ziet er erg goed uit gijs.... 5gig ook....lekker hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morgen dit ding halen
http://www.nomadworld.com/products/zen_Micro/
iPod ziet er wel geiler uit...quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De concurent van de I-pod?
Ziet er mooi uit!!
U2 i-pod ook hahahahaha is ie geil?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:09 schreef facedown het volgende:
[..]
iPod ziet er wel geiler uit...
Moeten jullie geen U2 ipod kopen?![]()
Nope, jij wel ? crap ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef facedown het volgende:
[..]
Weet je al wat er in je kerstpakket zit?
http://www.apple.com/ipod/u2/quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
U2 i-pod ook hahahahaha is ie geil?
Dank u voor deze wijze les my Lordquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]verder ben je wel lief hoor.... maar ik schrok wel ff hoor
![]()
ff opvrolijken
[afbeelding]
Nee, maar als jij het wist had ik het ook gewetenquote:
Die vorige was wel okay, maar dat valt misschien onder 'uitzondering'quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef facedown het volgende:
[..]
Nee, maar als jij het wist had ik het ook geweten![]()
Maar wat denk je zelf? Crap?
Ik heb niets meer van die vorigequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die vorige was wel okay, maar dat valt misschien onder 'uitzondering'
Ik heb de BBQ nogquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:17 schreef facedown het volgende:
[..]
Ik heb niets meer van die vorige![]()
ja inderdaadquote:
als je er voor zorgt dat er een limburg topic komtquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja inderdaaden nu oppleuren
ga maar ergens anders janken
Zo dan... dat is een mooi ding!!!quote:
20,30 tot 21,30 CSIquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half negen komt die halfbakken neger, struukroever, en misschien chocobobo ook wel.
WHAHAHAHAHAHHAHAquote:
Ik heb je netjes gevraagd waar je vandaan kwam enzo, maar antwoorden ho maarquote:
Vreemd, ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik zie die post over het hoofd![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan... dat is een mooi ding!!!![]()
ja sorryquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb je netjes gevraagd waar je vandaan kwam enzo, maar antwoorden ho maar
Bekijk het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |