Herhalingen?!quote:Op zondag 25 juli 2004 14:42 schreef mark_03 het volgende:
Is er al meer nieuws over de herhalingen? Lijkt me nu wel een geschikt moment ivm de zomer, alles wordt herhaald.
Liefst herhalingen van daarvoor ... 1993 ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:49 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Herhalingen?!
OMG nee! Het is vaak zat herhaald, ook in live&cooking.
Krijg je weer die beelden met Henk van der Meijde, van Prive, in een superman pak..
In die aflevering was mn klas er... en deed ik de Movie Race...
Ze mogen wel alleen Pittige Tijden herhalen?
ik ga het zeker kijkenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:42 schreef mark_03 het volgende:
Is er al meer nieuws over de herhalingen? Lijkt me nu wel een geschikt moment ivm de zomer, alles wordt herhaald.
Bulletje?quote:Op zondag 25 juli 2004 14:55 schreef mark_03 het volgende:
Liefst herhalingen van daarvoor ... 1993 ofzo.
Ik herinner me nog een aflevering waar Bulletje (van de miniplaybackshow) de vraag maar raak gast was ...
't Was net of die van papier mache was.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:35 schreef DarcMarc het volgende:
voor harry de hengst had je mevrow dikbil zo,n varken
Gister was er nog een stukje voor op SBS6... meest hilarische momentenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 23:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik eis herhalingen van Pittige tijden!
Zuurtje & Pruimpje ofzoquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:34 schreef Bupatih het volgende:
Hoe heten die twee mopperende omaatjes ook alweer?
Volgens mij was Telekids niet gestopt, maar Peter Jan Rens ging het programma overnemen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef Remzz het volgende:
Telekids is gewoon op precies het goede moment gestopt, als het nog langer was doorgegaan had niemand er zo positief tegeneaan gekeken.
Oh ja was ook zo, hij wou het ongeveer overnemen zelfde tijd zelfde concept alleen wel een andere naam geloof ik... Werd helemaal niets...quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:56 schreef Stoelpoot het volgende:
[..]
Volgens mij was Telekids niet gestopt, maar Peter Jan Rens ging het programma overnemen.
Toen werd het pas niet meer Telekids
Telekids komt terug op digitale televisie wel de herhalingen op [rtl4 gouwe ouwe zender] net zoals ron,s honeymoon quiz,5 uur show,doet ie het of doet ie het niet enzquote:Op maandag 20 december 2004 11:08 schreef Dizer het volgende:
Telekids
Kunnen ze niet voor een keer een reunie doen of zo?
Carlo en Irene die gek doen, Damn Telekids was toch echt![]()
Inderdaad. Met iedereen van 'onze' leeftijd kan je over Telekids beginnen en de verhalen komen weer boven..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Telekids.. De nostalgie.
.
Daar mag nog wel eens een leuke dvd van komen. Al die liedjes, die typetje, alles..
daar was inderdaad niks aanquote:Kan me de shows van PeterJan daarna niet meer herinneren eigenlijk (gelukkig maar).
ja,ja,ja!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef Shoplifter14 het volgende:
Eind dit jaar, waarschijnlijk november, ligt de dvd van Pittige Tijden in de winkel
Bron: irenemoors.nl
Oeh!! hebbe!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:07 schreef Shoplifter14 het volgende:
Eind dit jaar, waarschijnlijk november, ligt de dvd van Pittige Tijden in de winkel
Bron: irenemoors.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |