Nee. Uit bezorgdheid. Zodat wij je liefdevol in ons midden kunnen opnemen, en je middels echte muziek gaan genezen van om het even welke slechte invloed je tot de waanzin heeft gedreven om een Skihut binnen te stappen. Tot het moment dat je zo ziek bent van de knuffelsfeer (quote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef stinkie het volgende:
[..]dat zeg je alleen maar om me te kunnen straffen voor mijn bezoek aan de Skihut
Ben ik ff blij dat ik van Dance houdtquote:Op zondag 19 december 2004 17:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee. Uit bezorgdheid. Zodat wij je liefdevol in ons midden kunnen opnemen, en je middels echte muziek gaan genezen van om het even welke slechte invloed je tot de waanzin heeft gedreven om een Skihut binnen te stappen. Tot het moment dat je zo ziek bent van de knuffelsfeer () dat je voor de rest van je leven niets anders meer wilt horen dan beukende double-bass drumpartijen, snerpende gitaren en satanische teksten uitkramende zangers.
Pas dan zal onze missie voltooid zijn.
quote:
Arch Enemy - Ravenousquote:Op zondag 19 december 2004 17:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
dat je voor de rest van je leven niets anders meer wilt horen dan beukende double-bass drumpartijen, snerpende gitaren en satanische teksten uitkramende zangeressen.
Ik ben net nog even op stage geweest... Kijken of stinkie echt wel rock-meet-waardig is...quote:Op zondag 19 december 2004 17:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee. Uit bezorgdheid. Zodat wij je liefdevol in ons midden kunnen opnemen, en je middels echte muziek gaan genezen van om het even welke slechte invloed je tot de waanzin heeft gedreven om een Skihut binnen te stappen. Tot het moment dat je zo ziek bent van de knuffelsfeer () dat je voor de rest van je leven niets anders meer wilt horen dan beukende double-bass drumpartijen, snerpende gitaren en satanische teksten uitkramende zangers.
Pas dan zal onze missie voltooid zijn.
Ik stel voor dat Stinkie zijn oorbellen ook uit doet...quote:Op zondag 19 december 2004 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ben net nog even op stage geweest... Kijken of stinkie echt wel rock-meet-waardig is...
Stamkroeg tophit = Heb je even voor mij?
Need I say more?
Zoals ik al eerder zei, het was leuk stinkie... vaarwel
Wat dacht je van de hele stamkroeg? Die 'tophit' was niet het enige dramatische dat ik daar net gehoord en gezien...quote:Op zondag 19 december 2004 21:45 schreef Tessje het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Stinkie zijn oorbellen ook uit doet...
En zijn stamkroegtophit eruit smijt
Wat vond Golfer trouwens van je cadeau?quote:Op zondag 19 december 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat dacht je van de hele stamkroeg? Die 'tophit' was niet het enige dramatische dat ik daar net gehoord en gezien...
Echt... ik ben gedoemd... moet eerst een week bijkomen. Ben nu ook even wat ska intraveneus aan het toedienen... Mčn... ik heb het echt maar ter nauwernood overleefd.
Klinkt als een nachtmerrie.quote:Op zondag 19 december 2004 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat dacht je van de hele stamkroeg? Die 'tophit' was niet het enige dramatische dat ik daar net gehoord en gezien...
Echt... ik ben gedoemd... moet eerst een week bijkomen. Ben nu ook even wat ska intraveneus aan het toedienen... Mčn... ik heb het echt maar ter nauwernood overleefd.
Het was idd in Rotterdam jaquote:Op maandag 20 december 2004 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Klinkt als een nachtmerrie.
Ik heb me al meerdere keren niet laten meeslepen naar de skihut op het stadhuisplein hier in Rotterdam. Nu weet ik weer heel goed waarom.
Goedemorgen. Koffietijdquote:
Z'n ogen gaan hard achteruit zeg maar... dat krijg je hč, op die leeftijd.quote:Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Wat vond Golfer trouwens van je cadeau?![]()
Goedemorgen BEquote:Op maandag 20 december 2004 10:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ben jij lekker zonnig vandaag!
Doe mij daar eens mee aansteken!
Het neukte wel lekker ?quote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goedemorgen BE
Het is bijna kerst, allemaal leuke feestjes in het verschiet
En mannen zijn okay, zolang je er verder niet mee zoent ed.
Heel goed. Zo hoort het ook. Welkom bij de club Nixxx.quote:Op zondag 19 december 2004 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Arch Enemy - Ravenous![]()
Krijg eigenlijk steeds meer zin om tegen mijn vriendjes te zeggen dat ze een weekje mogen wachten en mijn broer mee te slepen naar A'dam.. is voor hem ook weer makkelijker terugreizen.
Dat schijnt een bepaalde regel te zijn van een bepaald soort vrouw. Niet dat ik jou daartoe bereken hoor, maar ik moest er wel aan denken.quote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goedemorgen BE
En mannen zijn okay, zolang je er verder niet mee zoent ed.
Oh ja, hoe kon ik dat nou vergeten!quote:Op maandag 20 december 2004 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goedemorgen BE
Nou... ehm... ze zijn idd zeker ok, maar zoenen maakt ze niet minder ok hoor!quote:En mannen zijn okay, zolang je er verder niet mee zoent ed.
Zoenen met mannen ..... eeehm niet mijn dingquote:Op maandag 20 december 2004 10:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, hoe kon ik dat nou vergeten!
* Brighteyes weet nog steeds niet of ze nou wel zin heeft in de kerstdagen.
Nou... ehm... ze zijn idd zeker ok, maar zoenen maakt ze niet minder ok hoor!
Good morning my conscience.quote:Op maandag 20 december 2004 11:04 schreef Litpho het volgende:
Mogge, laatste week voor kerstmis, meer dan de helft van mijn collega's heeft al vrij.
* Litpho draait het überbombastische Requiem for Evita lekker hard op de vroege morgen*
'wijffie' dan?quote:Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is dat toch met mannen... 'vrouwtje'...![]()
Mijn ex zei altijd dat ik zijn meisje wasquote:Op maandag 20 december 2004 11:37 schreef Brighteyes het volgende:Tessje! Dat is nou 'het leuke' aan de winter...
Oh... men vroeg gisteren in de kroeg aan stinkie of ik nou 'zijn vrouwtje' was.
Mijn blik was voldoende om duidelijk te maken dat ik NIET zijn vrouwtje was, en al zou het zo geweest zijn, dan nog niet zeg maar.
Wat is dat toch met mannen... 'vrouwtje'...![]()
en nu in een uitleg die ik ook snapquote:Op maandag 20 december 2004 11:31 schreef Tessje het volgende:
Goedemorgen..
Nog 3.5 dagen en dan heb ik een weekje vrij... Maar goed ook
En als er nog 1 keer 2 mongolen tegen elkaar aan klappen dan.... dan.... nouja.. dan niets maar ik dreig wel*oeh... hoe durf ik*
Meisje is dan toch nog wel een soort van anders, en het is ook wel een beetje de manier waarop. Dit was onder het genot van drank en gelardeerd met vele schouderklopjes en zo'n Beavis en Butthead lachje... Je kent het wel.quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Ripley het volgende:
Mijn ex zei altijd dat ik zijn meisje was![]()
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk
Jaaaa, dat ken ik ook.quote:Op maandag 20 december 2004 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ex zei altijd dat ik zijn meisje was![]()
Ik vind het wel lief klinken eigenlijk
Geen idee, dat is al zo lang geleden dat ik vaag nog weet dat het bestaatquote:
Het is een beetje abstract concept geworden bedoel je?quote:Op maandag 20 december 2004 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen idee, dat is al zo lang geleden dat ik vaag nog weet dat het bestaat
Zelfmoord plegen [14.gif]quote:Op maandag 20 december 2004 11:52 schreef Tessje het volgende:
Wat moet ik nu allemaal doen voor stemmen?
Je bent te labiel voor ONZ modje Tessa.quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Tessje het volgende:
Tief eens op met je kutkloons Boe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |