quote:Op maandag 20 december 2004 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
* BE is toch wel gunstig gestemd hoor!
Erg goed weekend gehad. Afmattend, maar erg goed!
Ah, je hebt V2 gewoon ingezet als proefkonijn. Dat verklaart allesquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Eensgelijks hier. Veel muziek geluisterd, goed bezig geweest met voorbereidingen voor het kerst-etentje en zo
. Met kerst gaat het helemaal goed komen
Boeuf Bourguignon
quote:Op maandag 20 december 2004 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, je hebt V2 gewoon ingezet als proefkonijn. Dat verklaart alles.
Veel in de auto gezeten, superoptreden gehadquote:Op maandag 20 december 2004 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Eensgelijks hier. Veel muziek geluisterd, goed bezig geweest met voorbereidingen voor het kerst-etentje en zo
. Met kerst gaat het helemaal goed komen
Boeuf Bourguignon
BE zingt ook?? of doet iets anders muzikaals?? Ik begin al wel een leuk ideetje voor een verjaardagscadeautje voor mezelf te krijgenquote:
Veel auto is leukquote:Op maandag 20 december 2004 14:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Veel in de auto gezeten, superoptreden gehad![]()
, nog meer in de auto gezeten, bij vrienden langs, nog meer in de auto gezeten, bij vriend langs, nog meer in de auto gezeten.
Voornamelijk veel auto dus.
BE is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed op de saxofoon.quote:Op maandag 20 december 2004 14:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
BE zingt ook?? of doet iets anders muzikaals?? Ik begin al wel een leuk ideetje voor een verjaardagscadeautje voor mezelf te krijgen![]()
Ben ik op zich met je eens, maar mijn auto'tje met maar 4 versnellinkjes maakt wel heel erg veel herrie en dus is het best wel vermoeiend rijden zeg maar. Tel daar een windje bij op en je moet je stuur ook nog eens goed vasthouden en je best doen om op die 120 te blijven.quote:Op maandag 20 december 2004 14:48 schreef PdeHoog het volgende:
Veel auto is leuk. Lekker muziek luisteren en genieten van het mooie weer
quote:Op maandag 20 december 2004 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BE is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed speelt een leuke steady afterbeat op de saxofoon.
quote:Ik moet nog steeds naar een optreden komen
Het is natuurlijk wel een echte ska-mobielquote:Op maandag 20 december 2004 14:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[...] mijn auto'tje met maar 4 versnellinkjes maakt wel heel erg veel herrie en dus is het best wel vermoeiend rijden zeg maar.
Watership Down.... You read the book.... You watched the movie.... Now eat the stew.quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
!
Ik moet nog steeds janken om die waterschapsheuvel konijnen![]()
'That stinks'quote:Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef PPL het volgende:
Potjandorrie.
Gaan ze m'n laatste week nog even een vrachtwagenlading stront op m'n bureau gooien zeg !
I don't want to get involvedquote:
Hij is voor de 34534 ste keer weer een week vrij dit jaar en dan NOG zeurenquote:Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef PPL het volgende:
Potjandorrie.
Gaan ze m'n laatste week nog even een vrachtwagenlading stront op m'n bureau gooien zeg !
Ik had zo gehoopt vanaf deze week effe af te bouwen.
Tot overmaat van ramp ook nog wat afsporaken buiten de deur waardoor het nog meer opstapelt.
Pfff...pfff.... blijven ademen !
Sterktequote:Op maandag 20 december 2004 15:17 schreef PPL het volgende:
Potjandorrie.
Ik had zo gehoopt vanaf deze week effe af te bouwen.
Tot overmaat van ramp ook nog wat afsporaken buiten de deur waardoor het nog meer opstapelt.
Pfff...pfff.... blijven ademen !
quote:Op maandag 20 december 2004 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij is voor de 34534 ste keer weer een week vrij dit jaar en dan NOG zeuren.
Als je nou gewoon 5 dagen in de week werkt heb je ook niet van dit soort situaties elke keer.
Kijk...quote:Op maandag 20 december 2004 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sterkte
[afbeelding]
De rip-versie van de
Ah, bijna een Puppulless office dusquote:Op maandag 20 december 2004 15:34 schreef HeatWave het volgende:
Ja komop zeg we noemen hem al : P "out of office" PL omdat je 9 van de 10 keer een Out of office reply krijgt als je hem mailt, en dan maar klagen dat je je werk niet af krijgt..
wie goed doet...quote:Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef PPL het volgende:
[..]
Kijk...
Daar heb ik in ieder geval wat aan.![]()
PPL heeft nog wel wat werk voor je liggenquote:
En toch kwam je tijdens de pre-meet best als een vriendelijk persoon over...quote:Op maandag 20 december 2004 16:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
PPL heeft nog wel wat werk voor je liggen.
Ik ben op dit moment nog heel vriendelijk hoorquote:Op maandag 20 december 2004 17:00 schreef PPL het volgende:
[..]
En toch kwam je tijdens de pre-meet best als een vriendelijk persoon over...
Well.... looks can be deceiving![]()
\eindelijk eens aan het werk gaan misschien een optiequote:
quote:Op maandag 20 december 2004 17:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
\eindelijk eens aan het werk gaan misschien een optie
Nope, nog niet, maar geef me een paar minuten en ik verzin wel watquote:Op maandag 20 december 2004 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik bén aan het werk geweest vandaag! Tsss
Ik heb al mijn mail vorige week gedaan, dus ik ben wat dat betreft weer netjes bij...
Nog meer te zeiken?
Ik lees het straks wel dan.quote:Op maandag 20 december 2004 17:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, nog niet, maar geef me een paar minuten en ik verzin wel wat
En, wat wil je daar mee zeggen nixxx?quote:Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef nixxx het volgende:
nog een goed voornemen voor Blinky.... Lay of the chocolate
Dat houdt dan ook in dat ik minder naar jou moet luisteren!quote:Op maandag 20 december 2004 17:34 schreef nixxx het volgende:
nog een goed voornemen voor Blinky.... Lay of the chocolate
Go get them, Tiger!quote:Op maandag 20 december 2004 17:48 schreef stinkie het volgende:
goed, tijd om mezelf pijn te gaan doen. Zaalvoetbal toernooi.
krassen is er niks bij
Probeer het eensquote:Op maandag 20 december 2004 17:52 schreef nixxx het volgende:
hmmmm zou de username niet-nixxx nog vrij zijn ?
Ha Tessje!quote:
Was ie weer lastig?quote:Op maandag 20 december 2004 18:40 schreef Tessje het volgende:
Ach ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |