Maak daar maar een pre-kerst winter-vernikkelen-op-station-Amersfoort-ivm-vertraging/aansluiting vanquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Iedereen lijkt idd wel weggezakt in een pre-kerst winterslaap of zo.
Op mij stemmen als nieuwe onzinmod PPLquote:
Doe mij eens een linkje gevenquote:Op dinsdag 21 december 2004 13:58 schreef Tessje het volgende:
[..]
Op mij stemmen als nieuwe onzinmod PPL
*Hint*
Of gewoon verder zeiken overesbetreffende user/topic*
Ha, eindelijk. Meestal moet ik zelf de massages uitdelenquote:
quote:
Jeetje BE, wat ben je angstaanjagend correct de laatste tijdquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Tessje! Vergeet je er niet bij te vertellen dat mensen een stem voor jou ook moeten motiveren? De 'jury' is niet zo heel happig op 'loze stemmen' van mensen die vrijwel nooit in ONZ komen, dus het moet wel een beetje uit een soort van overtuiging gedaan worden.
Het is die walgelijk mierzoete kersttijd... It brings out the best!quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:44 schreef Ripley het volgende:
Jeetje BE, wat ben je angstaanjagend correct de laatste tijd
Gelukkig herken je de symptomen nogquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:56 schreef Brighteyes het volgende:
Soms lees ik posts van mezelf terug, en dan denk ik: 'je bent een truttebol aan het worden'
* zojuist motivatie toegevoegd heeft *quote:Op dinsdag 21 december 2004 14:45 schreef Tessje het volgende:
Ohw.. Nou motivatie..
En heetwijf..ik maar denken dat je me zo graag dicht bij je wilde hebben
Onderkenning is de eerste stap naar genezing toch?quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Gelukkig herken je de symptomen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |