Ben gestopt met drinken en mijn avonden duren nu zo fucking langquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:42 schreef QueenR het volgende:
aw hoe komt het chOas?
heb respect voor je dat je volhoudtquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:43 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ben gestopt met drinken en mijn avonden duren nu zo fucking lang
Juf, als ik aan het drinken was geweest was het nu 00:00 en was ik op weg naar bed, of net aan hetwakker worden op mijn bankquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:47 schreef QueenR het volgende:
ging het sneller met drank dan?
Thanks pjee, ik doe mijn best... op zich is het niet ZO moeilijk, maar het is een beetje als stoppen met roken... Constant aan blijven denken dat je het niet gaat doen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:46 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heb respect voor je dat je volhoudt![]()
![]()
ik weet hoe fucking moeilijk het is om ermee te stoppen
![]()
ow... knap van je dat je dan gestopt bent idd.quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:49 schreef ChOas het volgende:
[..]
Juf, als ik aan het drinken was geweest was het nu 00:00 en was ik op weg naar bed, of net aan hetwakker worden op mijn bank
Ik moest wel, was gewoon niet gezond meer wat ik elke avond dronk, en het erge was dat ikquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow... knap van je dat je dan gestopt bent idd.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:47 schreef QueenR het volgende:
ging het sneller met drank dan?
Dat altijd, deed ik vroeger ook wel hoor, maar nu weet ik tenminste 's ochtends nog wat ik 's avonds schreefquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:54 schreef QueenR het volgende:
kan je je lekker hier op fok vermaken toch?
Pjee!!!!quote:
Dus daarom spreek ik je niet meerquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:56 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat altijd, deed ik vroeger ook wel hoor, maar nu weet ik tenminste 's ochtends nog wat ik 's avonds schreef
Het is zooooooooooooooo moeiljk gijs..... maar het is zooooo'n overwinningquote:Op dinsdag 14 december 2004 19:50 schreef ChOas het volgende:
[..]
Thanks pjee, ik doe mijn best... op zich is het niet ZO moeilijk, maar het is een beetje als stoppen met roken... Constant aan blijven denken dat je het niet gaat doen.
En geen drank in huis halen helpt ook...
Ja, als JD ofzo langskomt haal ik wel een sixpackje, en dat drinken we of op, of ik geef de rest aan hem mee
quote:Op dinsdag 14 december 2004 19:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus daarom spreek ik je niet meer
Nou, niet helemaal droog hoor, maar ik drink tenminste niet meer wanneer ik alleen benquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Het is zooooooooooooooo moeiljk gijs..... maar het is zooooo'n overwinningals je weer een week droog door komt
Een w.. ww...week droog?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Het is zooooooooooooooo moeiljk gijs..... maar het is zooooo'n overwinningals je weer een week droog door komt
quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:04 schreef Bastard het volgende:
Eigenlijk moeten we die drie afvallers er ook bij zien te krijgen
wat een respect..... ik zit vast op 5quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:05 schreef -Struikrover- het volgende:
3 potjes gespeeld 3x gewonnenlevel up 9
I don't give a flying fuckquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:05 schreef -Struikrover- het volgende:
3 potjes gespeeld 3x gewonnenlevel up 9
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Die van mij ook niet echt, ze heeft weinig met de Gijsjes verderquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
omdat Miranda over het algemeen er niet zoveel aan vind aan dergelijke meets
Ja alles gaat goed hier. Even een vraagje aan een ervaren moederquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef QueenR het volgende:
goedenavond Quinny! alles goed met jullie en vooral die kleine?
jazeker, en houden de meest vol tot ze een jaar of 6 zijn....quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja alles gaat goed hier. Even een vraagje aan een ervaren moeder
Hebben jou kinderen ook een periode gehad, toen ze 1 waren, dat ze geen warm meer wilde eten?![]()
Nee hoor, ik game niet...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef QueenR het volgende:
tis hier niet bepaald druk nou... allemaal aan het gamen?
Da's waarquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:08 schreef QueenR het volgende:
haha, nou ja er lopen hier toch wel vaker meerdere gesprekken door elkaar?
ow lekker ja... als ie nou goed was was wel leuk... laat hem dan eerst dat kreng eens stemmen!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's waar, maar er zit hier ook een vriend op een ongestemde gitaar nieuwe nummers te schrijven dus mijn hele oplettende vermogen is een beetje naar de mallemoeren, wat een typhusherrie
Hij vindt 'm wel lekker klinken zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow lekker ja... als ie nou goed was was wel leuk... laat hem dan eerst dat kreng eens stemmen!!!(stemvorkje)
talentje dan!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hij vindt 'm wel lekker klinken zo
En er ontbreekt een snaar
Ik vind persoonlijk de gitarist van mijn band beterquote:
ow leuk een band!!! wat voor muziek?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de gitarist van mijn band beter
Rock met allerlei verschillende invloeden, Iers, melodieus, vanalles... Beetje moderne Jefferson Airplane achtig... moeilijk uit te leggen... kan je wel eens wat laten horen ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow leuk een band!!! wat voor muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |