Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
Bupatih! Heb je ook al een sollicitatiegesprek gehad?
Oh. Ik wel.quote:
Ja.quote:
Hoe ging dat??quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. De dag voordat Duiveltja bekend werd gemaakt.
.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je ziet wie er blauw is, kan je dat toch wel raden
Daar moet je blij mee zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik heb een respect 2 all bandje om op dit moment![]()
Nee die gaf mijn moeder netquote:
Ik ben nooit vrienden of vijanden van hem geweest ik uit wel eens kritiek op hem en dat kan hij niet zo goed hebben dat is het enige wat er ooit is gebeurd...quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Is alles weer koek en ei tussen Orginial en _ELMaikel_ ?
Ik zat al te wachten op zo`n reactie van _Elmaikel_ maar goed,het was het proberen waard.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Is alles weer koek en ei tussen Orginial en _ELMaikel_ ?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je ziet wie er blauw is, kan je dat toch wel raden
Ja Nano heeft er verstand vanquote:
Ik vind haar nominatie voor irritantste user schokkender eigenlijk.quote:
Het is allebei onterecht het moet omgekeerd zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind haar nominatie voor irritantste user schokkender eigenlijk..
En ook nog eens de relnicht en op zichzelf geilende... wat een kutwijf zeg..
Oke ga het meteen weer doen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:57 schreef BVO het volgende:
Orginial! Je stem voor leukste user is gisteren per ongeluk verwijderd, je moet hem opnieuw posten!.
jij zit net op msn te huilen dat je het goed wil maken en dan kom je weer met dit soort onzin hoezo je zelf tegen praten..quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Het is allebei onterecht het moet omgekeerd zijn.![]()
Wendy van Dijk award: BVO
En relnicht + op zichzelf geilende: Elmaikel.
* Orginial negeert jouw op het advies van BVO.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
jij zit net op msn te huilen dat je het goed wil maken en dan kom je weer met dit soort onzin hoezo je zelf tegen praten..
Dat dacht ik net ookal.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
Waarom heeft ze in godsnaam Anita genomineerd voor grootste spoilerzieligerd?.
.
.
Hij zat in SOP maar heeft 2x gepost maar iedereen negeerde hem.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
Orgi! Heb jij wat met dat Soaplover gedoe te maken?
Beetje flauw anders..
Ik bedoel dat je mij niet kan wijsmaken dat hij die ban net uiit zichzelf heeft aangevraagd.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hij zat in SOP maar heeft 2x gepost maar iedereen negeerde hem.
Croupouque heeft natuurlijk dat ene topique op zijn naam en verder is het een leuke usertquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik wil eigenlijk voor Croupouque stemmen![]()
Sorry Bupa
óf je moet me nog even héél snel overtuigen [afbeelding]
En dan heb ik het meteen gedaan? Lekker dan..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je mij niet kan wijsmaken dat hij die ban net uiit zichzelf heeft aangevraagd.
Ja, maar kijk eens in zn postgeschiedenis: hij is briljantquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Croupouque heeft natuurlijk dat ene topique op zijn naam en verder is het een leuke usert
Jij kent hem geloof ik en je reacties in dat topic van hem net stroomden nou niet bepaald over vanm liefde.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
En dan heb ik het meteen gedaan? Lekker dan..![]()
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar kijk eens in zn postgeschiedenis: hij is briljant![]()
![]()
En kijk anders eens naar zn klonen
Oke dan is het goed.Maar hij had een rol in SOP maar hij postte nooit ofzo.Hij zei een keer dattie FOK gewoon geen hol aan vond (en dan vooral SOP) en sindsdien nooit meer gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij kent hem geloof ik en je reacties in dat topic van hem net stroomden nou niet bepaald over vanm liefde.
Maar goed, ik beschuldig je ook niet, vraag het alleen maar..
Juist ja.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kijk eens in ONZ zou ik zeggen o.a. Swami_twelveinchalami, SwedishSven, Ouagadougou enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |