neequote:Op woensdag 15 december 2004 09:19 schreef surfersbitch het volgende:
[..]
vind je het niet gezellig om met mij te lullen??
Smithy heette die andere kerelquote:Op woensdag 15 december 2004 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gisteren met Kepler nog gegamed zit nu op level 4 met Team Skirmish ging gisteren trouwens wel lekkermet Kep en Rock en eeehhhhh nog iemand
![]()
en toen kwam ikquote:Op woensdag 15 december 2004 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Smithy heette die andere kerel
Ben genokt om 2230 met gamen.
Ja, maar Rens zat wel gewoon op MSN??? dus hij snapte het weer niet die stink dikkequote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja moet beetje op tijd naar bed, anders kom ik te laat op mn werk
Ja maar dan snap ik het ook nietquote:Op woensdag 15 december 2004 09:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ja, maar Rens zat wel gewoon op MSN??? dus hij snapte het weer niet die stink dikke
fantastisch was datquote:Op woensdag 15 december 2004 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gisteren met Kepler nog gegamed zit nu op level 4 met Team Skirmish ging gisteren trouwens wel lekkermet Kep en Rock en eeehhhhh nog iemand
![]()
nee...... hij zat waarschijnlijk weer te prutsen, want 10 seconden later deed ie het weer.....quote:Op woensdag 15 december 2004 09:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar dan snap ik het ook nietDan was er geen onderhoud dus !
geen ideeeeeeeeeeeeeee gast..... ik wilde de bom naar onze eigen basis brengenquote:Op woensdag 15 december 2004 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]
fantastisch was dat
dat verkeerde kant oprijden van jouw ook![]()
fantastischquote:Op woensdag 15 december 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
geen ideeeeeeeeeeeeeee gast..... ik wilde de bom naar onze eigen basis brengenwas in de war met CTF
Na 10 uur op een dag SP gespeeld te hebben, droomde ik een keer dat ik in een warthog aan het rijden was en de MC had zijn arm om mijn schoudersquote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens een halve nacht nog met een bom of een vlag gelopen.. stoppen met halo en meteen naar bed is niet slim
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:19 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens een halve nacht nog met een bom of een vlag gelopen.. stoppen met halo en meteen naar bed is niet slim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |