Carlo is cool.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:49 schreef niksan het volgende:
[..]
en Carlo begint vervelend te worden

Jippiequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, Victoria Koblenko is morgen jarig.

Jammie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jippie
Speciaal voor haar cake uit Rusland
[afbeelding]

Weten wij, gtst/fajah kenners, toch allang johquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
Ze heeft haar tweeling laten verkleinen zei ze.

Fajah gaat trouwens binnenkort uit gtst benieuwd of we haar ooit weer zien..quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Weten wij, gtst/fajah kenners, toch allang johZe heeft ze eerst laten vergroten en daarna dus weer verkleinen. En zoals ZOWIEE al heel subtiel liet weten: ze kan niet acteren. En daar voeg ik aan toe: ze heeft ook totaal geen uitstraling.

Alleen veel haarquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
[..]
Weten wij, gtst/fajah kenners, toch allang johZe heeft ze eerst laten vergroten en daarna dus weer verkleinen. En zoals ZOWIEE al heel subtiel liet weten: ze kan niet acteren. En daar voeg ik aan toe: ze heeft ook totaal geen uitstraling.

Daar heb ik een heel andere mening over.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef Dada het volgende:
En zoals ZOWIEE al heel subtiel liet weten: ze kan niet acteren. En daar voeg ik aan toe: ze heeft ook totaal geen uitstraling.

Zo als veel van die ex soapies die het helemaal gingen makenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
In de Playboy, vast. En dan in een reclamespot voor de markt. En dan nergens meer.

Echt? Nee!! * Orginial huiltquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Fajah gaat trouwens binnenkort uit gtst benieuwd of we haar ooit weer zien..

Oud nieuwsquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ze heeft haar tweeling laten verkleinen zei ze.

Your my girl ..quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:01 schreef Bupatih het volgende:
Waarom heeft haast iedereen tegenwoordig een Engelse signature![]()
P.S. _ELMaikel_ die van jou klopt niet

Denk goed na.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Your my girl ..
Das toch oke ?

Maar dat is hipquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Denk goed na.
Gebruik anders gewoon géén Engels.

Ché zit nu in die Honig reclame. En hij speelde een "gemaakte" rapper in een programma van Horace Cohen en Ruben van der Meer, was echt grappig.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo als veel van die ex soapies die het helemaal gingen maken
Che(die kerel met die moelijke naam)

Als je in de honig reclame zit heb je het gemaaktquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Ché zit nu in die Honig reclame. En hij speelde een "gemaakte" rapper in een programma van Horace Cohen en Ruben van der Meer, was echt grappig.
En verder negeerde hij zijn familie toen hij bekend werd. Heb ik uit zeer betrouwbare bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |