Dus?quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:12 schreef HeatWave het volgende:. Gaan ze de reunie van mijn Ardennenweekend op de 15 plannen
.
HW kan mij anders wel de sleutels geven hoor als hij dat makkelijker vindt.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... als jij er niet bent, kunnen wij met Blinky een afterparty bouwen in jouw huis!
Ja, hallo!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:12 schreef HeatWave het volgende:. Gaan ze de reunie van mijn Ardennenweekend op de 15 plannen
.
I like the way you think, scheelt me ook weer een nachtnetritje met het risico in R'dam wakker te worden... ja dat is wel eens gebeurdquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewel... als jij er niet bent, kunnen wij met Blinky een afterparty bouwen in jouw huis!
Joh! Da's nog niks!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:29 schreef nixxx het volgende:
I like the way you think, scheelt me ook weer een nachtnetritje met het risico in R'dam wakker te worden... ja dat is wel eens gebeurden nee dat is NIET grappig
![]()
Gelukkig heeft niemand mijn sleutel....quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:17 schreef Brighteyes het volgende:
Da's op zich eigenlijk best knap. Zelfs met de NS als 'hulpmiddel'.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh! Da's nog niks!
Sandertje heeft er na de eerste indrinkmeet 9 uur over gedaan om thuis te komen!
Blinky kan er vast wel voor zorgen dat er een raampje of balkondeur net niet helemaal goed gesloten isquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niemand mijn sleutel....
Ik zal bij de bouwput van de nieuwbouw dit weekend een voorhamer regelen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar als jij nou niet zo komen (wat overigens onacceptabel isquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik geloof dat hij zelfs in Zeeland is geweest en toen weer terug naar A'dam of zo.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Da's op zich eigenlijk best knap. Zelfs met de NS als 'hulpmiddel'.
Ging-ie soms kruipend naar huisquote:Op dinsdag 21 december 2004 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joh! Da's nog niks!
Sandertje heeft er na de eerste indrinkmeet 9 uur over gedaan om thuis te komen!
HW moet zich gewoon niet laten kennen en komen opdagen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, maar als jij nou niet zo komen (wat overigens onacceptabel is) en Blinky zou natuurlijk wel gewoon nog steeds heel graag willen komen zou jij natuurlijk een heel onaardig vriendje zijn als je haar niet even voor een weekendje de sleutels van je huis zou geven!
Yeay!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook wel
Jeej! Afterparty met Blinky én Heatwave!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook wel, maar ik heb vooralsnog wel godsgruwelijk de pestpokkegrafpest in....
Verrassing!quote:Ondanks mijn net gekregen Portable DVD speler.
Mèn.. Doe mij ook een bedrijf dat met dergelijke speeltjes strooit!quote:Op dinsdag 21 december 2004 16:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom ook wel, maar ik heb vooralsnog wel godsgruwelijk de pestpokkegrafpest in....
Ondanks mijn net gekregen Portable DVD speler.
Anders neemt ie die leuke dames van hem maar mee naar de meet, is ook weer leuk voor julliequote:Op dinsdag 21 december 2004 16:41 schreef PPL het volgende:
[..]
HW moet zich gewoon niet laten kennen en komen opdagen.
Als iemand met een datum voor een reünie komt gaat het meestal om een voorstel.
Tijd genoeg dus nog om een andere datum te bedingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |