abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2004 @ 22:34:18 #76
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_24023691
quote:
Op donderdag 16 december 2004 01:39 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Als ik een 6 zie, en ook nu weer, moet ik meteen denken aan dit bakbeest:

[afbeelding]

Can't help it. De "nieren" zijn vnl. bij de 6 (ook bij de 7) zó plat dat ik 't niet meer mooi vind... Ja specs zijn geil, maar de verpakking, blegh...

@ hierboven: SL65 AMG? 1000Nm? SL55 is out-dated, en een SL bljift een Gordon-bak...
SL65 AMG is natuurlijk ubergeil. Alleen daar kon ik geen mooie pics van vinden zo snel.
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 22:35:12 #77
47213 ArmaniMania
pi_24023719
BMW BMW
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:03:28 #78
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_24034261
quote:
Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef CybPraetorian het volgende:
best wel vet, maar ik denk dat ik toh kies voor de M5

kvind de achter kant niet top, beetje hoog en te rond...
je kiest voor de m5?

was je van plan deze aan te schaffen dan.
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:55:27 #79
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_24035460
Vette bak man, en ja de kleur heb ik ook liever wat anders. Maar toppie kwa design van BMW.
Live for the moment. Because it may never come again.
pi_24036782
Who! Deze is echt super mooi
pi_24087943
Mhh: de FIA heeft op 10 december de 6-serie gehomologeerd om als GT1 racewagen ingezet te worden. Bron.
De M6 zou niet eerder dan in 2007 te zien zijn als racewagen i.v.m. de ontwikkeling van de E90 3-serie toerwagen. Bron. Dacht meldt 't effe.

Quote:
Theissen confirmed that BMW is seeking rule breaks to develop the 6-series for the new GT1 category, but that there are several problems yet to overcome. “The car is not only heavy, but it is a 2+2 coupe, and very different packaging to a Ferrari, so we would need some freedom.” BMW, we know, are actively seeking rules breaks to allow the M6 to run competitively against the likes of the Ferrari 550 Maranello and Aston Martin DBR9.
24 Heures du Mans: 2008 - 2007 - 2006 - 2005
Going since 2001, either at Le Mans or waiting for it.
pi_24092505
quote:
Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef yup het volgende:
Het is geen toeval dat de 350Z, 300ZX (fairlady), Skyline, en nog meer 280 pk hebben...

Wat ik dan weer niet begrijp is waarom de Supra twin-turbo 330 pk heeft...
Verwijderd door Admin.
pi_24092768
Mooie bak. Alleen zou ik dat hout in het dashboard liever vervangen door iets anders. Leer of brushed aluminium. Voor de rest mag ie er best wezen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_24096396
quote:
Op woensdag 15 december 2004 02:12 schreef yup het volgende:
M6 roeleert maar geef mij de M5 maar. Het spreekt me gewoon aan 4 deurs sedan met sportwagen achtige prestaties
Idd, en voor die 20 kg gewichtsverschil hoef je het ook niet echt te laten. Alleen ligt het zwaartepunt wel een stukje hoger bij de M5 omdat 1. de auto zelf een stuk hoger is en 2. hij een metalen dak heeft
pi_24096423
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:18 schreef leolinedance het volgende:

[..]

YEP

Als er dan TOCH euro's over de balk gaan, doe mij dan ook maar een SL.

Maar dan wel graag deze:

[afbeelding]

[afbeelding]

SL55 AMG
Als je toch een mercedes wilt, neem dan die SL65 AMG Die heeft tenminste nog meer vermogen dan de M5/6. Die zal op een bochtig circuit trouwens niet sneller zijn
  maandag 20 december 2004 @ 11:28:35 #86
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24098371
quote:
Op maandag 20 december 2004 08:55 schreef Threepio het volgende:

[..]

Als je toch een mercedes wilt, neem dan die SL65 AMG Die heeft tenminste nog meer vermogen dan de M5/6. Die zal op een bochtig circuit trouwens niet sneller zijn
Nee, maar als je toch poen zat hebt dan kan je ook een CLK DTM AMG kopen, en daaarmee maak je wel een goede kans:



5.5L, 582 PK, 800 NM en 0-100 in 3.9 sec.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  woensdag 29 december 2004 @ 12:40:01 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_24274148
De BMW M6 wisselt in ons land voor 156.300 euro van eigenaar. Dat is 27.400 euro méér dan de M5; het sedanbroertje van de 507 pk sterke V10 coupé.

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3094

Ik zat er 1300 euro naast met mijn voorspelling
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_24275452
Knap hoor dat je niet ver stond met je voorspelling. .

Ik vraag mij nog steeds af waarom Toyota Supra 330 pk's heeft terwijl andere superwagens zoals Skyline op 280 pk's begrensd zijn?

Wie o wie weet het? Tjabbo of toch Tommy 'de Toyota'?
Verwijderd door Admin.
pi_24277448
Dat had toch te maken met de wetgeving??? impreza/evo's hangen ook altjd rond de 280 pk
pi_24277703
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Nee, maar als je toch poen zat hebt dan kan je ook een CLK DTM AMG kopen, en daaarmee maak je wel een goede kans:

[afbeelding]

5.5L, 582 PK, 800 NM en 0-100 in 3.9 sec.
neem dan meteen een M3 GTR... een heel stuk lichter als die merc.. wel zeldzaam en extreem duur maar nog een hele hoop kilo's lichter als de CSL en met een 4 liter 8cilinder er in met 450 pk (voor de emissie in nederland 350pk maar dat is zo weer goedgemaakt )

een echte


een schaalmodel


the real deal:


google vind niet veel plaatjes van deze mobiel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24277775
Geile bak, die M6
pi_24278851
supertjegeil!
pi_24278938
Deze wil ik dus niet in mijn schuur hebebn staan
De status 'bagger-user' voorbij
  woensdag 29 december 2004 @ 17:13:12 #94
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_24279471
quote:
Op woensdag 29 december 2004 16:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Deze wil ik dus niet in mijn schuur hebebn staan
nee vast niet.

Jij hebt er nu vast iets beters staan
pi_24281656
Belachelijk die prijzen in NL, allemaal door die stomme BPM.

In duitsland kost de M5 86.200 Euro, incl btw. de M6 zal in duitsland een paar duizend euro duurder zijn.
  woensdag 29 december 2004 @ 19:30:44 #96
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_24281839
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef hifonics het volgende:

[..]

je kiest voor de m5?

was je van plan deze aan te schaffen dan.
YUP! en dat is geen geintje
wanneer ik de oudejaars loterij win
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_24283761
quote:
Op woensdag 29 december 2004 17:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nee vast niet.

Jij hebt er nu vast iets beters staan
Eigenlijk wel
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24288220
quote:
Op woensdag 29 december 2004 21:13 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Eigenlijk wel
wat dan? foto?
Hopeloos benzine verslaafd
  † In Memoriam † donderdag 30 december 2004 @ 00:04:41 #99
47213 ArmaniMania
pi_24288271
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 13:41 schreef aXL het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mijn mening:
Wat een prachtige wagen , die mogen ze mij wel voor de deur stallen
Damn, hier krijg ik dus een stijve pik van..
  donderdag 30 december 2004 @ 00:21:49 #100
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_24288679
quote:
Op woensdag 29 december 2004 15:47 schreef Youp het volgende:

[..]

neem dan meteen een M3 GTR... een heel stuk lichter als die merc.. wel zeldzaam en extreem duur maar nog een hele hoop kilo's lichter als de CSL en met een 4 liter 8cilinder er in met 450 pk (voor de emissie in nederland 350pk maar dat is zo weer goedgemaakt )

een echte
[afbeelding]

een schaalmodel
[afbeelding]

the real deal:
[afbeelding]

google vind niet veel plaatjes van deze mobiel
Dat is sowieso al mijn droomwagen jammer dat er maar een stuk of 8 gemaakt zijn, en in handen zijn van wat arabische soepjurken. En dat ze 250.000 euro per stuk kosten
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_24289143
Komt er wel een M5/M6 CSL met 550 pk ofzo? Had gehoord ergens dat dat ook zou komen ?
pi_24289409
quote:
Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Knap hoor dat je niet ver stond met je voorspelling. .

Ik vraag mij nog steeds af waarom Toyota Supra 330 pk's heeft terwijl andere superwagens zoals Skyline op 280 pk's begrensd zijn?

Wie o wie weet het? Tjabbo of toch Tommy 'de Toyota'?
De gentlemen's agreement van maximaal 280pk bestaat enkel op papier.
In het werkelijkheid heeft de RB26DETT (het motorblok van de Skyline GTR's) standaard ook 300+ pk.
Wel zijn bijna alle straatauto's in Japan bij aflevering begrensd op 180km/h.

En ontopic; de M6 ziet er erg mooi uit, maar als ik zoveel geld te besteden had aan een auto zou ik toch niet voor een BMW gaan.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_24289739
Uhh ik dacht dat de meeste wagens 180 uit fietsten?

Ik dacht dat de 180 km/u gewoon een psychologisch (of hoe je dat spelt ) limiet was ? Dat ze niet echt op 180 zijn begrenst ?
pi_24289752
ik vind em eerlijk niet zo mooi dan vind ik de M5 mooier
  donderdag 30 december 2004 @ 01:10:52 #105
73888 DIA
die ja .....
pi_24294746
quote:
Op donderdag 30 december 2004 00:02 schreef Youp het volgende:

[..]

wat dan? foto?
Twee hele vette brommers Foto's heb ik niet
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24294910
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Twee hele vette brommers Foto's heb ik niet
ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24294932
quote:
Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Twee hele vette brommers Foto's heb ik niet
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24301762
quote:
Op donderdag 30 december 2004 01:07 schreef yup het volgende:
Uhh ik dacht dat de meeste wagens 180 uit fietsten?

Ik dacht dat de 180 km/u gewoon een psychologisch (of hoe je dat spelt ) limiet was ? Dat ze niet echt op 180 zijn begrenst ?
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33



Gelukkig heeft Nismo hele mooie 320km/h wijzerplaten in het assortiment.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_24301948
achterkant is niet zo heel mooi. voor de rest erg leuk.
pi_24304432
quote:
Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goed
De status 'bagger-user' voorbij
pi_24310267
quote:
Op donderdag 30 december 2004 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goed
mjah ik moet wel anders val ik mn pa af

maar ik vind m wel degelijk mooi ja (alleen die kleur niet)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24310675
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33

[afbeelding]

Gelukkig heeft Nismo hele mooie 320km/h wijzerplaten in het assortiment.

[afbeelding]
Zelfs de L400 bestelbusje had een teller tot 180 km/u
pi_25148086
heb hem in Sölden zien staan

pi_25149879
quote:
Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33

[afbeelding]
Stuur rechts..... MPH misschien?
pi_25154169




LCV
We're from the Bronx, New York.
Shit happens.
pi_25155751
Erg mooi apparaat.

Wat ik mij echt afvraag:

Gaat er een nog krachtigere en lichtere M5/M6 CSL komen ? Alleen maar speculaties maar geen enkel bewijs van gezien... Lijkt me wel cool een M5/M6 CSL...

Heb wel vaak het getal 550 pk gezien (zelfde motor alleen NOG meer verder getuned)...
pi_25155793
wij gaan er over een tijdje een testritje in maken als het goed is
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155808
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:08 schreef yup het volgende:
Erg mooi apparaat.

Wat ik mij echt afvraag:

Gaat er een nog krachtigere en lichtere M5/M6 CSL komen ? Alleen maar speculaties maar geen enkel bewijs van gezien... Lijkt me wel cool een M5/M6 CSL...

Heb wel vaak het getal 550 pk gezien (zelfde motor alleen NOG meer verder getuned)...
ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niks ook nog geen geruchten gehoord uit deutschland... maar ik heb ze wel gehoord... en volgens de geruchten zou hij niet naar nl komen ivm emissie en crap
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25156025
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:11 schreef Youp het volgende:

[..]

ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niks ook nog geen geruchten gehoord uit deutschland... maar ik heb ze wel gehoord... en volgens de geruchten zou hij niet naar nl komen ivm emissie en crap
Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..
pi_25156090
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:24 schreef Threepio het volgende:

[..]

Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..
euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te steken

ik weet wel dat de 'apk' in duitsland helemaal niet streng is in vergelijking met de nerderlandse
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25156213
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:27 schreef Youp het volgende:

[..]

euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te steken

ik weet wel dat de 'apk' in duitsland helemaal niet streng is in vergelijking met de nerderlandse
In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??
pi_25156239
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:36 schreef Threepio het volgende:

[..]

In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??
ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggen ik weet dat de M3 GTR destijds (2001 ofzo) in nederland 100pk afgevoerd werd (van 450 naar 350) wegens emissie eisen... en in het buitenland had hij gewoon vol vermogen... maarja
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25159915
Uhm...
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:08:59 #125
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25161331
550 PK was het getal wat eerst door de wandelgangen ging voor de normale M6, is toch 500 gworden achteraf.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zaterdag 19 februari 2005 @ 14:22:00 #126
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25161503
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:38 schreef Youp het volgende:

[..]

ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggen ik weet dat de M3 GTR destijds (2001 ofzo) in nederland 100pk afgevoerd werd (van 450 naar 350) wegens emissie eisen... en in het buitenland had hij gewoon vol vermogen... maarja
De straat M3 GTR is helemaal nooit in NL geweest, er zijn er een tiental gemaakt die naar wat arabieren gegaan zijn, en daar stof staan te verzamelen. Het blok in de race GTR is trouwens echt niet te vergelijken uit de straatversie. Is niet even een simpel chippie plaatsen en je hebt weer 444 PK...hele blok moet dan overnieuw opgebouwd worden.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:54:34 #127
110810 AMD64
With Canon you can!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:57:00 #128
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_25169929
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:57 schreef AMD64 het volgende:
[afbeelding]



dat is een 645Ci... in een heel bekende trim
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25169974
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 14:22 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

De straat M3 GTR is helemaal nooit in NL geweest, er zijn er een tiental gemaakt die naar wat arabieren gegaan zijn, en daar stof staan te verzamelen. Het blok in de race GTR is trouwens echt niet te vergelijken uit de straatversie. Is niet even een simpel chippie plaatsen en je hebt weer 444 PK...hele blok moet dan overnieuw opgebouwd worden.
ik weet dat hij niet in nederland is maar de bedoeling was dat hij voor de emissie dan 100pk +- afgevoerd zou worden.. iig de straatversie heeft ook 450pk... trouwens.. in duitsland rijdt er wel eentje

http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=0b4dfbea

staat dus op autogespot.com
en het commentaar wat er bij staat...
quote:
Details: Een hele dikke M3...!
ze weten nieteens dat het om een GTR gaat

-edit-

alhoewel.... ik begin zelf toch ook wel een beetje te twijfelen of het niet gewoon een verneukte CSL is
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 19 februari 2005 @ 23:03:07 #131
24361 Neva
Mania lovin'
pi_25170080
zeker wel mooie auto!!
  zondag 20 februari 2005 @ 02:17:37 #133
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25174009
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 23:01 schreef Youp het volgende:

[..]

ik weet dat hij niet in nederland is maar de bedoeling was dat hij voor de emissie dan 100pk +- afgevoerd zou worden.. iig de straatversie heeft ook 450pk... trouwens.. in duitsland rijdt er wel eentje

http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=0b4dfbea

staat dus op autogespot.com
en het commentaar wat er bij staat...
[..]

ze weten nieteens dat het om een GTR gaat

-edit-

alhoewel.... ik begin zelf toch ook wel een beetje te twijfelen of het niet gewoon een verneukte CSL is
Is gewoon een pimpafied E46 M3, geen GTR, en ook nog niet eens een CSL. De bumpers van een GTR zijn al anders, en de CSL heeft een andere kofferbak, en ook andere bumpers.

De raceversie heeft nog niet eens 450 PK (444PK) en de straatversie al helemaal niet (350 in de fabrieksuitvoering)

Zoals ik eerder al zei, de GTR straatversie zie je niet in het wild.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25174424
Uitzonderlijk jammer dat ze geen 450 pk versie van verkopen... Ik bedoel dan in het wild, alleen niet met absurd lage productiegetallen...

Als het in straattrim bestaat, is dat absoluut mijn favoriete wagen... 6 inlijn 8000 rpm is ziek, te ziek voor mij, maar een schreeuwende V8 race style, dat is de overtreffende trap...
  zondag 20 februari 2005 @ 10:43:36 #135
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25175835
Je moest er destijds ook 250.000 euro voor neertellen in duitsland, elke GTR was handmade.....

Is nogal wat niet, als de CSL 80.000 euro kost en nog net zo snel is ook
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25180343
quote:
Op zondag 20 februari 2005 02:17 schreef Five_Aces het volgende:

[..]

Is gewoon een pimpafied E46 M3, geen GTR, en ook nog niet eens een CSL. De bumpers van een GTR zijn al anders, en de CSL heeft een andere kofferbak, en ook andere bumpers.

De raceversie heeft nog niet eens 450 PK (444PK) en de straatversie al helemaal niet (350 in de fabrieksuitvoering)

Zoals ik eerder al zei, de GTR straatversie zie je niet in het wild.
waar komt dat dak dan vanaf... t moet toch minstens een CSL zijn... of kan je het dak ook al pimpen tegenwoordig?

trouwens als de GTR toch echt maar 350pk had ben ik fout geinformeerd ik heb dat eens ergens gelezen maarja.. iig hij was toch wel nog een stuk lichter als de CSL?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25180386
quote:
Op zondag 20 februari 2005 10:43 schreef Five_Aces het volgende:
Je moest er destijds ook 250.000 euro voor neertellen in duitsland, elke GTR was handmade.....

Is nogal wat niet, als de CSL 80.000 euro kost en nog net zo snel is ook
¤ 121.200......
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 20 februari 2005 @ 21:21:12 #138
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25184138
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.

Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25184433
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef Five_Aces het volgende:
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.

Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
die M3 is redelijk getuned, andere remschijven/remklauwen (en dan geen gepruts, maar gewoon kwaliteit), camber op de wielen, semi-slicks, kuipstoelen met iig min. 4-puntsgordels.

maar wel een wannabe M3 GTR:


V10
pi_25205926
quote:
Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef Five_Aces het volgende:
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.

Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
In Duitsland kost een 'gewone' M3 maar 55.00 Euro. Dat zijn nog eens prijzen, jammer dat we hier idd die kut BPM hebben
pi_25209265
ik dacht dat dit een M6- topic was?
  woensdag 23 februari 2005 @ 18:58:35 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_25218498
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 02:50 schreef Threepio het volgende:
ik dacht dat dit een M6- topic was?
ja boeiend de rest is toch ook mooi! Misschien maar een algemeen M-technik topic introduceren dan
pi_25219159
Vind hem eigelijk aan de achterkant vet lelijk. Nee kan er geen stijve van krijgen
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:46:18 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_25220335
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 18:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ja boeiend de rest is toch ook mooi! Misschien maar een algemeen M-technik topic introduceren dan
vrouwen zijn ook mooi, daar hebben we het hier ook niet over
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_25240999
Mooie bak, hele mooie bak zelfs!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')