De gentlemen's agreement van maximaal 280pk bestaat enkel op papier.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Knap hoor dat je niet ver stond met je voorspelling..
Ik vraag mij nog steeds af waarom Toyota Supra 330 pk's heeft terwijl andere superwagens zoals Skyline op 280 pk's begrensd zijn?
Wie o wie weet het? Tjabbo of toch Tommy 'de Toyota'?
ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Twee hele vette brommersFoto's heb ik niet
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Twee hele vette brommersFoto's heb ik niet
![]()
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:07 schreef yup het volgende:
Uhh ik dacht dat de meeste wagens 180 uit fietsten?
Ik dacht dat de 180 km/u gewoon een psychologisch (of hoe je dat spelt) limiet was ? Dat ze niet echt op 180 zijn begrenst ?
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goedquote:Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)
mjah ik moet wel anders val ik mn pa afquote:Op donderdag 30 december 2004 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goed![]()
Zelfs de L400 bestelbusje had een teller tot 180 km/uquote:Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33
[afbeelding]
Gelukkig heeft Nismo hele mooie 320km/h wijzerplaten in het assortiment.![]()
[afbeelding]
Stuur rechts..... MPH misschien?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33
[afbeelding]
ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:08 schreef yup het volgende:
Erg mooi apparaat.
Wat ik mij echt afvraag:
Gaat er een nog krachtigere en lichtere M5/M6 CSL komen ? Alleen maar speculaties maar geen enkel bewijs van gezien... Lijkt me wel cool een M5/M6 CSL...
Heb wel vaak het getal 550 pk gezien (zelfde motor alleen NOG meer verder getuned)...
Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niksook nog geen geruchten gehoord uit deutschland... maar ik heb ze wel gehoord... en volgens de geruchten zou hij niet naar nl komen ivm emissie en crap
euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te stekenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:24 schreef Threepio het volgende:
[..]
Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..
In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:27 schreef Youp het volgende:
[..]
euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te steken![]()
ik weet wel dat de 'apk' in duitsland helemaal niet streng is in vergelijking met de nerderlandse
ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:36 schreef Threepio het volgende:
[..]
In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??
De straat M3 GTR is helemaal nooit in NL geweest, er zijn er een tiental gemaakt die naar wat arabieren gegaan zijn, en daar stof staan te verzamelen. Het blok in de race GTR is trouwens echt niet te vergelijken uit de straatversie. Is niet even een simpel chippie plaatsen en je hebt weer 444 PK...hele blok moet dan overnieuw opgebouwd worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:38 schreef Youp het volgende:
[..]
ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggenik weet dat de M3 GTR destijds (2001 ofzo) in nederland 100pk afgevoerd werd (van 450 naar 350) wegens emissie eisen... en in het buitenland had hij gewoon vol vermogen... maarja
ik weet dat hij niet in nederland is maar de bedoeling was dat hij voor de emissie dan 100pk +- afgevoerd zou worden.. iig de straatversie heeft ook 450pk... trouwens.. in duitsland rijdt er wel eentjequote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:22 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
De straat M3 GTR is helemaal nooit in NL geweest, er zijn er een tiental gemaakt die naar wat arabieren gegaan zijn, en daar stof staan te verzamelen. Het blok in de race GTR is trouwens echt niet te vergelijken uit de straatversie. Is niet even een simpel chippie plaatsen en je hebt weer 444 PK...hele blok moet dan overnieuw opgebouwd worden.
quote:Details: Een hele dikke M3...!
Is gewoon een pimpafied E46 M3, geen GTR, en ook nog niet eens een CSL. De bumpers van een GTR zijn al anders, en de CSL heeft een andere kofferbak, en ook andere bumpers.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet dat hij niet in nederland is maar de bedoeling was dat hij voor de emissie dan 100pk +- afgevoerd zou worden.. iig de straatversie heeft ook 450pk... trouwens.. in duitsland rijdt er wel eentje
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=0b4dfbea
staat dus op autogespot.com
en het commentaar wat er bij staat...
[..]ze weten nieteens dat het om een GTR gaat
-edit-
alhoewel.... ik begin zelf toch ook wel een beetje te twijfelen of het niet gewoon een verneukte CSL is
waar komt dat dak dan vanaf... t moet toch minstens een CSL zijn... of kan je het dak ook al pimpen tegenwoordig?quote:Op zondag 20 februari 2005 02:17 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Is gewoon een pimpafied E46 M3, geen GTR, en ook nog niet eens een CSL. De bumpers van een GTR zijn al anders, en de CSL heeft een andere kofferbak, en ook andere bumpers.
De raceversie heeft nog niet eens 450 PK (444PK) en de straatversie al helemaal niet (350 in de fabrieksuitvoering)
Zoals ik eerder al zei, de GTR straatversie zie je niet in het wild.
¤ 121.200......quote:Op zondag 20 februari 2005 10:43 schreef Five_Aces het volgende:
Je moest er destijds ook 250.000 euro voor neertellen in duitsland, elke GTR was handmade.....
Is nogal wat niet, als de CSL 80.000 euro kost en nog net zo snel is ook![]()
die M3 is redelijk getuned, andere remschijven/remklauwen (en dan geen gepruts, maar gewoon kwaliteit), camber op de wielen, semi-slicks, kuipstoelen met iig min. 4-puntsgordels.quote:Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef Five_Aces het volgende:
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.
Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
In Duitsland kost een 'gewone' M3 maar 55.00 Euro. Dat zijn nog eens prijzen, jammer dat we hier idd die kut BPM hebbenquote:Op zondag 20 februari 2005 21:21 schreef Five_Aces het volgende:
Dat is in NL. CSL heb je in belgie en duitsland voor 80.000 euro. Kut he, die BPM.
Over die pic: het is en gewone E46 M3, kijk maar naar de kofferbak. Ook heeft een CSL geen zwart dak en zijn ze niet in het geel geleverd. Voorbumper is ook anders als die van een normale E46, met zwarte splitters ipv meegespoten.
ja boeiend de rest is toch ook mooi! Misschien maar een algemeen M-technik topic introduceren danquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:50 schreef Threepio het volgende:
ik dacht dat dit een M6- topic was?
vrouwen zijn ook mooi, daar hebben we het hier ook niet overquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ja boeiend de rest is toch ook mooi! Misschien maar een algemeen M-technik topic introduceren dan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |