quote:Op maandag 20 december 2004 11:56 schreef Tessje het volgende:
Tief eens op met je kutkloons Boe.
Lesley Gore - You Don't Own Mequote:Op maandag 20 december 2004 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
*slap*
Hoe ging dat liedje nou? Het is wel geen rock, maar: 'You don't own me...'
Idd, daar ken ik het van ja! van de First Wives Club!quote:Op maandag 20 december 2004 12:12 schreef Litpho het volgende:
Lesley Gore - You Don't Own Me
Ook gecovered door Dusty Springfield en de dames Keaton, Midler en Hawn aan het eind van The First Wives' Club. Lesley Gore kennen we uiteraard allemaal van de hit It's My Party.
Het is dan ook geen K3quote:Op maandag 20 december 2004 12:22 schreef Paxlie het volgende:
Ik ken al die nummers die hier genoemd worden amper
Hoi wijffiequote:Op maandag 20 december 2004 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens!
Rot eens op met dat gekut! Iedereen, allemaal! Mail, bel, msn of wat dan ook, maar niet hier!
Manic mondayquote:
quote:
Nu heb ik het weer gedaanquote:
Eerst haal je de liefdesverklaring weg en nu dit. Alsof je een mes in mijn hart steektquote:
Dat weghalen kan ik verklaren. Ik had namelijk een quote van Emmykuuuhhhuhuhh er neer gezet dat ze een iq van 96 heeft... En die wilde ik toen weer veranderen, maar toen was ik de link kwijtquote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerst haal je de liefdesverklaring weg en nu dit. Alsof je een mes in mijn hart steekt
Mits voldoendete veel alcoholquote:
Wat ben jij walgelijk vrolijk vandaagquote:Op maandag 20 december 2004 10:54 schreef Blinky het volgende:
Goedemorgen lieve mensjes. Het belooft een heerlijke dag te worden. (Door wie weet ik ook niet, maar we zien het vanzelf).
Brighteyesquote:Op maandag 20 december 2004 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens!
Rot eens op met dat gekut! Iedereen, allemaal! Mail, bel, msn of wat dan ook, maar niet hier!
Nog zo'n abstact begrip uit het verre verledenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |