22 januariquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:28 schreef Bastard het volgende:
En er is een meet hoorde ik over de tamtam
I'll bi there Gijs.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
22 januari
Annie`s Verjaardag
100 topics overgeslagenquote:
Door het hele land zo'n beetje, althans.. niet uit het noorden geloof ik... of wel.. gijsje79quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef facedown het volgende:
[..]
100 topics overgeslagen![]()
(onee, das niet waar)
pjee, je moet twin peaks nog komen halen
Giiiijjjjjjssssss... hoest met je statsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
misschien lijkt het je leuk om met ons mee te gaan naar U2 surfer?
dat hardequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
En sodemieter maar meteen weer op, kutnewbee
Nou is mn dag goed vergald.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef facedown het volgende:
[..]
(onee, das niet waar)
Facecumquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef facedown het volgende:
[..]
(onee, das niet waar)
ik sta weer op 8 gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Giiiijjjjjjssssss... hoest met je stats
doe ik lekker toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Respect voor het eeuwige newbeebashen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
jij bent ook een Fokking newbiequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef facedown het volgende:
[..]
Respect voor het eeuwige newbeebashen!![]()
Jaaaa zeker weten gijs... lijkt me erg cool!!! Als jullie het goed vinden ga ik graag mee!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:29 schreef Zeus-Nexium het volgende:
misschien lijkt het je leuk om met ons mee te gaan naar U2 surfer?
Ja hequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ik sta weer op 8 gijs![]()
was wel ff kut hoor toen ik daalde.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Opzouten klojo, of ik roep de force.
Froger net gehoord?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa zeker weten gijs... lijkt me erg cool!!! Als jullie het goed vinden ga ik graag mee!!
Als het moet ...slaap ik voor het postkantoor...
Idd ... het is wel in die gore 010 galmbak..
Ga je moeder eens lastigvallen, mislukte spermacel.quote:
ja doen we gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa zeker weten gijs... lijkt me erg cool!!! Als jullie het goed vinden ga ik graag mee!!
Als het moet ...slaap ik voor het postkantoor...
Idd ... het is wel in die gore 010 galmbak..
Ben jij die grote duitser die elke nacht met zijn pik in Piet Verdriet zijn poepgaatje aan het roeren isquote:
GA donderdag ook ja :-)quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:34 schreef ChOas het volgende:
Kom je donderdag nog ? rij je metmij mee terug, kom ikgelijk TP ophalen...
annie meet? misschien welquote:Kom je ook naar de meet ? ... Dat gaat weer een ramp worden
Gaan ze per stuk?quote:Ben benieuwd wie er dit keer voor altijd uit de Gijsjes stapt
misschien straks nog ff knallen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heHad ik toen ook.. maar ja doe je niks aan.. paar kut potjes en hop!
IK daarentegen nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
jij bent ook een Fokking newbie![]()
*stats checked*quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
jij bent ook een Fokking newbie![]()
HM is geen newbiequote:Op dinsdag 14 december 2004 17:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half negen komt die halfbakken neger, struukroever, en misschien chocobobo ook wel.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:39 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
misschien straks nog ff knallen?
Ga wel eerst ff trainen
Coool!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:38 schreef facedown het volgende:
[..]
GA donderdag ook ja :-)
[..]
annie meet? misschien wel
[..]
Gaan ze per stuk?
Maar half helaas... er waren mensen over de vloer en de radio stond zacht..quote:
*Integratie afwijst*quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef facedown het volgende:
[..]
*stats checked*
nee hoor, ik reintregeer![]()
Top!!! Heb er nu al zin in!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:37 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
ja doen we gijsblaas je luchbedje maar alvast op
![]()
he lekker...kom denk ik wel ff kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half negen komt die halfbakken neger, struukroever, en misschien chocobobo ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |