper in een programma van Horace Cohen en Ruben van der Meer, was echt grappig.
En verder negeerde hij zijn familie toen hij bekend werd. Heb ik uit zeer betrouwbare bron
quote:
Nou ja van die andere is niets meer vernomen, o wacht Teun heeft Katja geneukt en in dat theaterstuk gespeeld.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Als je in de honig reclame zit heb je het gemaakt
quote:Ja zo iets had jij al eens verteld iets met een aangetrouwde neef ofzo toch ?
quote:
Je had al eens verteld hoe het zat met die che maar dat is het enige wat ik nog weetquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou ja van die andere is niets meer vernomen, o wacht Teun heeft Katja geneukt en in dat theaterstuk gespeeld.
[..]huh?
Ze heeft nu een relatie met Madeleine in Zuid-Afrika.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha
Maar effe wat anders weet iemand waar Yoka is gebleven!?
Die zit op d’r kamertje Engels te leren (Amerikaans-Engels welteverstaanquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar effe wat anders weet iemand waar Yoka is gebleven!?
Ik zei Yoka niet Tracyquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze heeft nu een relatie met Madeleine in Zuid-Afrika.![]()
Je spreekt haar nog wel eens??quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Die zit op d’r kamertje Engels te leren (Amerikaans-Engels welteverstaan)
het is stil aan de overkant.....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een rust hier ...
kijk ik ook halfquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja nog al... allemaal het lagerhuis kijken ofzo.
die denkt....quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:37 schreef Bupatih het volgende:
iemand.
dan lullen we toch door...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Topic moet effe vol ik heb een topic klaarstaan met de naam : Bupatih voor onz mod !
nog leuke films vanavond op tv?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Tsja volgens mij gaat het niet lukken.
Niet dat ik weet. Underworld ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nog leuke films vanavond op tv?
kewlquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Nouwja Dolfje polfje jansen is nu wel op tv
we zitten nu op 276quote:
moet je mijn berichtje quoten zie je hemquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
we zitten nu op 276
(ik weet nog steeds niet hoe je die cheer smillie doet)
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moet je mijn berichtje quoten zie je hemsterretje grote O sterretje....
nu nog 19quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En we zitten op de 280 nog maar 20
dat wat lukt?quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik verwacht niet dat het lukt..
vast wel op dit tempo 5 minquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat we dit topic vol krijgen..
nee ach het is een chat...quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol dit gaat nergens meer over..
ik heb een stukje gekeken en ik vond het ook niet zo denderend...wel jammer....quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef Airelle het volgende:
Was ik toch nog ff.
Voor het slapen gaan.
Lagerhuis was helemaal niet zo leuk.
Maarquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef Airelle het volgende:
Was ik toch nog ff.
Voor het slapen gaan.
Lagerhuis was helemaal niet zo leuk.
Was die niet van de ASO-showquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
MaarCarry*O* was er toch weer
Dat hoop ik teminstequote:
Ook! en van Spijkers met Koppen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |