abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23966051
quote:

BMW knalt het oude jaar alvast uit. Dit zijn de eerste foto´s en gegevens van de nieuwe M6. Al eerder dit jaar baarden de Beiers opzien met de nieuwe M5. De M6 is zo mogelijk nóg spectaculairder.

BMW heeft ervoor gekozen om de machtige 5,0-liter V10 motor uit de M5 ook te gebruiken in de M6. Net als in zijn 4-deurs broer levert de V10 van de M6 507 pk. In de coupé levert dat een sprint van 0 naar 100 op in 4,6 seconden. Na 14 seconden staat de naald van de snelheidsmeter op 200 km/u. De topsnelheid is begrensd op 250 km/h; maar de snelheidsmeter loopt tot 330 km/h. De M5 weegt 1.730 kilo, terwijl de M6 er 1.710 op de schaal legt. Naar verwachting zal de M6 over de gehele linie dus fractioneel sneller zijn dan de M5. Technisch is de M6 verder gelijk aan de M5.

Dak van koolstofvezel
Een noviteit op de M6 is dat de auto een dak heeft dat bestaat uit koolstofvezel. Bij de BMW M3 CSL, die in kleine serie is gebouwd, is met deze constructie geëxperimenteerd. Het koolstofvezel dak biedt volgens BMW dezelfde veiligheid aan de inzittenden en doet geen afbreuk aan de stabiliteit van de auto. Het reduceert echter wel het gewicht en het zwaartepunt van de auto wordt verder naar onderen verplaatst. Ook uniek voor de M6: de accu zit in de kofferruimte. Volgens BMW is dit gedaan om de druk op de assen gelijk te verdelen.
Zo als gebruikelijk bij BMW heeft ook de M6 een beschaafd uiterlijk gekregen. De auto is herkenbaar aan zijn voorbumper met grote luchtinlaten en bredere spatborden. Daarnaast zijn er 19 inch wielen en aan de voorzijde zitten banden in de maat 255/40 ZR 19 en aan de achterzijde in de maat 285/35 ZR 19. Natuurlijk zijn op de auto ook de nodige M6-badges te vinden.
Voor de BMW M6 is een unieke kleur ontwikkeld. Het draagt de naam Indianapolis Rood en siert auto op deze foto´s. Daarnaast zijn nog enkele kleuren leverbaar die alleen zijn voorbehouden aan de M-modellen van BMW: Sepang Brons, Interlagos Blauw, en Silverstone Blauw.

Bron: Autoweek.nl










Mijn mening:
Wat een prachtige wagen , die mogen ze mij wel voor de deur stallen
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:48:14 #2
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_23966207
lelijk
pi_23966209
auto is wel mooi, alleen niet in deze kleur

wel een monster trouwens
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:49:44 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23966233
It's so hot, it's burning

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23966278
Ik vind hem een beetje "net niet"... (Qua uiterlijk dan.)
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:52:48 #6
73703 aKra
« Asperger Inside »
pi_23966295
Ik weet niet, een M6 is mooi maar een M5 ook, ik vind M5 een brutere uitstraling hebben, meer zo van: "Pas op!", deze is een beetje poeslief...
pi_23966305
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 09:34:14 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 14 december 2004 @ 13:53:29 #8
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_23966321
vette wagen!!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_23966393
Vet ding, maar niet veel beter dan een M5 en waarschijnlijk wordt ie wel duurder dan een M5.
V10
pi_23966426
mooi ding! quanta costa? (niet dat ik dat kan betalen ofzo... )
pi_23966466
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:57 schreef fratsman het volgende:
mooi ding! quanta costa? (niet dat ik dat kan betalen ofzo... )
prijs is nog niet bekend. maar reken maar boven de 128.000 euro (in NL) dat is de prijs van de M5.
V10
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:33:19 #12
81996 Bond
License to kill
pi_23967243
Hier nog een stukje met foto's:
quote:
Een 507 pk sterke V10, een maximaal toerental van 8.250 tpm en een sprint naar 100 km/h in slechts 4,6 seconden: dit is het DNA van de nieuwe BMW M6. Hier zijn de eerste foto´s en gegevens van BMW´s nieuwe sportauto.


Dit is de nieuwe BMW M6. Hij is bescheiden vormgegeven maar toch ook erg dik. Opvallend is de luchthapper in de voorbumper, de enorme lichtmetalen velgen en de achterkant waar vier dikke uitlaatpijpen de show stelen. Verder is de M6, net als de M5, becheiden dik gemaakt. Het echte geweld zit onder de motorkap.

507 pk sterke V10
Net als de M5 heeft ook de M6 een dikke V10 onder de kap liggen. Deze levert een vermogen van 507 pk en kan een maximaal toerental aan van 8.250 tpm. Het resultaat is de genoemde sprint van 0-100 km/h in 4,6 seconden en een sprint naar 200 km/h in 14 seconden. De topsnelheid is begrensd op 250 km/h. De motor is gekoppeld aan een zeventraps sequentiele SMG-versnellingsbak. Schakelen kan door middel van peddels achter het stuur of met de pook. De SMG-bak is uitgerust met onder meer Launch Control.

Carbon fibre dak
Om zo goed mogelijke prestaties te bereiken heeft BMW veel gewicht bespaard. Het belangrijkste en meest opvallende punt hiervan is het dak van carbon fibre. Net als bij de BMW M3 CSL is het dak ook zichtbaar van carbon gemaakt. De vermogens-gewicht-verhouding van de M6 is 3,5 kg/pk.

Luxe overheerst
In het interieur overheerst een sfeer van luxe. Er is niet bespaard op materiaal en uitrusting om zo het gewicht lager te houden. De dikke lederen sportstoelen en het sportstuur zorgen voor perfecte grip. Delen van het dashboard zijn met hout bekleed en het instrumentenpaneel is speciaal voor de M6 ontworpen.
Bron: http://www.autowereld.com/nieuwsbericht.asp?artikel=1551&pa=&fr=1







Geen commentaar
pi_23967290
dit is geil

alleen jammer dat ie toch nog zo zwaar is en dat hij maar een klein beetje sneller is als de M5....
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:42:32 #14
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_23967469
kvind hem gewoon spuuglelijk
pi_23967540
Aaah jij hebt mooiere foto's dan ik :p

Vind hem gewoon ubervet 14 sec naar de 200
pi_23967629
kben nog niet zo weg van de achterkant
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:49:48 #17
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_23967633
jammer van de kleur...net als de 5 serie is de kleur (vind ik) heel erg bepalend. In een donkere kleur zouden ze er veel beter uit zien...
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  dinsdag 14 december 2004 @ 14:55:02 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_23967750
Mooi man! Vette velgen ook! Dit wordt mijn auto!

over 15 jaar met een betonmolen erachter
pi_23967964
Maken ze een semi-suoercar, begrenzen ze hem op 250 .

En ik vind hem ook niet mooi, maar hij heeft wel wat.
I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
  dinsdag 14 december 2004 @ 15:34:51 #20
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_23968534
Die kleur!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_23968858
ben benieuwd of dez ook in cabrio komt, dan lijkt het me wel wat vooor de zomer
pi_23968939
Dat hollandse eikenhouten interieur past voor geen meter bij die wagen. Wat een afknapper
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:02:31 #23
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_23968943
Wát een wielen!

And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_23969321
Mooi dat is hij omdat ik de 6 soweiso een mooie bak vind. Maar hij is te soft
  dinsdag 14 december 2004 @ 16:33:10 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_23969617
vette bak hoor, maar een iets agressiever uiterlijk was wel mooier geweest
pi_23970553
Dat rood is maar een saaie lelijke kleur, die blauwe die al in een scoop filmpje te zien was is 10x vetter



Strakke velgen overigens
  dinsdag 14 december 2004 @ 17:24:07 #27
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_23970716
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 17:16 schreef RaTz het volgende:
Dat rood is maar een saaie lelijke kleur, die blauwe die al in een scoop filmpje te zien was is 10x vetter

[afbeelding]
Nou.., smaken verschillen blijkt maar weer..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_23972320
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 16:02 schreef wunderbaum het volgende:
Dat hollandse eikenhouten interieur past voor geen meter bij die wagen. Wat een afknapper
idd, dat hout staat voor geen meter in zo'n auto. Konden ze daar niet ook nog wat koolstofvezel plakken ofzo? Is nog lichter ook
pi_23972535
hout is een van de opties neem ik aan. Je kan bijvoorbeeld de M5 ook met hout of metal nemen
pi_23973161
Wat een kleine kutpics






mooie auto btw .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 14 december 2004 @ 19:25:30 #31
106856 MociN
Live your own legend
pi_23973197
Woowww!!!
Een M6, die wil ik ook wel hebben!!
pi_23973743
Buiten andere velgen en dubbele uitlaat zie ik geen verschil met de gewone 6-serie? :S
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:19:33 #33
34210 Eyeopener
Crespinaticism!
pi_23974371
In tegenstelling tot de coupé versie, vindt ik de 6-cabio wel een mooie auto. Info over een mogelijke M6 cabrio?
pi_23975420
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 19:49 schreef -Muse- het volgende:
Buiten andere velgen en dubbele uitlaat zie ik geen verschil met de gewone 6-serie? :S
andere voorbumper, andere achterbumper, andere sideskirts, carbonnen dak, andere spiegels en a lot of M emblemen...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_23975537
pooierbak.
Ge wit het ooit nooit nie.
pi_23975552
ik hou van pooierbakken!
Ge wit het ooit nooit nie.
pi_23977115
hmneh, doet me niks
  dinsdag 14 december 2004 @ 22:50:43 #38
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_23977974
Geil man, ff 150k achterover drukken ergens en kopen maar!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:08:47 #39
81996 Bond
License to kill
pi_23978427
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 22:50 schreef One_conundrum het volgende:
Geil man, ff 150k achterover drukken ergens en kopen maar!
Denk dat het meer word
Geen commentaar
pi_23978596
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:08 schreef Bond het volgende:

[..]

Denk dat het meer word
dat denk ik niet de m5 kost 128.900 euro
de m6 zal volgens mij echt niet meer gaan kosten dan 140.000 .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:15:07 #41
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_23978616
Fantastisch wat een mooie auto.
Erg goede afwerking, mooi 1 geheel en een echte coupé imho

goed werk BMW!
  dinsdag 14 december 2004 @ 23:43:36 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23979339
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:14 schreef Steve-O het volgende:

[..]

dat denk ik niet de m5 kost 128.900 euro
de m6 zal volgens mij echt niet meer gaan kosten dan 140.000 .
de 645 is 110.000 en de 545 79.000, ik denk dat dat verschil ook tussen de M5 en M6 zal zitten. Dan moet de M6 dus rond de 155.000 moet komen zitten
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_23980319
Jezus wat een vette bak hey ! De tering... *droom*
(Y)
  woensdag 15 december 2004 @ 00:33:45 #44
71074 Freeloader
Amor Omnia Vincit
pi_23980399
Ik vind hem er best stoer uit zien
To be, or what?
pi_23980985
Alleen de V10 al
pi_23981771
M6 roeleert maar geef mij de M5 maar. Het spreekt me gewoon aan 4 deurs sedan met sportwagen achtige prestaties
pi_23981902
Strakke bak
pi_23981991
!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_23982565
Ik vind het wel een leuke auto
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  woensdag 15 december 2004 @ 11:22:06 #50
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_23985452
best wel vet, maar ik denk dat ik toh kies voor de M5

kvind de achter kant niet top, beetje hoog en te rond...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_23990002
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 23:43 schreef Catch22- het volgende:

[..]

de 645 is 110.000 en de 545 79.000, ik denk dat dat verschil ook tussen de M5 en M6 zal zitten. Dan moet de M6 dus rond de 155.000 moet komen zitten
645Ci = 101k
645Ci S = 112k en de 645Ci S is uit te breiden met opties tot rond de 130k... als er in de m6 standaard veel opties komen kan hij best wel eens 140-150k gaan kosten
Hopeloos benzine verslaafd
pi_23990041
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:41 schreef aXL het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn mening:
Wat een prachtige wagen , die mogen ze mij wel voor de deur stallen
Als we maar gelukkig zijn...
  woensdag 15 december 2004 @ 14:52:53 #53
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_23990191
BMW begint 't te leren. .
  woensdag 15 december 2004 @ 15:40:46 #54
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_23991261
geile auto

nu hopen dat er snel iemand hiermee bij het hotel langskomt en ik m mag parkeren
pi_23993751
Dit is gewoon dikke porno
Mooie kar man, en zo bruut, alleen toch een beetje jammer van die kofferbak idd. Doe mij dan maar een SL, maar dat is weer Mercedes, zo jammer is dat
  woensdag 15 december 2004 @ 18:18:41 #56
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_23994468
quote:
Op woensdag 15 december 2004 17:41 schreef Repeat het volgende:
Dit is gewoon dikke porno
Mooie kar man, en zo bruut, alleen toch een beetje jammer van die kofferbak idd. Doe mij dan maar een SL, maar dat is weer Mercedes, zo jammer is dat
YEP

Als er dan TOCH euro's over de balk gaan, doe mij dan ook maar een SL.

Maar dan wel graag deze:





SL55 AMG
pi_23994582
LoL krijgen we weer posts met "deze is veel mooier" en dan plaatjes van Mercedes, Audi, etc....
Ik ga incognito door het leven..........
pi_23996624
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef AcidTrance het volgende:
LoL krijgen we weer posts met "deze is veel mooier" en dan plaatjes van Mercedes, Audi, etc....
triest he
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 16 december 2004 @ 00:54:10 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_24003828
quote:
Op woensdag 15 december 2004 20:02 schreef Youp het volgende:

[..]

triest he
ja man
pi_24004409
Als ik een 6 zie, en ook nu weer, moet ik meteen denken aan dit bakbeest:



Can't help it. De "nieren" zijn vnl. bij de 6 (ook bij de 7) zó plat dat ik 't niet meer mooi vind... Ja specs zijn geil, maar de verpakking, blegh...

@ hierboven: SL65 AMG? 1000Nm? SL55 is out-dated, en een SL bljift een Gordon-bak...
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_24010190
Dat maakt die 6-serie eng, hij lijkt op een walvis
  donderdag 16 december 2004 @ 13:00:27 #62
17061 mvt
blame Canada
pi_24010276
Ik dacht dat ik ooit gelezen had dat bij deze bak de begrenser er eventueel uitging en hij over de 300 zou gaan. Jammer dat ie dan alsnog begrensd wordt.
Maar het is en blijft een extreem mooie bak
We were to understand there would be pie and punch?
pi_24011497
Ja dat schijnt een afspraak te zijn tussen alle Duitse autobouwers iedergeval tussen BMW, Mercedes en de VW groep.
Ik ga incognito door het leven..........
  donderdag 16 december 2004 @ 14:49:39 #64
17061 mvt
blame Canada
pi_24012760
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef AcidTrance het volgende:
Ja dat schijnt een afspraak te zijn tussen alle Duitse autobouwers iedergeval tussen BMW, Mercedes en de VW groep.
ja, duh, dat weet ik ook wel. Maar als absolute imagebuilder zou hij eraf gaan
We were to understand there would be pie and punch?
pi_24015285
hij is super geil! als je dat niet vind, ben je een kansloze rukker!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  donderdag 16 december 2004 @ 16:38:30 #66
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24015342
Voor een paar honder euro verdwijnt die 250 km/u limit anders al snel

Machtig mooie wagen, alleen jammer van die rode kleur, en de velgen zijn ook niet echt mijn smaak. Maarja voor dat geld valt daar wel wat aan te doen
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24015571
en je 3 jaar garantie oid kan je dan ook naar fluiten
pi_24015739
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef AcidTrance het volgende:
Ja dat schijnt een afspraak te zijn tussen alle Duitse autobouwers iedergeval tussen BMW, Mercedes en de VW groep.
idd. Deze limiet is ingesteld om de autobahn limietvrij te houden. Alleen porsche houdt zich hier niet aan.
  donderdag 16 december 2004 @ 16:57:11 #69
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_24015797
quote:
Op donderdag 16 december 2004 13:53 schreef AcidTrance het volgende:
Ja dat schijnt een afspraak te zijn tussen alle Duitse autobouwers iedergeval tussen BMW, Mercedes en de VW groep.
Dat klopt. Dat heet een Gentlemens overeenkomst.

De jappen hebben dat ook, maar die begrenzen de auto's op 280.
(In theorie. De skyline kreeg als specs mee dat de begrenzing op 280 lag maar hij scheen standaard al over de 300 te blazen)
pi_24015866
quote:
Op donderdag 16 december 2004 16:57 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Dat klopt. Dat heet een Gentlemens overeenkomst.

De jappen hebben dat ook, maar die begrenzen de auto's op 280.
(In theorie. De skyline kreeg als specs mee dat de begrenzing op 280 lag maar hij scheen standaard al over de 300 te blazen)
280 PK lag dat toch op ...
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 16 december 2004 @ 17:00:46 #71
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24015877
Ik dacht dat de limit bij de jappen op +/- 280 PK lag ipv 280 km/u?

Overigens zijn er wel meer uitzonderingen, de Audi RS6+ is op 280 km/u begrensd, en als je een racelicentie hebt kan je de M3 CSL ook zonder limit krijgen.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24016203
Jappen hebben ook gentlemens agreement.

280 pk limiet hebben ze idd als limiet.

Het is geen toeval dat de 350Z, 300ZX (fairlady), Skyline, en nog meer 280 pk hebben...

Wat ik dan weer niet begrijp is waarom de Supra twin-turbo 330 pk heeft...
  donderdag 16 december 2004 @ 18:03:07 #73
17061 mvt
blame Canada
pi_24017094
Volgens mij is het in Japan een wettelijke verplichting die maximale hoeveelheid Pk's
Net als dat er daar dacht ik dat je daar een voordeel hebt met auto's van een bepaald voormaat, dacht dat het voor een parkeervergunning was. Het resultaat daarvan is bijvoorbeeld de Daihatsu Copen.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_24018265
om even over de japanse PK's door te ouwehoeren die gentlemens agreement van de 280pk houden ze zich al niet meer aan. de meeste fabrikanten gaven gewoon 280PK op, maar hadden krachtigere auto's (die skyline en supra zijn daar de voorbeelden van. verder hebben ze nog een snelheidsbeperking oid, hoe dat werkt weet ik niet helemaal, maar harder als 200 gaat de teller van een originele Skyline R32 gt-r niet. dat geldt ook voor diverse subaru's.

De parkeervergunning hebben ze idd ook. auto's korter als 3.5m (geloof ik) hebben fors belastingvoordeel op parkeervergunningen, die verplicht zijn bij iedere auto aldaar

dan hebben ze nog een regeling om hun eigen industrie te ondersteunen en het "milleu te ontlasten", en die is wat onbekender, maar gaat véél verder.
het complete remsysteem van elke auto moet om de 3 jaar oid vervangen worden, en aangezien de meeste auto's daar van die goedkope frikandellen zijn, is het vaak voordeliger om hem naar de sloop te brengen en een nieuwe auto te kopen. alleen zijn de sloperijen daar niet van de qualiteit die wij in europa gewend zijn, dus belast het mischien het millieu nog wel meer. maargoed. dat maakt de staat niet uit, want er worden lekker veel nieuwe auto's verkocht, dus de industrie blijft wel lopen


ohja om even ontopic te blijven die M6 is zwaaaaaaaar geil
2825cc Single Turbo Beast
pi_24018586
niet meer normaal!!
echt super....
  donderdag 16 december 2004 @ 22:34:18 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_24023691
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:39 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Als ik een 6 zie, en ook nu weer, moet ik meteen denken aan dit bakbeest:

[afbeelding]

Can't help it. De "nieren" zijn vnl. bij de 6 (ook bij de 7) zó plat dat ik 't niet meer mooi vind... Ja specs zijn geil, maar de verpakking, blegh...

@ hierboven: SL65 AMG? 1000Nm? SL55 is out-dated, en een SL bljift een Gordon-bak...
SL65 AMG is natuurlijk ubergeil. Alleen daar kon ik geen mooie pics van vinden zo snel.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 22:35:12 #77
47213 ArmaniMania
pi_24023719
BMW BMW
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:03:28 #78
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_24034261
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef CybPraetorian het volgende:
best wel vet, maar ik denk dat ik toh kies voor de M5

kvind de achter kant niet top, beetje hoog en te rond...
je kiest voor de m5?

was je van plan deze aan te schaffen dan.
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:55:27 #79
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_24035460
Vette bak man, en ja de kleur heb ik ook liever wat anders. Maar toppie kwa design van BMW.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_24036782
Who! Deze is echt super mooi
pi_24087943
Mhh: de FIA heeft op 10 december de 6-serie gehomologeerd om als GT1 racewagen ingezet te worden. Bron.
De M6 zou niet eerder dan in 2007 te zien zijn als racewagen i.v.m. de ontwikkeling van de E90 3-serie toerwagen. Bron. Dacht meldt 't effe.

Quote:
Theissen confirmed that BMW is seeking rule breaks to develop the 6-series for the new GT1 category, but that there are several problems yet to overcome. “The car is not only heavy, but it is a 2+2 coupe, and very different packaging to a Ferrari, so we would need some freedom.” BMW, we know, are actively seeking rules breaks to allow the M6 to run competitively against the likes of the Ferrari 550 Maranello and Aston Martin DBR9.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_24092505
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef yup het volgende:
Het is geen toeval dat de 350Z, 300ZX (fairlady), Skyline, en nog meer 280 pk hebben...

Wat ik dan weer niet begrijp is waarom de Supra twin-turbo 330 pk heeft...
Verwijderd door Admin.
pi_24092768
Mooie bak. Alleen zou ik dat hout in het dashboard liever vervangen door iets anders. Leer of brushed aluminium. Voor de rest mag ie er best wezen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_24096396
quote:
Op woensdag 15 december 2004 02:12 schreef yup het volgende:
M6 roeleert maar geef mij de M5 maar. Het spreekt me gewoon aan 4 deurs sedan met sportwagen achtige prestaties
Idd, en voor die 20 kg gewichtsverschil hoef je het ook niet echt te laten. Alleen ligt het zwaartepunt wel een stukje hoger bij de M5 omdat 1. de auto zelf een stuk hoger is en 2. hij een metalen dak heeft
pi_24096423
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

YEP

Als er dan TOCH euro's over de balk gaan, doe mij dan ook maar een SL.

Maar dan wel graag deze:

[afbeelding]

[afbeelding]

SL55 AMG
Als je toch een mercedes wilt, neem dan die SL65 AMG Die heeft tenminste nog meer vermogen dan de M5/6. Die zal op een bochtig circuit trouwens niet sneller zijn
  maandag 20 december 2004 @ 11:28:35 #86
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24098371
quote:
Op maandag 20 december 2004 08:55 schreef Threepio het volgende:

[..]

Als je toch een mercedes wilt, neem dan die SL65 AMG Die heeft tenminste nog meer vermogen dan de M5/6. Die zal op een bochtig circuit trouwens niet sneller zijn
Nee, maar als je toch poen zat hebt dan kan je ook een CLK DTM AMG kopen, en daaarmee maak je wel een goede kans:



5.5L, 582 PK, 800 NM en 0-100 in 3.9 sec.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 29 december 2004 @ 12:40:01 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24274148
De BMW M6 wisselt in ons land voor 156.300 euro van eigenaar. Dat is 27.400 euro méér dan de M5; het sedanbroertje van de 507 pk sterke V10 coupé.

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3094

Ik zat er 1300 euro naast met mijn voorspelling
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24275452
Knap hoor dat je niet ver stond met je voorspelling. .

Ik vraag mij nog steeds af waarom Toyota Supra 330 pk's heeft terwijl andere superwagens zoals Skyline op 280 pk's begrensd zijn?

Wie o wie weet het? Tjabbo of toch Tommy 'de Toyota'?
Verwijderd door Admin.
pi_24277448
Dat had toch te maken met de wetgeving??? impreza/evo's hangen ook altjd rond de 280 pk
pi_24277703
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Nee, maar als je toch poen zat hebt dan kan je ook een CLK DTM AMG kopen, en daaarmee maak je wel een goede kans:

[afbeelding]

5.5L, 582 PK, 800 NM en 0-100 in 3.9 sec.
neem dan meteen een M3 GTR... een heel stuk lichter als die merc.. wel zeldzaam en extreem duur maar nog een hele hoop kilo's lichter als de CSL en met een 4 liter 8cilinder er in met 450 pk (voor de emissie in nederland 350pk maar dat is zo weer goedgemaakt )

een echte


een schaalmodel


the real deal:


google vind niet veel plaatjes van deze mobiel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24277775
Geile bak, die M6
pi_24278851
supertjegeil!
pi_24278938
Deze wil ik dus niet in mijn schuur hebebn staan
De status 'bagger-user' voorbij
  woensdag 29 december 2004 @ 17:13:12 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_24279471
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Deze wil ik dus niet in mijn schuur hebebn staan
nee vast niet.

Jij hebt er nu vast iets beters staan
pi_24281656
Belachelijk die prijzen in NL, allemaal door die stomme BPM.

In duitsland kost de M5 86.200 Euro, incl btw. de M6 zal in duitsland een paar duizend euro duurder zijn.
  woensdag 29 december 2004 @ 19:30:44 #96
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24281839
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef hifonics het volgende:

[..]

je kiest voor de m5?

was je van plan deze aan te schaffen dan.
YUP! en dat is geen geintje
wanneer ik de oudejaars loterij win
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_24283761
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nee vast niet.

Jij hebt er nu vast iets beters staan
Eigenlijk wel
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24288220
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Eigenlijk wel
wat dan? foto?
Hopeloos benzine verslaafd
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 00:04:41 #99
47213 ArmaniMania
pi_24288271
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:41 schreef aXL het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn mening:
Wat een prachtige wagen , die mogen ze mij wel voor de deur stallen
Damn, hier krijg ik dus een stijve pik van..
  donderdag 30 december 2004 @ 00:21:49 #100
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24288679
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:47 schreef Youp het volgende:

[..]

neem dan meteen een M3 GTR... een heel stuk lichter als die merc.. wel zeldzaam en extreem duur maar nog een hele hoop kilo's lichter als de CSL en met een 4 liter 8cilinder er in met 450 pk (voor de emissie in nederland 350pk maar dat is zo weer goedgemaakt )

een echte
[afbeelding]

een schaalmodel
[afbeelding]

the real deal:
[afbeelding]

google vind niet veel plaatjes van deze mobiel
Dat is sowieso al mijn droomwagen jammer dat er maar een stuk of 8 gemaakt zijn, en in handen zijn van wat arabische soepjurken. En dat ze 250.000 euro per stuk kosten
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24289143
Komt er wel een M5/M6 CSL met 550 pk ofzo? Had gehoord ergens dat dat ook zou komen ?
pi_24289409
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Knap hoor dat je niet ver stond met je voorspelling. .

Ik vraag mij nog steeds af waarom Toyota Supra 330 pk's heeft terwijl andere superwagens zoals Skyline op 280 pk's begrensd zijn?

Wie o wie weet het? Tjabbo of toch Tommy 'de Toyota'?
De gentlemen's agreement van maximaal 280pk bestaat enkel op papier.
In het werkelijkheid heeft de RB26DETT (het motorblok van de Skyline GTR's) standaard ook 300+ pk.
Wel zijn bijna alle straatauto's in Japan bij aflevering begrensd op 180km/h.

En ontopic; de M6 ziet er erg mooi uit, maar als ik zoveel geld te besteden had aan een auto zou ik toch niet voor een BMW gaan.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_24289739
Uhh ik dacht dat de meeste wagens 180 uit fietsten?

Ik dacht dat de 180 km/u gewoon een psychologisch (of hoe je dat spelt ) limiet was ? Dat ze niet echt op 180 zijn begrenst ?
pi_24289752
ik vind em eerlijk niet zo mooi dan vind ik de M5 mooier
  donderdag 30 december 2004 @ 01:10:52 #105
73888 DIA
die ja .....
pi_24294746
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:02 schreef Youp het volgende:

[..]

wat dan? foto?
Twee hele vette brommers Foto's heb ik niet
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24294910
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Twee hele vette brommers Foto's heb ik niet
ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24294932
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Twee hele vette brommers Foto's heb ik niet
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24301762
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:07 schreef yup het volgende:
Uhh ik dacht dat de meeste wagens 180 uit fietsten?

Ik dacht dat de 180 km/u gewoon een psychologisch (of hoe je dat spelt ) limiet was ? Dat ze niet echt op 180 zijn begrenst ?
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33



Gelukkig heeft Nismo hele mooie 320km/h wijzerplaten in het assortiment.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_24301948
achterkant is niet zo heel mooi. voor de rest erg leuk.
pi_24304432
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goed
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24310267
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goed
mjah ik moet wel anders val ik mn pa af

maar ik vind m wel degelijk mooi ja (alleen die kleur niet)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24310675
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33

[afbeelding]

Gelukkig heeft Nismo hele mooie 320km/h wijzerplaten in het assortiment.

[afbeelding]
Zelfs de L400 bestelbusje had een teller tot 180 km/u
pi_25148086
heb hem in Sölden zien staan

pi_25149879
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33

[afbeelding]
Stuur rechts..... MPH misschien?
pi_25154169




LCV
We're from the Bronx, New York.
Shit happens.
pi_25155751
Erg mooi apparaat.

Wat ik mij echt afvraag:

Gaat er een nog krachtigere en lichtere M5/M6 CSL komen ? Alleen maar speculaties maar geen enkel bewijs van gezien... Lijkt me wel cool een M5/M6 CSL...

Heb wel vaak het getal 550 pk gezien (zelfde motor alleen NOG meer verder getuned)...
pi_25155793
wij gaan er over een tijdje een testritje in maken als het goed is
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155808
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:08 schreef yup het volgende:
Erg mooi apparaat.

Wat ik mij echt afvraag:

Gaat er een nog krachtigere en lichtere M5/M6 CSL komen ? Alleen maar speculaties maar geen enkel bewijs van gezien... Lijkt me wel cool een M5/M6 CSL...

Heb wel vaak het getal 550 pk gezien (zelfde motor alleen NOG meer verder getuned)...
ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niks ook nog geen geruchten gehoord uit deutschland... maar ik heb ze wel gehoord... en volgens de geruchten zou hij niet naar nl komen ivm emissie en crap
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25156025
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:11 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niks ook nog geen geruchten gehoord uit deutschland... maar ik heb ze wel gehoord... en volgens de geruchten zou hij niet naar nl komen ivm emissie en crap
Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..
pi_25156090
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:24 schreef Threepio het volgende:

[..]

Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..
euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te steken

ik weet wel dat de 'apk' in duitsland helemaal niet streng is in vergelijking met de nerderlandse
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25156213
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:27 schreef Youp het volgende:

[..]

euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te steken

ik weet wel dat de 'apk' in duitsland helemaal niet streng is in vergelijking met de nerderlandse
In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??
pi_25156239
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:36 schreef Threepio het volgende:

[..]

In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??
ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggen ik weet dat de M3 GTR destijds (2001 ofzo) in nederland 100pk afgevoerd werd (van 450 naar 350) wegens emissie eisen... en in het buitenland had hij gewoon vol vermogen... maarja
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25159915
Uhm...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:08:59 #125
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25161331
550 PK was het getal wat eerst door de wandelgangen ging voor de normale M6, is toch 500 gworden achteraf.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:22:00 #126
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25161503
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:38 schreef Youp het volgende:

[..]

ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggen ik weet dat de M3 GTR destijds (2001 ofzo) in nederland 100pk afgevoerd werd (van 450 naar 350) wegens emissie eisen... en in het buitenland had hij gewoon vol vermogen... maarja
De straat M3 GTR is helemaal nooit in NL geweest, er zijn er een tiental gemaakt die naar wat arabieren gegaan zijn, en daar stof staan te verzamelen. Het blok in de race GTR is trouwens echt niet te vergelijken uit de straatversie. Is niet even een simpel chippie plaatsen en je hebt weer 444 PK...hele blok moet dan overnieuw opgebouwd worden.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:54:34 #127
110810 AMD64
With Canon you can!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:57:00 #128
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25169929
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:57 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]



dat is een 645Ci... in een heel bekende trim
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25169974
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:22 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

De straat M3 GTR is helemaal nooit in NL geweest, er zijn er een tiental gemaakt die naar wat arabieren gegaan zijn, en daar stof staan te verzamelen. Het blok in de race GTR is trouwens echt niet te vergelijken uit de straatversie. Is niet even een simpel chippie plaatsen en je hebt weer 444 PK...hele blok moet dan overnieuw opgebouwd worden.
ik weet dat hij niet in nederland is maar de bedoeling was dat hij voor de emissie dan 100pk +- afgevoerd zou worden.. iig de straatversie heeft ook 450pk... trouwens.. in duitsland rijdt er wel eentje

http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=0b4dfbea

staat dus op autogespot.com
en het commentaar wat er bij staat...
quote:
Details: Een hele dikke M3...!
ze weten nieteens dat het om een GTR gaat

-edit-

alhoewel.... ik begin zelf toch ook wel een beetje te twijfelen of het niet gewoon een verneukte CSL is
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 19 februari 2005 @ 23:03:07 #131
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25170080
zeker wel mooie auto!!
  zondag 20 februari 2005 @ 02:17:37 #133
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25174009
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:01 schreef Youp het volgende:

[..]

ik weet dat hij niet in nederland is maar de bedoeling was dat hij voor de emissie dan 100pk +- afgevoerd zou worden.. iig de straatversie heeft ook 450pk... trouwens.. in duitsland rijdt er wel eentje

http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=0b4dfbea

staat dus op autogespot.com
en het commentaar wat er bij staat...
[..]

ze weten nieteens dat het om een GTR gaat

-edit-

alhoewel.... ik begin zelf toch ook wel een beetje te twijfelen of het niet gewoon een verneukte CSL is
Is gewoon een pimpafied E46 M3, geen GTR, en ook nog niet eens een CSL. De bumpers van een GTR zijn al anders, en de CSL heeft een andere kofferbak, en ook andere bumpers.

De raceversie heeft nog niet eens 450 PK (444PK) en de straatversie al helemaal niet (350 in de fabrieksuitvoering)

Zoals ik eerder al zei, de GTR straatversie zie je niet in het wild.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25174424
Uitzonderlijk jammer dat ze geen 450 pk versie van verkopen... Ik bedoel dan in het wild, alleen niet met absurd lage productiegetallen...

Als het in straattrim bestaat, is dat absoluut mijn favoriete wagen... 6 inlijn 8000 rpm is ziek, te ziek voor mij, maar een schreeuwende V8 race style, dat is de overtreffende trap...
  zondag 20 februari 2005 @ 10:43:36 #135
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25175835
Je moest er destijds ook 250.000 euro voor neertellen in duitsland, elke GTR was handmade.....

Is nogal wat niet, als de CSL 80.000 euro kost en nog net zo snel is ook
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25180343
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:17 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Is gewoon een pimpafied E46 M3, geen GTR, en ook nog niet eens een CSL. De bumpers van een GTR zijn al anders, en de CSL heeft een andere kofferbak, en ook andere bumpers.

De raceversie heeft nog niet eens 450 PK (444PK) en de straatversie al helemaal niet (350 in de fabrieksuitvoering)

Zoals ik eerder al zei, de GTR straatversie zie je niet in het wild.
waar komt dat dak dan vanaf... t moet toch minstens een CSL zijn... of kan je het dak ook al pimpen tegenwoordig?

trouwens als de GTR toch echt maar 350pk had ben ik fout geinformeerd ik heb dat eens ergens gelezen maarja.. iig hij was toch wel nog een stuk lichter als de CSL?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25180386
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:43 schreef Five_Aces het volgende:
Je moest er destijds ook 250.000 euro voor neertellen in duitsland, elke GTR was handmade.....

Is nogal wat niet, als de CSL 80.000 euro kost en nog net zo snel is ook
¤ 121.200......
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 20 februari 2005 @ 21:21:12 #138
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25184138
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.

Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25184433
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef Five_Aces het volgende:
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.

Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
die M3 is redelijk getuned, andere remschijven/remklauwen (en dan geen gepruts, maar gewoon kwaliteit), camber op de wielen, semi-slicks, kuipstoelen met iig min. 4-puntsgordels.

maar wel een wannabe M3 GTR:


V10
pi_25205926
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef Five_Aces het volgende:
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.

Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
In Duitsland kost een 'gewone' M3 maar 55.00 Euro. Dat zijn nog eens prijzen, jammer dat we hier idd die kut BPM hebben
pi_25209265
ik dacht dat dit een M6- topic was?
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:58:35 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25218498
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 02:50 schreef Threepio het volgende:
ik dacht dat dit een M6- topic was?
ja boeiend de rest is toch ook mooi! Misschien maar een algemeen M-technik topic introduceren dan
pi_25219159
Vind hem eigelijk aan de achterkant vet lelijk. Nee kan er geen stijve van krijgen
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:46:18 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_25220335
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ja boeiend de rest is toch ook mooi! Misschien maar een algemeen M-technik topic introduceren dan
vrouwen zijn ook mooi, daar hebben we het hier ook niet over
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_25240999
Mooie bak, hele mooie bak zelfs!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')