Hoest verder Gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:52 schreef facedown het volgende:
[..]
Jammer![]()
Het was toch best positief eigenlijk![]()
lekker hèquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Joh flikkert nou es op... je bent niet welkom..
[afbeelding]
Whahahahahhahaa maar hij sport ook hahahahaha... dit is echt 1 van de leukste imitaties die ik ken!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gijs.. hij was bezig in Delft in die kelder de boel te reorganiseren... die stenen wel 80, 90. duizend ton .. maar hij sport. Sochtends 3 sporten gedaan, hardlopen, rennen en joggen.![]()
En hij wilde kleur geven aan Delft.. ipv dat grauwe dacht ie aan een kleur blauw, en dan een servies lijn uitbrengen en tegeltjes
Wat is 020? Anders dan bellen naar stink Rdam?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn hart sloeg echt over toen ik het las![]()
dit
[afbeelding]
wil ik voorstellen bij jemaar dan nog heb je je zelf nog niet genoeg gestraft
![]()
Verder wel OK Gijsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest verder Gijs
Waar zit je tegenwoordig?
Ik bij een software huis waar ze blunders maken
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat is 020? Anders dan bellen naar stink Rdam?
Dus jij doet ook beveiliging zoals stresskip?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:57 schreef facedown het volgende:
[..]
Verder wel OK Gijs
Zit tegenwoordig bij KPN (net als stresskip, maar dan elders).
Jij zit bij stropdas toch? Blunders heersen, daar heb ik tegenwoordig ook mee te maken![]()
Hang me op ... en ik kom nog te kortquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
mijn hart sloeg echt over toen ik het las![]()
dit
[afbeelding]
wil ik voorstellen bij jemaar dan nog heb je je zelf nog niet genoeg gestraft
![]()
Doe eens even edittenquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:57 schreef facedown het volgende:
[..]
Verder wel OK Gijs
Zit tegenwoordig bij KPN (net als ****, maar dan elders).
Jij zit bij Tie toch? Blunders heersen, daar heb ik tegenwoordig ook mee te maken![]()
Whahahahahaha... die achernaam er ook gewoon inquote:
Nee, was dat maar waar, dan had ik nog enigzins interessant werk, hoewel ChOasses (!) werk ook niet boeiend is volgens mij. Hoewel ik wel zijdelings met security te maken heb.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij doet ook beveiliging zoals Baardcirkel?
Oh waar gaat het met dit land naar toe.. JP, donner, en jullie op beveiliging
Bij die stropdas inderdaad.. ach ik run het bedrijf niet, daar word ik niet voor betaald om na te denken.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hang me op ... en ik kom nog te kort![]()
zo dat is hendigquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:59 schreef Zeus-Nexium het volgende:
hebben jullie trouwens al het xboxfriends programma?
Kan je precies zien wie er online is met welk spel en zien wanneer vrienden online zijn geweest.
Best cool.
www.xboxfriends.com
En edit die quote dan gelijk ook even fuckup, of ik post jouw volle naam en adresquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef facedown het volgende:
[..]
Nee, was dat maar waar, dan had ik nog enigzins interessant werk, hoewel ChOasses (!) werk ook niet boeiend is volgens mij. Hoewel ik wel zijdelings met security te maken heb.
Je moet gewoon doen wat je gevraagd wordt, er veranderd toch bar weinig...
Stresskipquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus jij doet ook beveiliging zoals stresskip?
Oh waar gaat het met dit land naar toe.. JP, donner, en jullie op beveiliging
Bij die stropdas inderdaad.. ach ik run het bedrijf niet, daar word ik niet voor betaald om na te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Stresskip
er stond net nog:HoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
[Stephen Roberts]
Welke bedoel je nou gay homosexual?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:02 schreef ChOas het volgende:
[..]
En edit die quote dan gelijk ook even fuckup, of ik post jouw volle naam en adres
Thanks Facecumquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef facedown het volgende:
[..]
Welke bedoel je nou gay homosexual?
Hij is allang ge-edit henk!
henkquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:05 schreef facedown het volgende:
[..]
Welke bedoel je nou gay homosexual?
Hij is allang ge-edit henk!
De concurent van de I-pod?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morgen dit ding halen
http://www.nomadworld.com/products/zen_Micro/
o die, zeg dat danquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Je hebt Bastard gequote, meneer Keizers, Admiraals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |