ziet er erg goed uit gijs.... 5gig ook....lekker hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:03 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morgen dit ding halen
http://www.nomadworld.com/products/zen_Micro/
iPod ziet er wel geiler uit...quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De concurent van de I-pod?
Ziet er mooi uit!!
U2 i-pod ook hahahahaha is ie geil?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:09 schreef facedown het volgende:
[..]
iPod ziet er wel geiler uit...
Moeten jullie geen U2 ipod kopen?![]()
Nope, jij wel ? crap ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef facedown het volgende:
[..]
Weet je al wat er in je kerstpakket zit?
http://www.apple.com/ipod/u2/quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
U2 i-pod ook hahahahaha is ie geil?
Dank u voor deze wijze les my Lordquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:01 schreef mr_Brown het volgende:
[..]verder ben je wel lief hoor.... maar ik schrok wel ff hoor
![]()
ff opvrolijken
[afbeelding]
Nee, maar als jij het wist had ik het ook gewetenquote:
Die vorige was wel okay, maar dat valt misschien onder 'uitzondering'quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:13 schreef facedown het volgende:
[..]
Nee, maar als jij het wist had ik het ook geweten![]()
Maar wat denk je zelf? Crap?
Ik heb niets meer van die vorigequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Die vorige was wel okay, maar dat valt misschien onder 'uitzondering'
Ik heb de BBQ nogquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:17 schreef facedown het volgende:
[..]
Ik heb niets meer van die vorige![]()
ja inderdaadquote:
als je er voor zorgt dat er een limburg topic komtquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja inderdaaden nu oppleuren
ga maar ergens anders janken
Zo dan... dat is een mooi ding!!!quote:
20,30 tot 21,30 CSIquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Half negen komt die halfbakken neger, struukroever, en misschien chocobobo ook wel.
WHAHAHAHAHAHHAHAquote:
Ik heb je netjes gevraagd waar je vandaan kwam enzo, maar antwoorden ho maarquote:
Vreemd, ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:23 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik zie die post over het hoofd![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:22 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zo dan... dat is een mooi ding!!!![]()
ja sorryquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik heb je netjes gevraagd waar je vandaan kwam enzo, maar antwoorden ho maar
Bekijk het maar
Ja, geen vaasquote:
Hij was in ieder geval niet gemaakt van roestvrij staal!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHA... ik wil niet weten wat je er mee gedaan hebt
Whahahahaha ... ik heb je genegerdquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]lees gerust je mail
heb ik zeker 2 weken geleden al naar je gemaild
![]()
Het was OOK een vuurkorfquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:26 schreef facedown het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet gemaakt van roestvrij staal!
Ik had al een BBQ, het leek meer op een plantenbak, misschien vuurkorf, maar een BBQ?
Maar wie weet werkt dat ook wel! Heb je em ook gebruikt ChOas?
Limburgquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Door het hele land zo'n beetje, althans.. niet uit het noorden geloof ik... of wel.. gijsje79
Waar kom jij vandaan ?
Cool, daar komen Nadientje en Magneet ook vandaan, En Toadette en Strolie oorspronkelijk ookquote:
Ben jij nu overal topics aan het vervuilen? Ik vraag je vriendelijk, één keer, om uit dit topic weg te blijven.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool, daar komen Nadientje en Magneet ook vandaan, En Toadette en Strolie oorspronkelijk ook
Die snelheid! 't lijkt raketman wel!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:24 schreef mr_Brown het volgende:
[..]lees gerust je mail
heb ik zeker 2 weken geleden al naar je gemaild
![]()
ChOasquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Cool, daar komen Nadientje en Magneet ook vandaan, En Toadette en Strolie oorspronkelijk ook
Als wat? als vuurkorf of als BBQ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:28 schreef ChOas het volgende:
[..]
Het was OOK een vuurkorf
En ja, ik heb 'm gebruikt
opflikkerzouten ik kom NIET uit Limbabwequote:Op dinsdag 14 december 2004 18:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
dikzakquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahaha ... ik heb je genegerd... als zoet wraak...
![]()
![]()
Als BBQ, heb met de band geBBQedquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:31 schreef facedown het volgende:
[..]
Als wat? als vuurkorf of als BBQ?
Wat heb je geroosterd?![]()
Whahahahahahaha ... ik ook van jou schatje!!quote:
wat ga je eten??quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahahaha ... ik ook van jou schatje!!![]()
Serieus Pjee?quote:
Draadjes vlees met aardappelpuree en spuitjesquote:
rijst met sperziebonen/bloemkool en een rundervinkje.... 2 stuksquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Draadjes vlees met aardappelpuree en spuitjes
Jij?
Lijkt me COOL!quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:41 schreef facedown het volgende:
[..]
Serieus Pjee?
Denk je dat hem nog een keer kunt gebruiken?
Of was het eenmalig? Zo niet, winterBBQ?
Ik half 9 en jij lekker nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Niet?
Ik ben er om 19,30 met Halo 2
En die caravan link was lachenquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:06 schreef -Struikrover- het volgende:
Niet?
Ik ben er om 19,30 met Halo 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |