Go get them, Tiger!quote:Op maandag 20 december 2004 17:48 schreef stinkie het volgende:
goed, tijd om mezelf pijn te gaan doen. Zaalvoetbal toernooi.
krassen is er niks bij
Probeer het eensquote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef nixxx het volgende:
hmmmm zou de username niet-nixxx nog vrij zijn ?
Ha Tessje!quote:
Was ie weer lastig?quote:Op maandag 20 december 2004 18:40 schreef Tessje het volgende:
Ach ja...
Okay, sorryquote:Op maandag 20 december 2004 18:44 schreef Tessje het volgende:
Laat maar zitten alsjeblieft
En stem eens op mij lekkere blonde trut
Jij hebt het er maar druk mee he.quote:Op maandag 20 december 2004 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Stond je er nog niet op dan?
Ga ik meteen even doen!
Heb je nog jeuk?quote:
Vind je het gek met zo'n veredeld botsautootje . . .quote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik op zich met je eens, maar mijn auto'tje met maar 4 versnellinkjes maakt wel heel erg veel herrie en dus is het best wel vermoeiend rijden zeg maar. Tel daar een windje bij op en je moet je stuur ook nog eens goed vasthouden en je best doen om op die 120 te blijven.![]()
Succes Blinkyquote:Op dinsdag 21 december 2004 08:32 schreef Blinky het volgende:
Goedemorgen!
Goedbeschouwd is dit min laatste lesdag!!!! En ik heb er zin an!
Karkasquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:17 schreef nixxx het volgende:
goemorg .... kga mijn karkas maar eens naar uni slepen, misschien vandaag wel wat werk gedaan krijgen
Ik denk dan aan Carcas - Room 101.quote:Op dinsdag 21 december 2004 09:22 schreef Tessje het volgende:
[..]
Karkas![]()
Dan denk ik meteen aan een dode koe
Maar jij hebt dan ook een zieke geestquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik denk dan aan Carcas - Room 101.
Maar ja, dat ben ik.
Het was wel mijn favoriete koe hoor... en ik wil haar altijd bij me houdenquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:22 schreef Tessje het volgende:
Karkas![]()
Dan denk ik meteen aan een dode koe
Ik zat lekker aan het bier + saté bij de buren, dus FOK-radio kon me even gestolen wordenquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:10 schreef nixxx het volgende:
Overigens ben ik van mening dat fok!radio meer moet rocken. - Vrij naar Cato Senior
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |