Smurfquote:
Mooiloopsmurfquote:
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
hahahaquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
jazeker, en houden de meest vol tot ze een jaar of 6 zijn....heel irritant. Ik kook meestal voor hen, en dan eet niemand het haha. ze ruiken er een keer aan. schijnt voldoende te zijn
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
Ik vond zelf Struikrover wel een goeie, voor al die tietenfoto's die hij postquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAGeniaaaaall
Vooral Strol vind ik briljant gecast![]()
Brilsmurf heerst
trustuhquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:16 schreef Quinny het volgende:
Ik ga slapen
Trusten voor straks allemaal
Ja die is ook goed idd..quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vond zelf Struikrover wel een goeie, voor al die tietenfoto's die hij post
Whahahahahaquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
Welterusten stuk!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:16 schreef Quinny het volgende:
Ik ga slapen
Trusten voor straks allemaal
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:06 schreef Chocobo het volgende:
Cho:
[afbeelding]
Strol:
[afbeelding]
Bastard:
[afbeelding]
Surfer:
[afbeelding]
Brown:
[afbeelding]
QueenR:
[afbeelding]
ChOas:
[afbeelding]
Struikrover:
[afbeelding]
Noot:
[afbeelding]
Die I hate mondays smurf is ook goed hoorquote:
Ja wat danquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:04 schreef QueenR het volgende:
ikke smurfin.... hahahahaha die andere prachtig!!!
Ach,... het heeft in geval gesmaakt tochquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:13 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik had liever een gebruiksaanwijzing als nalevering gekregen ipv een placenta.
Ik ben er ook nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:11 schreef Chocobo het volgende:
Sorry dat ik niet online was Gijsjes,....... was papa aan het spelen
En voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:10 schreef Chocobo het volgende:
Het is heerlijk hoe je elke smurf wel aan iemand kan koppelen alhoewel ik niks voor Magneet of Kepler kon vinden![]()
Sport smurfjequote:
uhm nee ok houd het maar op smurfin hahaquote:
Die hebben hierbij dan verzonnenquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sport smurfjemaar die bestaat niet...
Zoek je het nietquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben er ook nietZoek het gewoon niet.
Vandaag ook begonnen aan PoP:WW trouwens, het is eigenlijk precies zoals Eurogamer zegt, het is een prima game, platform actie zoals uit SoT, betere gevechten, alleen de sfeer vind ik toch minder...
Aan de ene kant is het een prima game, alles klopt zeg maar, alleen het is geen SoT opvolger, en dat had ik liever gehad...
Ja... Ik zoek het niet. Als in, ik heb er niet zo'n zin in. Is dat Brabants ofzo?quote:
Mjah, op zich wel. Ik vind het wel een stuk moeilijker (dat vechten iig) dan de eerste. Ik ben benieuwd wat ik er van vind na een vijftal uren.quote:Maar je vermaakt je wel dus met PoP verder
Ja ik zocht nog mama smurf voor Quinny en een brunette smurf voor Fiona maar die zijn er ook nietquote:
Jammer kunnen we de gijsjes niet in de smurfjes veranderen!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik zocht nog mama smurf voor Quinny en een brunette smurf voor Fiona maar die zijn er ook niet
Brown: GIJSSSSSSSSSSSSSSSSS jij bent potigequote:
Goed is ie he gijs..... geweldig acteerwerk van Bruno Ganz...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:49 schreef Strolie75 het volgende:
Godver....Der Untergang....zelden zo'n indrukwekkende film gezien.Die waanzin in die bunker.
![]()
Prima stukje weer Gijsquote:Op woensdag 15 december 2004 00:01 schreef Strolie75 het volgende:
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=2123&page=1![]()
Whahahahahhahaquote:Op woensdag 15 december 2004 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Surfer ook bij FOK!games moet komen. Dan maken we speciaal voor hem een functie waarmee hij zijn game ervaringen met ons kan delen. We noemen het dan "De Leek van de Week"
...
De grap klonk zoveel beter toen ik hem bedacht
Trommeltunequote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahhaha.. hij is best leuk noot....
...bravo
Doe jij dan ook een video presentatie van de Nintendo trommeltune van de maand
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef kepler het volgende:
Mijn muis doet het niet meer... wat een last![]()
Heb je trouwens nog wat gehoord van je tante in Japan?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:35 schreef kepler het volgende:
Mijn muis doet het niet meer... wat een last![]()
nog erger, tis mijn muispoortquote:Op woensdag 15 december 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar goed dat die dingen niet veel kosten
mijn moeder zal morgen dat mail adres sturenquote:Op woensdag 15 december 2004 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb je trouwens nog wat gehoord van je tante in Japan?
Ok. Ik zat namelijk op lik-sang te kijken en zij schijnen nog gewoon Japanse DS-en te hebben voor 145 euroquote:Op woensdag 15 december 2004 00:40 schreef kepler het volgende:
[..]
mijn moeder zal morgen dat mail adres sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |