Ik heb ook een kloon in ONZ.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
Vergeet SexyRomeo en Zak_Over_Mijn_Hoofd niet!.
* Orginial stemt op Bupatih.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha
Het maakt mij niks uit, ZOWIEE
Je moet stemmen op diegene waarvan jij denkt dat hij het is.
Easy as that.
Jij komt nooit in ONZ / kijkt nooit in ONZquote:
Kom ik nooit in ONZ? Check me topiclijst dan even door.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij komt nooit in ONZ / kijkt nooit in ONZ
Alleen stemmen als je er voor bent, anders niet.
Onee dat is klaagbaak.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kom ik nooit in ONZ? Check me topiclijst dan even door.![]()
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Kom ik nooit in ONZ? Check me topiclijst dan even door.![]()
uhuhquote:Op zaterdag 18 december 2004 11:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige twee nog hierzo.![]()
Als je wilt dat alleen "waardige" mensen stemmen, dan moet je hier geen linkje neerzetten. Degenen die echt willen stemmen doen het immers toch wel en degenen die niet echt betrokken zijn doen het dan niet.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij komt nooit in ONZ / kijkt nooit in ONZ
Alleen stemmen als je er voor bent, anders niet.
Ik postte het linkje ook niet om stemmen te werven.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je wilt dat alleen "waardige" mensen stemmen, dan moet je hier geen linkje neerzetten. Degenen die echt willen stemmen doen het immers toch wel en degenen die niet echt betrokken zijn doen het dan niet.
Vind ik.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik postte het linkje ook niet om stemmen te werven.
Ah...quote:
quote:
Ik ben nu bezig in dat forum.quote:
Het is een forum om daar de King Williams Testpaper van de Trouw op te lossen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dat is heel leuk maar waar doelt het nou voor dan? Er staat wel een faq maar daar word je ook niet wijs van..
Je ziet het forum niet als je niet ingelogd bent.quote:Op zaterdag 18 december 2004 15:17 schreef BVO het volgende:
Het is alleen niet onzichtbaar.. Dus heel veel nut heeft het niet dan toch?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |