quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:37 schreef Orginial het volgende:
Zijn hier nog geboren dramaqueens in da house?![]()
Voor als je op TV wilt (GTST)
http://213.201.217.79/?p=239
Ze gaan ONM achterna.En er staan meerderequote:Op zaterdag 18 december 2004 16:39 schreef Airelle het volgende:
Wat we zoeken:
Jongens en meisjes tussen 15 en 18 jaar, met acteerervaring , die vanaf mei 2005 beschikbaar zijn en bereid zijn om voor een langere periode tijd te besteden aan het spelen van een rol in GTST.
Zo jong? MG
Spannendquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze gaan ONM achterna.En er staan meerdere![]()
Nina is trouwens zeer binnekort weer te zien ze wordt nu door ene Jamie gespeeld.![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ze gaan ONM achterna.En er staan meerdere![]()
Oh, dat doe ik ook altijd metquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:16 schreef haagse_elfje het volgende:
ja dat is wel zo, het probleem is dat ik leerlingen heb ( ik loop stage op middelbare school als Geschiedenis docente) die echt mega lange antwoorden geven, ik heb er zelfs hier eentje liggen. Het waren 15 open vragen die heeft gewoon vijf en half A4tje gebruikt.......
het erge is dat ik vroeger toen ik ook nog op de HAVO zat het ook deed mijn record was 7 kantjes voor een examen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik ook altijd met. geschiedenis.
. Veel te lange antwoorden geven.
Ja leukquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:44 schreef haagse_elfje het volgende:
ik ga een tijdmachine bouwen...
Hij is té briljant om mod te wordenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar kijk eens in zn postgeschiedenis: hij is briljant![]()
![]()
En kijk anders eens naar zn klonen
Hij is té briljant om niet op hem te stemmenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Hij is té briljant om mod te worden
heb je nou op Croupouque gestemd of niet?quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hij is té briljant om niet op hem te stemmen![]()
Ik ben nog omkoopbaarquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:12 schreef niksan het volgende:
[..]
heb je nou op Croupouque gestemd of niet?
goed idee!quote:
He, wat ben je ineens politiek correctquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
Ik bied niks.
Alleen op mij stemmen als je me geschikt vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |