quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef nixxx het volgende:
Je bent sexy als je streng bent BE....
a man... (any man)
kan iemand me beargumenteerd overhalen om ook te komen? Blinky probeerde het al,, maar is nog niet echt gelukt. Ben dan jarig namelijkzou ik mijn vriendjes in de steek moeten laten of meenemen .....
Is het je toch nog een keer geluktquote:
quote:
Fok!kers/sters zijn leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef Brighteyes het volgende:Wij zijn hele leuke mensen om je verjaardag mee te vieren!
Nog meer redenen nodig?
Nou, dan neem je die toch ook mee? Het is JOUW verjaardagquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Fok!kers/sters zijn leukhmm Maar mijn oudste broer komt speciaal voor mij helemaal uit ... almere
![]()
Kijk maar in zijn fotoboek. Luie donder!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ah Blinky! Just the woman we need!
Geef eens wat specifics over nixxx! We moeten natuurlijk wel van te voren weten wat voor vlees we in de kuip hebben.
Je weet wel welke details we zoeken!
En voor dat 'soort' details moet je niet bij mij zijn. Ik ben nog niet in de gelukkige omstandigheid geweest om Nixxx te ontmoetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet wel welke details we zoeken!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:07 schreef Blinky het volgende:
Kijk maar in zijn fotoboek. Luie donderder!
quote:
Hoezo op temperatuur?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:50 schreef stinkie het volgende:
ik ben ook thuis, inmiddels zelfs ook droog en weer op temperatuur
motor, regen, temperatuur dusquote:
Ik had het beloofdquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:40 schreef Brighteyes het volgende:
P.!Leuk!
Ik tik iedere keer je naam!
Gezelligquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:49 schreef Brighteyes het volgende:Je staat op de lijst!
Ehm de bedoeling... nou ja, oorspronkelijk in een andere kroeg waar HeatWave plaatjes zou gaan draaien, nu verplaatst naar een wat meer rock-minded kroeg.
En wat dan? Nou gewoon, lullen en zuipen!
Ik overweeg ook om te komen, trouwens.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:49 schreef Brighteyes het volgende:Je staat op de lijst!
Ehm de bedoeling... nou ja, oorspronkelijk in een andere kroeg waar HeatWave plaatjes zou gaan draaien, nu verplaatst naar een wat meer rock-minded kroeg.
En wat dan? Nou gewoon, lullen en zuipen!
Ja doe maar. Ik denk dat het wel moet lukken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:46 schreef Brighteyes het volgende:
heiden6 ook op de lijst plaatsen maar?
quote:
Knus is een betere omschrijvingquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:59 schreef heiden6 het volgende:
Wat is dat voor tent eigenlijk, een beetje groot?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Knus is een betere omschrijving.
Be, als je de lijst toch gaat aanpassen voor RemCOW, kan je mij dan direct meenemen?.
psssssssst...BE....kijk eens naar de spelling van Litpho's naamquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ja maar... ja maar... RemCow heeft zichzelf nog niet aangemeld...
Pax! Op jouw verantwoording dan hè!
Lithpo er ook bij!
Stink je zo erg?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tijd voor een uitgebreide douche. En over een paar uurtjes richting A'dam
.
OMG!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:47 schreef stinkie het volgende:
zo, vannacht heb ik mij begeven in de Skihut en de Baja. Ik hoop dat ik nog waardig ben om te komen nu
*afdruiptquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!Nee dus!
Ik weet niet wat je kan doen om jezelf te rehabiliteren hoor...
Vaarwel stinkie... het was leuk, voor zolang als het duurde...
Ik ben ook in de baja geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:47 schreef stinkie het volgende:
zo, vannacht heb ik mij begeven in de Skihut en de Baja. Ik hoop dat ik nog waardig ben om te komen nu
Nee, maar ik wilde even goed wakker wordenquote:
quote:
Ik denk bij dat modje, niet alleen ontregelen ze Fok!, maar u ook nog mijn levenquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:51 schreef HeatWave het volgende:
OMFG stinkie!
Where did we go wrong?? Het begon zo goed, naar Amsterdam, rock kroegen, flings met modjes... en nu???
RIP...
Suggestie:quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
HW... kunnen we een dodenmarsje draaien de 15e? Ter nagedachtenis aan hen die zijn gevallen?
Dag lekkere chica!quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:57 schreef Brighteyes het volgende:
I is out of here... kijken of ik zeeland kan vinden.
Hasta manana!
Ik ook van jou Tessjequote:
En maar klagen "goh, het is wel druk". Ja, nog al wiedes de laatste zaterdag voor Kerstquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:13 schreef stinkie het volgende:
Aaargghhhhh!!! Huisvrouwen in de supermarktDood moeten ze, dood zeg ik jullie
als die hoeren supermarkt gewoon op vrijdag nog wat in de schappen zou hebben zoals het hoort, dan had ik al lang alles binnen gehadquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
En maar klagen "goh, het is wel druk". Ja, nog al wiedes de laatste zaterdag voor Kerst. Ga dan door de week gangpaden versprerren met je infantiele geouwehoer boodschappen doen maar laat de werkende mensen op zaterdag met rust
.
Altijd lekker om even te spuienquote:
Volgens mij, Litpho, wordt hier iemand erg blij van onsquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:59 schreef Blinky het volgende:
JAAAA! PdeHoog en Litpho komen ook!!!!
Rockmuziek? Is dit nou een lullen- en zuipen-meet (cf. definitie Brighteyesquote:[....]
dat zijn 2 hele gezellige mannen die allebei goede rockmuziek wel weten te waarderen.
precies, frustraties dienen uitgesproken te wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 17:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd lekker om even te spuien.
Ontopic (op meer dan een manier): Garbage - Stupid Girl.
en dit keer geeneens fouten gemaakt hequote:
Sow! Ga ik je dan eindelijk eens een keer in het echt zien?quote:
He ja idd!quote:Op zondag 19 december 2004 15:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sow! Ga ik je dan eindelijk eens een keer in het echt zien?
Tegen. Jij komt gewoon. Punt.quote:Op zondag 19 december 2004 15:53 schreef stinkie het volgende:
ow, erm, overigens is het nog niet zeker dat ik er de 15e bij ben
quote:
Broodjes doner zijn okayquote:Op zondag 19 december 2004 16:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kheb nu al zin in het broodje doner op de terugweg
quote:Op zondag 19 december 2004 16:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tegen. Jij komt gewoon. Punt.
Jepquote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef stinkie het volgende:
[..]dat zeg je alleen maar om me te kunnen straffen voor mijn bezoek aan de Skihut
Nee. Uit bezorgdheid. Zodat wij je liefdevol in ons midden kunnen opnemen, en je middels echte muziek gaan genezen van om het even welke slechte invloed je tot de waanzin heeft gedreven om een Skihut binnen te stappen. Tot het moment dat je zo ziek bent van de knuffelsfeer (quote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef stinkie het volgende:
[..]dat zeg je alleen maar om me te kunnen straffen voor mijn bezoek aan de Skihut
Ben ik ff blij dat ik van Dance houdtquote:Op zondag 19 december 2004 17:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee. Uit bezorgdheid. Zodat wij je liefdevol in ons midden kunnen opnemen, en je middels echte muziek gaan genezen van om het even welke slechte invloed je tot de waanzin heeft gedreven om een Skihut binnen te stappen. Tot het moment dat je zo ziek bent van de knuffelsfeer () dat je voor de rest van je leven niets anders meer wilt horen dan beukende double-bass drumpartijen, snerpende gitaren en satanische teksten uitkramende zangers.
Pas dan zal onze missie voltooid zijn.
quote:
Arch Enemy - Ravenousquote:Op zondag 19 december 2004 17:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
dat je voor de rest van je leven niets anders meer wilt horen dan beukende double-bass drumpartijen, snerpende gitaren en satanische teksten uitkramende zangeressen.
Ik ben net nog even op stage geweest... Kijken of stinkie echt wel rock-meet-waardig is...quote:Op zondag 19 december 2004 17:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee. Uit bezorgdheid. Zodat wij je liefdevol in ons midden kunnen opnemen, en je middels echte muziek gaan genezen van om het even welke slechte invloed je tot de waanzin heeft gedreven om een Skihut binnen te stappen. Tot het moment dat je zo ziek bent van de knuffelsfeer () dat je voor de rest van je leven niets anders meer wilt horen dan beukende double-bass drumpartijen, snerpende gitaren en satanische teksten uitkramende zangers.
Pas dan zal onze missie voltooid zijn.
Ik stel voor dat Stinkie zijn oorbellen ook uit doet...quote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben net nog even op stage geweest... Kijken of stinkie echt wel rock-meet-waardig is...
Stamkroeg tophit = Heb je even voor mij?
Need I say more?
Zoals ik al eerder zei, het was leuk stinkie... vaarwel
Wat dacht je van de hele stamkroeg? Die 'tophit' was niet het enige dramatische dat ik daar net gehoord en gezien...quote:Op zondag 19 december 2004 21:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Stinkie zijn oorbellen ook uit doet...
En zijn stamkroegtophit eruit smijt
Wat vond Golfer trouwens van je cadeau?quote:Op zondag 19 december 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat dacht je van de hele stamkroeg? Die 'tophit' was niet het enige dramatische dat ik daar net gehoord en gezien...
Echt... ik ben gedoemd... moet eerst een week bijkomen. Ben nu ook even wat ska intraveneus aan het toedienen... Mèn... ik heb het echt maar ter nauwernood overleefd.
Klinkt als een nachtmerrie.quote:Op zondag 19 december 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat dacht je van de hele stamkroeg? Die 'tophit' was niet het enige dramatische dat ik daar net gehoord en gezien...
Echt... ik ben gedoemd... moet eerst een week bijkomen. Ben nu ook even wat ska intraveneus aan het toedienen... Mèn... ik heb het echt maar ter nauwernood overleefd.
Het was idd in Rotterdam jaquote:Op maandag 20 december 2004 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtmerrie.
Ik heb me al meerdere keren niet laten meeslepen naar de skihut op het stadhuisplein hier in Rotterdam. Nu weet ik weer heel goed waarom.
Goedemorgen. Koffietijdquote:
Z'n ogen gaan hard achteruit zeg maar... dat krijg je hè, op die leeftijd.quote:Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat vond Golfer trouwens van je cadeau?![]()
Goedemorgen BEquote:Op maandag 20 december 2004 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker zonnig vandaag!
Doe mij daar eens mee aansteken!
Het neukte wel lekker ?quote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goedemorgen BE
Het is bijna kerst, allemaal leuke feestjes in het verschiet
En mannen zijn okay, zolang je er verder niet mee zoent ed.
Heel goed. Zo hoort het ook. Welkom bij de club Nixxx.quote:Op zondag 19 december 2004 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Arch Enemy - Ravenous![]()
Krijg eigenlijk steeds meer zin om tegen mijn vriendjes te zeggen dat ze een weekje mogen wachten en mijn broer mee te slepen naar A'dam.. is voor hem ook weer makkelijker terugreizen.
Dat schijnt een bepaalde regel te zijn van een bepaald soort vrouw. Niet dat ik jou daartoe bereken hoor, maar ik moest er wel aan denken.quote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goedemorgen BE
En mannen zijn okay, zolang je er verder niet mee zoent ed.
Oh ja, hoe kon ik dat nou vergeten!quote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goedemorgen BE
Nou... ehm... ze zijn idd zeker ok, maar zoenen maakt ze niet minder ok hoor!quote:En mannen zijn okay, zolang je er verder niet mee zoent ed.
Zoenen met mannen ..... eeehm niet mijn dingquote:Op maandag 20 december 2004 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, hoe kon ik dat nou vergeten!
* Brighteyes weet nog steeds niet of ze nou wel zin heeft in de kerstdagen.
Nou... ehm... ze zijn idd zeker ok, maar zoenen maakt ze niet minder ok hoor!
Good morning my conscience.quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Litpho het volgende:
Mogge, laatste week voor kerstmis, meer dan de helft van mijn collega's heeft al vrij.
* Litpho draait het überbombastische Requiem for Evita lekker hard op de vroege morgen*
'wijffie' dan?quote:Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat toch met mannen... 'vrouwtje'...![]()
Mijn ex zei altijd dat ik zijn meisje wasquote:Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Brighteyes het volgende:Tessje! Dat is nou 'het leuke' aan de winter...
Oh... men vroeg gisteren in de kroeg aan stinkie of ik nou 'zijn vrouwtje' was.
Mijn blik was voldoende om duidelijk te maken dat ik NIET zijn vrouwtje was, en al zou het zo geweest zijn, dan nog niet zeg maar.
Wat is dat toch met mannen... 'vrouwtje'...![]()
en nu in een uitleg die ik ook snapquote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen..
Nog 3.5 dagen en dan heb ik een weekje vrij... Maar goed ook
En als er nog 1 keer 2 mongolen tegen elkaar aan klappen dan.... dan.... nouja.. dan niets maar ik dreig wel*oeh... hoe durf ik*
Meisje is dan toch nog wel een soort van anders, en het is ook wel een beetje de manier waarop. Dit was onder het genot van drank en gelardeerd met vele schouderklopjes en zo'n Beavis en Butthead lachje... Je kent het wel.quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Ripley het volgende:
Mijn ex zei altijd dat ik zijn meisje was![]()
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk
Jaaaa, dat ken ik ook.quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex zei altijd dat ik zijn meisje was![]()
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk
Geen idee, dat is al zo lang geleden dat ik vaag nog weet dat het bestaatquote:
Het is een beetje abstract concept geworden bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2004 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, dat is al zo lang geleden dat ik vaag nog weet dat het bestaat
Zelfmoord plegen [14.gif]quote:Op maandag 20 december 2004 11:52 schreef Tessje het volgende:
Wat moet ik nu allemaal doen voor stemmen?
Je bent te labiel voor ONZ modje Tessa.quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Tessje het volgende:
Tief eens op met je kutkloons Boe.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Tessje het volgende:
Tief eens op met je kutkloons Boe.
Lesley Gore - You Don't Own Mequote:Op maandag 20 december 2004 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
*slap*
Hoe ging dat liedje nou? Het is wel geen rock, maar: 'You don't own me...'
Idd, daar ken ik het van ja! van de First Wives Club!quote:Op maandag 20 december 2004 12:12 schreef Litpho het volgende:
Lesley Gore - You Don't Own Me
Ook gecovered door Dusty Springfield en de dames Keaton, Midler en Hawn aan het eind van The First Wives' Club. Lesley Gore kennen we uiteraard allemaal van de hit It's My Party.
Het is dan ook geen K3quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Paxlie het volgende:
Ik ken al die nummers die hier genoemd worden amper
Hoi wijffiequote:Op maandag 20 december 2004 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens!
Rot eens op met dat gekut! Iedereen, allemaal! Mail, bel, msn of wat dan ook, maar niet hier!
Manic mondayquote:
quote:
Nu heb ik het weer gedaanquote:
Eerst haal je de liefdesverklaring weg en nu dit. Alsof je een mes in mijn hart steektquote:
Dat weghalen kan ik verklaren. Ik had namelijk een quote van Emmykuuuhhhuhuhh er neer gezet dat ze een iq van 96 heeft... En die wilde ik toen weer veranderen, maar toen was ik de link kwijtquote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerst haal je de liefdesverklaring weg en nu dit. Alsof je een mes in mijn hart steekt
Mits voldoendete veel alcoholquote:
Wat ben jij walgelijk vrolijk vandaagquote:Op maandag 20 december 2004 10:54 schreef Blinky het volgende:
Goedemorgen lieve mensjes. Het belooft een heerlijke dag te worden. (Door wie weet ik ook niet, maar we zien het vanzelf).
Brighteyesquote:Op maandag 20 december 2004 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens!
Rot eens op met dat gekut! Iedereen, allemaal! Mail, bel, msn of wat dan ook, maar niet hier!
Nog zo'n abstact begrip uit het verre verledenquote:
quote:Bright eyes,
Burning like fire.
Bright eyes,
How can you close and fail?
How can the light that burned so brightly
Suddenly burn so pale?
Bright eyes.
quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nog zo'n abstact begrip uit het verre verleden
Uhuh... daarom vertedert het ook zo... Weemoed he!quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef Ripley het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef nixxx het volgende:
Is wel wat soft, maar toch ook wel mooi
Heb je het nu over Brighteyes of over de songtextquote:Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hmm, konijn met kerstquote:Op maandag 20 december 2004 13:52 schreef nixxx het volgende:
Ik heb er nog eentje in de aanbiedingquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Njèèèh, what's cooking, Doc?quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn Bugs! Wat doe je!
[afbeelding]
Huisgenoot had een kalkoen gehaald voor kerst.quote:
Ik zie hier een FOK! GC-CUL-MUZ-FOT-meet aankomenquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn Bugs! Wat doe je!
[afbeelding]
De songtext... maar hoezo, is BE zo soft dan?quote:Op maandag 20 december 2004 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb je het nu over Brighteyes of over de songtext
wist je dat niet danquote:Op maandag 20 december 2004 14:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
De songtext... maar hoezo, is BE zo soft dan?![]()
* hand op steektquote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef Ripley het volgende:
!
Ik moet nog steeds janken om die waterschapsheuvel konijnen![]()
Danwel als ze geconfronteerd worden met van die lieve dijkondermijnende konijntjesquote:Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef nixxx het volgende:
vrouwen horen soft te zijn... op de goede plaatsen
Jawel hoorquote:Op maandag 20 december 2004 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Peterrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!
Ik ben niet soft!
* PdeHoog is het hier helemaal mee eensquote:Op maandag 20 december 2004 14:24 schreef nixxx het volgende:
vrouwen horen soft te zijn... op de goede plaatsen
* BE is toch wel gunstig gestemd hoor!quote:Op maandag 20 december 2004 14:34 schreef nixxx het volgende:
vrouwen zijn liev ?????
brengt offer hier in kantoor om BE weer gunstig te stemmen... wierook brandt enzo
quote:Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* BE is toch wel gunstig gestemd hoor!
Erg goed weekend gehad. Afmattend, maar erg goed!
Ah, je hebt V2 gewoon ingezet als proefkonijn. Dat verklaart allesquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Eensgelijks hier. Veel muziek geluisterd, goed bezig geweest met voorbereidingen voor het kerst-etentje en zo
. Met kerst gaat het helemaal goed komen
Boeuf Bourguignon
quote:Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je hebt V2 gewoon ingezet als proefkonijn. Dat verklaart alles.
Veel in de auto gezeten, superoptreden gehadquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Eensgelijks hier. Veel muziek geluisterd, goed bezig geweest met voorbereidingen voor het kerst-etentje en zo
. Met kerst gaat het helemaal goed komen
Boeuf Bourguignon
BE zingt ook?? of doet iets anders muzikaals?? Ik begin al wel een leuk ideetje voor een verjaardagscadeautje voor mezelf te krijgenquote:
Veel auto is leukquote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Veel in de auto gezeten, superoptreden gehad![]()
, nog meer in de auto gezeten, bij vrienden langs, nog meer in de auto gezeten, bij vriend langs, nog meer in de auto gezeten.
Voornamelijk veel auto dus.
BE is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed op de saxofoon.quote:Op maandag 20 december 2004 14:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
BE zingt ook?? of doet iets anders muzikaals?? Ik begin al wel een leuk ideetje voor een verjaardagscadeautje voor mezelf te krijgen![]()
Ben ik op zich met je eens, maar mijn auto'tje met maar 4 versnellinkjes maakt wel heel erg veel herrie en dus is het best wel vermoeiend rijden zeg maar. Tel daar een windje bij op en je moet je stuur ook nog eens goed vasthouden en je best doen om op die 120 te blijven.quote:Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Veel auto is leuk. Lekker muziek luisteren en genieten van het mooie weer
quote:Op maandag 20 december 2004 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BE is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed speelt een leuke steady afterbeat op de saxofoon.
quote:Ik moet nog steeds naar een optreden komen
Het is natuurlijk wel een echte ska-mobielquote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[...] mijn auto'tje met maar 4 versnellinkjes maakt wel heel erg veel herrie en dus is het best wel vermoeiend rijden zeg maar.
Watership Down.... You read the book.... You watched the movie.... Now eat the stew.quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
!
Ik moet nog steeds janken om die waterschapsheuvel konijnen![]()
'That stinks'quote:Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef PPL het volgende:
Potjandorrie.
Gaan ze m'n laatste week nog even een vrachtwagenlading stront op m'n bureau gooien zeg !
I don't want to get involvedquote:
Hij is voor de 34534 ste keer weer een week vrij dit jaar en dan NOG zeurenquote:Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef PPL het volgende:
Potjandorrie.
Gaan ze m'n laatste week nog even een vrachtwagenlading stront op m'n bureau gooien zeg !
Ik had zo gehoopt vanaf deze week effe af te bouwen.
Tot overmaat van ramp ook nog wat afsporaken buiten de deur waardoor het nog meer opstapelt.
Pfff...pfff.... blijven ademen !
Sterktequote:Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef PPL het volgende:
Potjandorrie.
Ik had zo gehoopt vanaf deze week effe af te bouwen.
Tot overmaat van ramp ook nog wat afsporaken buiten de deur waardoor het nog meer opstapelt.
Pfff...pfff.... blijven ademen !
quote:Op maandag 20 december 2004 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is voor de 34534 ste keer weer een week vrij dit jaar en dan NOG zeuren.
Als je nou gewoon 5 dagen in de week werkt heb je ook niet van dit soort situaties elke keer.
Kijk...quote:Op maandag 20 december 2004 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sterkte
[afbeelding]
De rip-versie van de
Ah, bijna een Puppulless office dusquote:Op maandag 20 december 2004 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja komop zeg we noemen hem al : P "out of office" PL omdat je 9 van de 10 keer een Out of office reply krijgt als je hem mailt, en dan maar klagen dat je je werk niet af krijgt..
wie goed doet...quote:Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Kijk...
Daar heb ik in ieder geval wat aan.![]()
PPL heeft nog wel wat werk voor je liggenquote:
En toch kwam je tijdens de pre-meet best als een vriendelijk persoon over...quote:Op maandag 20 december 2004 16:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
PPL heeft nog wel wat werk voor je liggen.
Ik ben op dit moment nog heel vriendelijk hoorquote:Op maandag 20 december 2004 17:00 schreef PPL het volgende:
[..]
En toch kwam je tijdens de pre-meet best als een vriendelijk persoon over...
Well.... looks can be deceiving![]()
\eindelijk eens aan het werk gaan misschien een optiequote:
quote:Op maandag 20 december 2004 17:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
\eindelijk eens aan het werk gaan misschien een optie
Nope, nog niet, maar geef me een paar minuten en ik verzin wel watquote:Op maandag 20 december 2004 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bén aan het werk geweest vandaag! Tsss
Ik heb al mijn mail vorige week gedaan, dus ik ben wat dat betreft weer netjes bij...
Nog meer te zeiken?
Ik lees het straks wel dan.quote:Op maandag 20 december 2004 17:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, nog niet, maar geef me een paar minuten en ik verzin wel wat
En, wat wil je daar mee zeggen nixxx?quote:Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef nixxx het volgende:
nog een goed voornemen voor Blinky.... Lay of the chocolate
Dat houdt dan ook in dat ik minder naar jou moet luisteren!quote:Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef nixxx het volgende:
nog een goed voornemen voor Blinky.... Lay of the chocolate
Go get them, Tiger!quote:Op maandag 20 december 2004 17:48 schreef stinkie het volgende:
goed, tijd om mezelf pijn te gaan doen. Zaalvoetbal toernooi.
krassen is er niks bij
Probeer het eensquote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef nixxx het volgende:
hmmmm zou de username niet-nixxx nog vrij zijn ?
Ha Tessje!quote:
Was ie weer lastig?quote:Op maandag 20 december 2004 18:40 schreef Tessje het volgende:
Ach ja...
Okay, sorryquote:Op maandag 20 december 2004 18:44 schreef Tessje het volgende:
Laat maar zitten alsjeblieft
En stem eens op mij lekkere blonde trut
Jij hebt het er maar druk mee he.quote:Op maandag 20 december 2004 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Stond je er nog niet op dan?
Ga ik meteen even doen!
Heb je nog jeuk?quote:
Vind je het gek met zo'n veredeld botsautootje . . .quote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik op zich met je eens, maar mijn auto'tje met maar 4 versnellinkjes maakt wel heel erg veel herrie en dus is het best wel vermoeiend rijden zeg maar. Tel daar een windje bij op en je moet je stuur ook nog eens goed vasthouden en je best doen om op die 120 te blijven.![]()
Succes Blinkyquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:32 schreef Blinky het volgende:
Goedemorgen!
Goedbeschouwd is dit min laatste lesdag!!!! En ik heb er zin an!
Karkasquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:17 schreef nixxx het volgende:
goemorg .... kga mijn karkas maar eens naar uni slepen, misschien vandaag wel wat werk gedaan krijgen
Ik denk dan aan Carcas - Room 101.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Karkas![]()
Dan denk ik meteen aan een dode koe
Maar jij hebt dan ook een zieke geestquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Carcas - Room 101.
Maar ja, dat ben ik.
Het was wel mijn favoriete koe hoor... en ik wil haar altijd bij me houdenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:22 schreef Tessje het volgende:
Karkas![]()
Dan denk ik meteen aan een dode koe
Ik zat lekker aan het bier + saté bij de buren, dus FOK-radio kon me even gestolen wordenquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:10 schreef nixxx het volgende:
Overigens ben ik van mening dat fok!radio meer moet rocken. - Vrij naar Cato Senior
Maak daar maar een pre-kerst winter-vernikkelen-op-station-Amersfoort-ivm-vertraging/aansluiting vanquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Iedereen lijkt idd wel weggezakt in een pre-kerst winterslaap of zo.
Op mij stemmen als nieuwe onzinmod PPLquote:
Doe mij eens een linkje gevenquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Op mij stemmen als nieuwe onzinmod PPL
*Hint*
Of gewoon verder zeiken overesbetreffende user/topic*
Ha, eindelijk. Meestal moet ik zelf de massages uitdelenquote:
quote:
Jeetje BE, wat ben je angstaanjagend correct de laatste tijdquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Tessje! Vergeet je er niet bij te vertellen dat mensen een stem voor jou ook moeten motiveren? De 'jury' is niet zo heel happig op 'loze stemmen' van mensen die vrijwel nooit in ONZ komen, dus het moet wel een beetje uit een soort van overtuiging gedaan worden.
Het is die walgelijk mierzoete kersttijd... It brings out the best!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:44 schreef Ripley het volgende:
Jeetje BE, wat ben je angstaanjagend correct de laatste tijd
Gelukkig herken je de symptomen nogquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Soms lees ik posts van mezelf terug, en dan denk ik: 'je bent een truttebol aan het worden'
* zojuist motivatie toegevoegd heeft *quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:45 schreef Tessje het volgende:
Ohw.. Nou motivatie..
En heetwijf..ik maar denken dat je me zo graag dicht bij je wilde hebben
Onderkenning is de eerste stap naar genezing toch?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gelukkig herken je de symptomen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |