22 januariquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:28 schreef Bastard het volgende:
En er is een meet hoorde ik over de tamtam
I'll bi there Gijs.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
22 januari
Annie`s Verjaardag
100 topics overgeslagenquote:
Door het hele land zo'n beetje, althans.. niet uit het noorden geloof ik... of wel.. gijsje79quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef facedown het volgende:
[..]
100 topics overgeslagen![]()
(onee, das niet waar)
pjee, je moet twin peaks nog komen halen
Giiiijjjjjjssssss... hoest met je statsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
misschien lijkt het je leuk om met ons mee te gaan naar U2 surfer?
dat hardequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
En sodemieter maar meteen weer op, kutnewbee
Nou is mn dag goed vergald.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef facedown het volgende:
[..]
(onee, das niet waar)
Facecumquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef facedown het volgende:
[..]
(onee, das niet waar)
ik sta weer op 8 gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Giiiijjjjjjssssss... hoest met je stats
doe ik lekker toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Respect voor het eeuwige newbeebashen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
jij bent ook een Fokking newbiequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef facedown het volgende:
[..]
Respect voor het eeuwige newbeebashen!![]()
Jaaaa zeker weten gijs... lijkt me erg cool!!! Als jullie het goed vinden ga ik graag mee!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
misschien lijkt het je leuk om met ons mee te gaan naar U2 surfer?
Ja hequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik sta weer op 8 gijs![]()
was wel ff kut hoor toen ik daalde.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Opzouten klojo, of ik roep de force.
Froger net gehoord?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa zeker weten gijs... lijkt me erg cool!!! Als jullie het goed vinden ga ik graag mee!!
Als het moet ...slaap ik voor het postkantoor...
Idd ... het is wel in die gore 010 galmbak..
Ga je moeder eens lastigvallen, mislukte spermacel.quote:
ja doen we gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa zeker weten gijs... lijkt me erg cool!!! Als jullie het goed vinden ga ik graag mee!!
Ben jij die grote duitser die elke nacht met zijn pik in Piet Verdriet zijn poepgaatje aan het roeren isquote:
GA donderdag ook ja :-)quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef ChOas het volgende:
Kom je donderdag nog ? rij je metmij mee terug, kom ikgelijk TP ophalen...
annie meet? misschien welquote:Kom je ook naar de meet ? ... Dat gaat weer een ramp worden
Gaan ze per stuk?quote:Ben benieuwd wie er dit keer voor altijd uit de Gijsjes stapt
misschien straks nog ff knallen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heHad ik toen ook.. maar ja doe je niks aan.. paar kut potjes en hop!
IK daarentegen nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
jij bent ook een Fokking newbie![]()
*stats checked*quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
jij bent ook een Fokking newbie![]()
HM is geen newbiequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half negen komt die halfbakken neger, struukroever, en misschien chocobobo ook wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:39 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
misschien straks nog ff knallen?
Ga wel eerst ff trainen
Coool!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:38 schreef facedown het volgende:
[..]
GA donderdag ook ja :-)
[..]
annie meet? misschien wel
[..]
Gaan ze per stuk?
Maar half helaas... er waren mensen over de vloer en de radio stond zacht..quote:
*Integratie afwijst*quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef facedown het volgende:
[..]
*stats checked*
nee hoor, ik reintregeer![]()
Top!!! Heb er nu al zin in!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja doen we gijsblaas je luchbedje maar alvast op
![]()
he lekker...kom denk ik wel ff kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half negen komt die halfbakken neger, struukroever, en misschien chocobobo ook wel.
X:quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
*Integratie afwijst*
*Land uitzet*
*Kut pc er achteraan flikkert*
Ja gijs.. hij was bezig in Delft in die kelder de boel te reorganiseren... die stenen wel 80, 90. duizend ton .. maar hij sport. Sochtends 3 sporten gedaan, hardlopen, rennen en joggen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maar half helaas... er waren mensen over de vloer en de radio stond zacht..
Soms ving ik wat op... over bolle jan enzo..
Dat ie zei: In plaats van: dat is geniaal, mag je ook wel zeggen dat is Froger
Was ie goed verder?
Ga eens dood ja?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wie zijn nu de Gijsjes ?
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
22 januari
Annie`s Verjaardag
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wie zijn nu de Gijsjes ?
Macs daarentegen heersenquote:
ja moedig ze aan, straks komt Pietverdriet hier ook nog postenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
een homo vereniging die geven en ontvangen
![]()
WAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Begin Januari ergensquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Macs daarentegen heersen
Wanneer is er weer een webcast ?
Zullen we danquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
een homo vereniging die geven en ontvangen
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eindelijk
Verstandskiezen doorgekomen?
Joh flikkert nou es op... je bent niet welkom..quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wie zijn nu de Gijsjes ?
Jullie?
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt...quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eindelijk
Verstandskiezen doorgekomen?
http://www.jensenindemiddag.nl/quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:42 schreef Strolie75 het volgende:
Staan die stukjes van Froger nog ergens online?
Nog nooit gehoord.![]()
Saampjes oooook... tzal wel 10 januari zijn overigensquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:47 schreef ChOas het volgende:
[..]
Zullen we dansaampjes
gaan kijken ?
![]()
Ik ben hier te moe voor ook.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:50 schreef facedown het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt...
Een Xbox sucked OOK Gijs
Maargoed, als je maar lekker kunt gamen, boeit het allemaal niet zoveel!!
mijn hart sloeg echt over toen ik het lasquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:46 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....die grove fout
![]()
Ik bedoel 020![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoest verder Gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:52 schreef facedown het volgende:
[..]
Jammer![]()
Het was toch best positief eigenlijk![]()
lekker hèquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh flikkert nou es op... je bent niet welkom..
[afbeelding]
Whahahahahhahaa maar hij sport ook hahahahaha... dit is echt 1 van de leukste imitaties die ik ken!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gijs.. hij was bezig in Delft in die kelder de boel te reorganiseren... die stenen wel 80, 90. duizend ton .. maar hij sport. Sochtends 3 sporten gedaan, hardlopen, rennen en joggen.![]()
En hij wilde kleur geven aan Delft.. ipv dat grauwe dacht ie aan een kleur blauw, en dan een servies lijn uitbrengen en tegeltjes
Wat is 020? Anders dan bellen naar stink Rdam?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn hart sloeg echt over toen ik het las![]()
dit
[afbeelding]
wil ik voorstellen bij jemaar dan nog heb je je zelf nog niet genoeg gestraft
![]()
Verder wel OK Gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest verder Gijs
Waar zit je tegenwoordig?
Ik bij een software huis waar ze blunders maken
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is 020? Anders dan bellen naar stink Rdam?
Dus jij doet ook beveiliging zoals stresskip?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:57 schreef facedown het volgende:
[..]
Verder wel OK Gijs
Zit tegenwoordig bij KPN (net als stresskip, maar dan elders).
Jij zit bij stropdas toch? Blunders heersen, daar heb ik tegenwoordig ook mee te maken![]()
Hang me op ... en ik kom nog te kortquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn hart sloeg echt over toen ik het las![]()
dit
[afbeelding]
wil ik voorstellen bij jemaar dan nog heb je je zelf nog niet genoeg gestraft
![]()
Doe eens even edittenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:57 schreef facedown het volgende:
[..]
Verder wel OK Gijs
Zit tegenwoordig bij KPN (net als ****, maar dan elders).
Jij zit bij Tie toch? Blunders heersen, daar heb ik tegenwoordig ook mee te maken![]()
Whahahahahaha... die achernaam er ook gewoon inquote:
Nee, was dat maar waar, dan had ik nog enigzins interessant werk, hoewel ChOasses (!) werk ook niet boeiend is volgens mij. Hoewel ik wel zijdelings met security te maken heb.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij doet ook beveiliging zoals Baardcirkel?
Oh waar gaat het met dit land naar toe.. JP, donner, en jullie op beveiliging
Bij die stropdas inderdaad.. ach ik run het bedrijf niet, daar word ik niet voor betaald om na te denken.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hang me op ... en ik kom nog te kort![]()
zo dat is hendigquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hebben jullie trouwens al het xboxfriends programma?
Kan je precies zien wie er online is met welk spel en zien wanneer vrienden online zijn geweest.
Best cool.
www.xboxfriends.com
En edit die quote dan gelijk ook even fuckup, of ik post jouw volle naam en adresquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef facedown het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar, dan had ik nog enigzins interessant werk, hoewel ChOasses (!) werk ook niet boeiend is volgens mij. Hoewel ik wel zijdelings met security te maken heb.
Je moet gewoon doen wat je gevraagd wordt, er veranderd toch bar weinig...
Stresskipquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij doet ook beveiliging zoals stresskip?
Oh waar gaat het met dit land naar toe.. JP, donner, en jullie op beveiliging
Bij die stropdas inderdaad.. ach ik run het bedrijf niet, daar word ik niet voor betaald om na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Stresskip
er stond net nog:HoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
Welke bedoel je nou gay homosexual?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
En edit die quote dan gelijk ook even fuckup, of ik post jouw volle naam en adres
Thanks Facecumquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef facedown het volgende:
[..]
Welke bedoel je nou gay homosexual?
Hij is allang ge-edit henk!
henkquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef facedown het volgende:
[..]
Welke bedoel je nou gay homosexual?
Hij is allang ge-edit henk!
De concurent van de I-pod?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morgen dit ding halen
http://www.nomadworld.com/products/zen_Micro/
o die, zeg dat danquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je hebt Bastard gequote, meneer Keizers, Admiraals
Thanksquote:
ziet er erg goed uit gijs.... 5gig ook....lekker hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morgen dit ding halen
http://www.nomadworld.com/products/zen_Micro/
iPod ziet er wel geiler uit...quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De concurent van de I-pod?
Ziet er mooi uit!!
U2 i-pod ook hahahahaha is ie geil?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:09 schreef facedown het volgende:
[..]
iPod ziet er wel geiler uit...
Moeten jullie geen U2 ipod kopen?![]()
Nope, jij wel ? crap ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef facedown het volgende:
[..]
Weet je al wat er in je kerstpakket zit?
http://www.apple.com/ipod/u2/quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
U2 i-pod ook hahahahaha is ie geil?
Dank u voor deze wijze les my Lordquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]verder ben je wel lief hoor.... maar ik schrok wel ff hoor
![]()
ff opvrolijken
[afbeelding]
Nee, maar als jij het wist had ik het ook gewetenquote:
Die vorige was wel okay, maar dat valt misschien onder 'uitzondering'quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef facedown het volgende:
[..]
Nee, maar als jij het wist had ik het ook geweten![]()
Maar wat denk je zelf? Crap?
Ik heb niets meer van die vorigequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die vorige was wel okay, maar dat valt misschien onder 'uitzondering'
Ik heb de BBQ nogquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:17 schreef facedown het volgende:
[..]
Ik heb niets meer van die vorige![]()
ja inderdaadquote:
als je er voor zorgt dat er een limburg topic komtquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja inderdaaden nu oppleuren
ga maar ergens anders janken
Zo dan... dat is een mooi ding!!!quote:
20,30 tot 21,30 CSIquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half negen komt die halfbakken neger, struukroever, en misschien chocobobo ook wel.
WHAHAHAHAHAHHAHAquote:
Ik heb je netjes gevraagd waar je vandaan kwam enzo, maar antwoorden ho maarquote:
Vreemd, ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik zie die post over het hoofd![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan... dat is een mooi ding!!!![]()
ja sorryquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb je netjes gevraagd waar je vandaan kwam enzo, maar antwoorden ho maar
Bekijk het maar
Ja, geen vaasquote:
Hij was in ieder geval niet gemaakt van roestvrij staal!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHA... ik wil niet weten wat je er mee gedaan hebt
Whahahahaha ... ik heb je genegerdquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]lees gerust je mail
heb ik zeker 2 weken geleden al naar je gemaild
![]()
Het was OOK een vuurkorfquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:26 schreef facedown het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet gemaakt van roestvrij staal!
Ik had al een BBQ, het leek meer op een plantenbak, misschien vuurkorf, maar een BBQ?
Maar wie weet werkt dat ook wel! Heb je em ook gebruikt ChOas?
Limburgquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Door het hele land zo'n beetje, althans.. niet uit het noorden geloof ik... of wel.. gijsje79
Waar kom jij vandaan ?
Cool, daar komen Nadientje en Magneet ook vandaan, En Toadette en Strolie oorspronkelijk ookquote:
Ben jij nu overal topics aan het vervuilen? Ik vraag je vriendelijk, één keer, om uit dit topic weg te blijven.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool, daar komen Nadientje en Magneet ook vandaan, En Toadette en Strolie oorspronkelijk ook
Die snelheid! 't lijkt raketman wel!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]lees gerust je mail
heb ik zeker 2 weken geleden al naar je gemaild
![]()
ChOasquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool, daar komen Nadientje en Magneet ook vandaan, En Toadette en Strolie oorspronkelijk ook
Als wat? als vuurkorf of als BBQ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het was OOK een vuurkorf
En ja, ik heb 'm gebruikt
opflikkerzouten ik kom NIET uit Limbabwequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
dikzakquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha ... ik heb je genegerd... als zoet wraak...
![]()
![]()
Als BBQ, heb met de band geBBQedquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:31 schreef facedown het volgende:
[..]
Als wat? als vuurkorf of als BBQ?
Wat heb je geroosterd?![]()
Whahahahahahaha ... ik ook van jou schatje!!quote:
wat ga je eten??quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha ... ik ook van jou schatje!!![]()
Serieus Pjee?quote:
Draadjes vlees met aardappelpuree en spuitjesquote:
rijst met sperziebonen/bloemkool en een rundervinkje.... 2 stuksquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Draadjes vlees met aardappelpuree en spuitjes
Jij?
Lijkt me COOL!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef facedown het volgende:
[..]
Serieus Pjee?
Denk je dat hem nog een keer kunt gebruiken?
Of was het eenmalig? Zo niet, winterBBQ?
Ik half 9 en jij lekker nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Niet?
Ik ben er om 19,30 met Halo 2
En die caravan link was lachenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Niet?
Ik ben er om 19,30 met Halo 2
Ben gestopt met drinken en mijn avonden duren nu zo fucking langquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:42 schreef QueenR het volgende:
aw hoe komt het chOas?
heb respect voor je dat je volhoudtquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ben gestopt met drinken en mijn avonden duren nu zo fucking lang
Juf, als ik aan het drinken was geweest was het nu 00:00 en was ik op weg naar bed, of net aan hetwakker worden op mijn bankquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:47 schreef QueenR het volgende:
ging het sneller met drank dan?
Thanks pjee, ik doe mijn best... op zich is het niet ZO moeilijk, maar het is een beetje als stoppen met roken... Constant aan blijven denken dat je het niet gaat doen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb respect voor je dat je volhoudt![]()
![]()
ik weet hoe fucking moeilijk het is om ermee te stoppen
![]()
ow... knap van je dat je dan gestopt bent idd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Juf, als ik aan het drinken was geweest was het nu 00:00 en was ik op weg naar bed, of net aan hetwakker worden op mijn bank
Ik moest wel, was gewoon niet gezond meer wat ik elke avond dronk, en het erge was dat ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow... knap van je dat je dan gestopt bent idd.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:47 schreef QueenR het volgende:
ging het sneller met drank dan?
Dat altijd, deed ik vroeger ook wel hoor, maar nu weet ik tenminste 's ochtends nog wat ik 's avonds schreefquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:54 schreef QueenR het volgende:
kan je je lekker hier op fok vermaken toch?
Pjee!!!!quote:
Dus daarom spreek ik je niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat altijd, deed ik vroeger ook wel hoor, maar nu weet ik tenminste 's ochtends nog wat ik 's avonds schreef
Het is zooooooooooooooo moeiljk gijs..... maar het is zooooo'n overwinningquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Thanks pjee, ik doe mijn best... op zich is het niet ZO moeilijk, maar het is een beetje als stoppen met roken... Constant aan blijven denken dat je het niet gaat doen.
En geen drank in huis halen helpt ook...
Ja, als JD ofzo langskomt haal ik wel een sixpackje, en dat drinken we of op, of ik geef de rest aan hem mee
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus daarom spreek ik je niet meer
Nou, niet helemaal droog hoor, maar ik drink tenminste niet meer wanneer ik alleen benquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Het is zooooooooooooooo moeiljk gijs..... maar het is zooooo'n overwinningals je weer een week droog door komt
Een w.. ww...week droog?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Het is zooooooooooooooo moeiljk gijs..... maar het is zooooo'n overwinningals je weer een week droog door komt
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:04 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk moeten we die drie afvallers er ook bij zien te krijgen
wat een respect..... ik zit vast op 5quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:05 schreef -Struikrover- het volgende:
3 potjes gespeeld 3x gewonnenlevel up 9
I don't give a flying fuckquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:05 schreef -Struikrover- het volgende:
3 potjes gespeeld 3x gewonnenlevel up 9
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Die van mij ook niet echt, ze heeft weinig met de Gijsjes verderquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
omdat Miranda over het algemeen er niet zoveel aan vind aan dergelijke meets
Ja alles gaat goed hier. Even een vraagje aan een ervaren moederquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef QueenR het volgende:
goedenavond Quinny! alles goed met jullie en vooral die kleine?
jazeker, en houden de meest vol tot ze een jaar of 6 zijn....quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja alles gaat goed hier. Even een vraagje aan een ervaren moeder
Hebben jou kinderen ook een periode gehad, toen ze 1 waren, dat ze geen warm meer wilde eten?![]()
Nee hoor, ik game niet...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef QueenR het volgende:
tis hier niet bepaald druk nou... allemaal aan het gamen?
Da's waarquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:08 schreef QueenR het volgende:
haha, nou ja er lopen hier toch wel vaker meerdere gesprekken door elkaar?
ow lekker ja... als ie nou goed was was wel leuk... laat hem dan eerst dat kreng eens stemmen!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's waar, maar er zit hier ook een vriend op een ongestemde gitaar nieuwe nummers te schrijven dus mijn hele oplettende vermogen is een beetje naar de mallemoeren, wat een typhusherrie
Hij vindt 'm wel lekker klinken zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow lekker ja... als ie nou goed was was wel leuk... laat hem dan eerst dat kreng eens stemmen!!!(stemvorkje)
talentje dan!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hij vindt 'm wel lekker klinken zo
En er ontbreekt een snaar
Ik vind persoonlijk de gitarist van mijn band beterquote:
ow leuk een band!!! wat voor muziek?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de gitarist van mijn band beter
Rock met allerlei verschillende invloeden, Iers, melodieus, vanalles... Beetje moderne Jefferson Airplane achtig... moeilijk uit te leggen... kan je wel eens wat laten horen ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow leuk een band!!! wat voor muziek?
Smurfquote:
Mooiloopsmurfquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
hahahaquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
jazeker, en houden de meest vol tot ze een jaar of 6 zijn....heel irritant. Ik kook meestal voor hen, en dan eet niemand het haha. ze ruiken er een keer aan. schijnt voldoende te zijn
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
Ik vond zelf Struikrover wel een goeie, voor al die tietenfoto's die hij postquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAGeniaaaaall
Vooral Strol vind ik briljant gecast![]()
Brilsmurf heerst
trustuhquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:16 schreef Quinny het volgende:
Ik ga slapen
Trusten voor straks allemaal
Ja die is ook goed idd..quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vond zelf Struikrover wel een goeie, voor al die tietenfoto's die hij post
Whahahahahaquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
Welterusten stuk!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:16 schreef Quinny het volgende:
Ik ga slapen
Trusten voor straks allemaal
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
Die I hate mondays smurf is ook goed hoorquote:
Ja wat danquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:04 schreef QueenR het volgende:
ikke smurfin.... hahahahaha die andere prachtig!!!
Ach,... het heeft in geval gesmaakt tochquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik had liever een gebruiksaanwijzing als nalevering gekregen ipv een placenta.
Ik ben er ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Chocobo het volgende:
Sorry dat ik niet online was Gijsjes,....... was papa aan het spelen
En voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:10 schreef Chocobo het volgende:
Het is heerlijk hoe je elke smurf wel aan iemand kan koppelen alhoewel ik niks voor Magneet of Kepler kon vinden![]()
Sport smurfjequote:
uhm nee ok houd het maar op smurfin hahaquote:
Die hebben hierbij dan verzonnenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sport smurfjemaar die bestaat niet...
Zoek je het nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben er ook nietZoek het gewoon niet.
Vandaag ook begonnen aan PoP:WW trouwens, het is eigenlijk precies zoals Eurogamer zegt, het is een prima game, platform actie zoals uit SoT, betere gevechten, alleen de sfeer vind ik toch minder...
Aan de ene kant is het een prima game, alles klopt zeg maar, alleen het is geen SoT opvolger, en dat had ik liever gehad...
Ja... Ik zoek het niet. Als in, ik heb er niet zo'n zin in. Is dat Brabants ofzo?quote:
Mjah, op zich wel. Ik vind het wel een stuk moeilijker (dat vechten iig) dan de eerste. Ik ben benieuwd wat ik er van vind na een vijftal uren.quote:Maar je vermaakt je wel dus met PoP verder
Ja ik zocht nog mama smurf voor Quinny en een brunette smurf voor Fiona maar die zijn er ook nietquote:
Jammer kunnen we de gijsjes niet in de smurfjes veranderen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zocht nog mama smurf voor Quinny en een brunette smurf voor Fiona maar die zijn er ook niet
Brown: GIJSSSSSSSSSSSSSSSSS jij bent potigequote:
Goed is ie he gijs..... geweldig acteerwerk van Bruno Ganz...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:49 schreef Strolie75 het volgende:
Godver....Der Untergang....zelden zo'n indrukwekkende film gezien.Die waanzin in die bunker.
![]()
Prima stukje weer Gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 00:01 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=2123&page=1![]()
Whahahahahhahaquote:Op woensdag 15 december 2004 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Surfer ook bij FOK!games moet komen. Dan maken we speciaal voor hem een functie waarmee hij zijn game ervaringen met ons kan delen. We noemen het dan "De Leek van de Week"
...
De grap klonk zoveel beter toen ik hem bedacht
Trommeltunequote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahhaha.. hij is best leuk noot....
...bravo
Doe jij dan ook een video presentatie van de Nintendo trommeltune van de maand
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef kepler het volgende:
Mijn muis doet het niet meer... wat een last![]()
Heb je trouwens nog wat gehoord van je tante in Japan?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef kepler het volgende:
Mijn muis doet het niet meer... wat een last![]()
nog erger, tis mijn muispoortquote:Op woensdag 15 december 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar goed dat die dingen niet veel kosten
mijn moeder zal morgen dat mail adres sturenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat gehoord van je tante in Japan?
Ok. Ik zat namelijk op lik-sang te kijken en zij schijnen nog gewoon Japanse DS-en te hebben voor 145 euroquote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef kepler het volgende:
[..]
mijn moeder zal morgen dat mail adres sturen
doe dat dan gewoonquote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ok. Ik zat namelijk op lik-sang te kijken en zij schijnen nog gewoon Japanse DS-en te hebben voor 145 euro
Mjah. Ik twijfel nog... Ik wil eigenlijk de Europese prijs en datum wel weten, maar die krijgen we pas in Januari...quote:
ja dat kan, weet zo alleen ff niet waar. waarom geen usb muis van 5 euro? die krengen kosten ook niks meerquote:Op woensdag 15 december 2004 00:43 schreef kepler het volgende:
iemand enig idee of je je muis ook via je keybord kan besturen?
Via die klit tussen de G en de H.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:43 schreef kepler het volgende:
iemand enig idee of je je muis ook via je keybord kan besturen?
Dat is onderhoud op MSN leekquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:51 schreef silver-surfer het volgende:
M'n MSN is mol...
Krijg hem niet meer aangemeld
Hoeren pc van mij...
Queenquote:Op woensdag 15 december 2004 08:53 schreef QueenR het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Gisteren met Kepler nog gegamed zit nu op level 4 met Team Skirmish ging gisteren trouwens wel lekkerquote:Op woensdag 15 december 2004 08:52 schreef Bastard het volgende:
Vanavond hele avond gamen
Sta bijna weer op 7
Steeds zit ik in het verkeerde team
Nee, gelukkig regent het niet nee..... dat is pas vervelendquote:Op woensdag 15 december 2004 09:15 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
ja.... best wel..... tis gelukkig droog en niet zo heel erg koud![]()
neequote:Op woensdag 15 december 2004 09:19 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
vind je het niet gezellig om met mij te lullen??
Smithy heette die andere kerelquote:Op woensdag 15 december 2004 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gisteren met Kepler nog gegamed zit nu op level 4 met Team Skirmish ging gisteren trouwens wel lekkermet Kep en Rock en eeehhhhh nog iemand
![]()
en toen kwam ikquote:Op woensdag 15 december 2004 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Smithy heette die andere kerel
Ben genokt om 2230 met gamen.
Ja, maar Rens zat wel gewoon op MSN??? dus hij snapte het weer niet die stink dikkequote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moet beetje op tijd naar bed, anders kom ik te laat op mn werk
Ja maar dan snap ik het ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja, maar Rens zat wel gewoon op MSN??? dus hij snapte het weer niet die stink dikke
fantastisch was datquote:Op woensdag 15 december 2004 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gisteren met Kepler nog gegamed zit nu op level 4 met Team Skirmish ging gisteren trouwens wel lekkermet Kep en Rock en eeehhhhh nog iemand
![]()
nee...... hij zat waarschijnlijk weer te prutsen, want 10 seconden later deed ie het weer.....quote:Op woensdag 15 december 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik het ook nietDan was er geen onderhoud dus !
geen ideeeeeeeeeeeeeee gast..... ik wilde de bom naar onze eigen basis brengenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]
fantastisch was dat
dat verkeerde kant oprijden van jouw ook![]()
fantastischquote:Op woensdag 15 december 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeeeeeee gast..... ik wilde de bom naar onze eigen basis brengenwas in de war met CTF
Na 10 uur op een dag SP gespeeld te hebben, droomde ik een keer dat ik in een warthog aan het rijden was en de MC had zijn arm om mijn schoudersquote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens een halve nacht nog met een bom of een vlag gelopen.. stoppen met halo en meteen naar bed is niet slim
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens een halve nacht nog met een bom of een vlag gelopen.. stoppen met halo en meteen naar bed is niet slim
ikkequote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie krijgen er weer allemaal SMSjes van Struik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |