OK. het probleem met deze stemronde is dat je normaal een stel goeie mods hebt die je aanvult met een leuke nieuwe user. Nu zit je met een nietszeggend modteam (dirkH in mindere mate overigens) dat aangevuld moet worden met een sterke mod.
Bupatih - Ik vind hem te nieuw om echt goed te kunnen beoordelen, en ik heb zo mijn twijfels, maar hij post wel heel erg gezellig mee in topics en neemt de boel niet zo serieus. Ook heeft ie een aantal zeer leuke TTT's op zijn naam staan. Mijn stem gaat dus naar hem.Croupouque - volgens mij is die helemaal niet zo leuk als mod. Als ie de overdadige moeite en drang om te presteren die ie nu in zijn topics stopt, in het modereren gaat stoppen, ben ik bang dat ie bedrogen uit gaat komen. Het flyingfox syndroom. Tevens maakt ie alleen leuke topics, en is ie verder niet echt 'gezellig' in andere topics bezig die niet creatieve meedoetopics zijn
![]()
HTT-Thalan - ken ik niet goed genoeg, dus geen stem voor jou!
Intxaurraga - leek me een goede keuze vanwege zijn leuke topics, maar deze reactie viel me erg tegen.
quote:
Ja. Om van het bannen maar meteen helemaal een prestigezaak te maken?
Komt niet voldoende overeen met mijn idealen dus
![]()
Kreator - De tijd dat ie niet modereerde in PTA modereerde ie wel cool in ONZ, maar hij is er denk ik te weinig om goed te kunnen modden.
Paarsepaashaas - Is er altijd, maar ik denk dat ie niet met genoeg users op kan schieten om een goede objectieve mod te zijn.
Tessje - Geweldige meid, maar ik kan me geen goede voorstelling maken van hoe ze gaat modereren. Ze is denk ik beter als user.
Tiemie - Ik mag hem ontzettend, maar hij is te jong om te kunnen modereren. Ik weet nu al hoe ik me ga voelen als hij mijn topic sluit. "Ga huilen bij je moeder, ettertje"
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een
gedicht over MaanvisHet
ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!