Maar wat is het verschil met 2 jaar geleden dan? Nu staan ze evengoed open en bloot op het forum en staat het subforum zelfs nog pontificaal bovenaan de index..quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een forum om daar de King Williams Testpaper van de Trouw op te lossen.
2 jaar geleden hebben ze ook zoiets gedaan in GC, maar toen was Trouw daar niet blij mee.
Maar dit kon je ook allemaal lezen in het topic dat Duiveltja postte.
Prachtige conclusie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus als iemand ze wil lezen moet hij een accaunt maken..
En zo kan dus niet jan en alleman mee doen en daardoor is Trauw weer blij
Lees even wat ik daarvoor postte, als reactie op jouw vraag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar wat is het verschil met 2 jaar geleden dan? Nu staan ze evengoed open en bloot op het forum en staat het subforum zelfs nog pontificaal bovenaan de index...
Je ziet het forum niet als je niet ingelogd bent.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:17 schreef BVO het volgende:
Het is alleen niet onzichtbaar.. Dus heel veel nut heeft het niet dan toch?
.
Trauw?quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En de mensen van Trauw zijn niet zo slim om een accaunt te maken dus die komen het ook niet te weten
Ik heb al wat gedaan:quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:46 schreef Orginial het volgende:
Gaat iemand nog wat doen vandaag?
* Orginial niet.![]()
Ik ga denk ook maareens leren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb al wat gedaan:
Kerstboom opgetuigd
en verder ga ik leren .... *denkik
moet ik ook doen....maar ik heb niet zo een zin tis een saai onderwerpquote:
Ik ook.Wiskundequote:Op zaterdag 18 december 2004 15:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
moet ik ook doen....maar ik heb niet zo een zin tis een saai onderwerp![]()
ik moet proefwerken na kijken dan moet ik gaan blokken voor wat de invloeden van napoleon op de wereld waren..........fijn....quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:02 schreef Zhenar het volgende:
Leuk die puzzels... Maar niet goed voor mijn scriptievoortgang.
Rechts rijden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet proefwerken na kijken dan moet ik gaan blokken voor wat de invloeden van napoleon op de wereld waren..........fijn....
quote:
Moesten ze maar beter leren.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zal ik gewoon alle leerlingen een 4 geven net zo makkelijk.....![]()
ja dat is wel zo, het probleem is dat ik leerlingen heb ( ik loop stage op middelbare school als Geschiedenis docente) die echt mega lange antwoorden geven, ik heb er zelfs hier eentje liggen. Het waren 15 open vragen die heeft gewoon vijf en half A4tje gebruikt.......quote:
Haha... doe ik meestal ook met Geschiedenis dan heb je altijd wel wat puntenquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, het probleem is dat ik leerlingen heb ( ik loop stage op middelbare school als Geschiedenis docente) die echt mega lange antwoorden geven, ik heb er zelfs hier eentje liggen. Het waren 15 open vragen die heeft gewoon vijf en half A4tje gebruikt.......
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat is wel zo, het probleem is dat ik leerlingen heb ( ik loop stage op middelbare school als Geschiedenis docente) die echt mega lange antwoorden geven, ik heb er zelfs hier eentje liggen. Het waren 15 open vragen die heeft gewoon vijf en half A4tje gebruikt.......
Chocomelquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:18 schreef Orginial het volgende:
Mijn weblog heeft een update gehad klik voor de link even op mijn ondertitel.![]()
& Achternamen!quote:
ik moet het nog allemaal lezen....ach ja....ze krijgt al we xtra punten voor de moeite van me...quote:
Multiple choicequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |