I don't give a flying fuckquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:05 schreef -Struikrover- het volgende:
3 potjes gespeeld 3x gewonnenlevel up 9
WHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Die van mij ook niet echt, ze heeft weinig met de Gijsjes verderquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
omdat Miranda over het algemeen er niet zoveel aan vind aan dergelijke meets
Ja alles gaat goed hier. Even een vraagje aan een ervaren moederquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:41 schreef QueenR het volgende:
goedenavond Quinny! alles goed met jullie en vooral die kleine?
jazeker, en houden de meest vol tot ze een jaar of 6 zijn....quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja alles gaat goed hier. Even een vraagje aan een ervaren moeder
Hebben jou kinderen ook een periode gehad, toen ze 1 waren, dat ze geen warm meer wilde eten?![]()
Nee hoor, ik game niet...quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:04 schreef QueenR het volgende:
tis hier niet bepaald druk nou... allemaal aan het gamen?
Da's waarquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:08 schreef QueenR het volgende:
haha, nou ja er lopen hier toch wel vaker meerdere gesprekken door elkaar?
ow lekker ja... als ie nou goed was was wel leuk... laat hem dan eerst dat kreng eens stemmen!!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Da's waar, maar er zit hier ook een vriend op een ongestemde gitaar nieuwe nummers te schrijven dus mijn hele oplettende vermogen is een beetje naar de mallemoeren, wat een typhusherrie
Hij vindt 'm wel lekker klinken zoquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow lekker ja... als ie nou goed was was wel leuk... laat hem dan eerst dat kreng eens stemmen!!!(stemvorkje)
talentje dan!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hij vindt 'm wel lekker klinken zo
En er ontbreekt een snaar
Ik vind persoonlijk de gitarist van mijn band beterquote:
ow leuk een band!!! wat voor muziek?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:18 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk de gitarist van mijn band beter
Rock met allerlei verschillende invloeden, Iers, melodieus, vanalles... Beetje moderne Jefferson Airplane achtig... moeilijk uit te leggen... kan je wel eens wat laten horen ?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
ow leuk een band!!! wat voor muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |