SL65 AMG is natuurlijk ubergeil. Alleen daar kon ik geen mooie pics van vinden zo snel.quote:Op donderdag 16 december 2004 01:39 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Als ik een 6 zie, en ook nu weer, moet ik meteen denken aan dit bakbeest:
[afbeelding]
Can't help it. De "nieren" zijn vnl. bij de 6 (ook bij de 7) zó plat dat ik 't niet meer mooi vind... Ja specs zijn geil, maar de verpakking, blegh...
@ hierboven: SL65 AMG? 1000Nm? SL55 is out-dated, en een SL bljift een Gordon-bak...
je kiest voor de m5?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:22 schreef CybPraetorian het volgende:
best wel vet, maar ik denk dat ik toh kies voor de M5
kvind de achter kant niet top, beetje hoog en te rond...
quote:Op donderdag 16 december 2004 17:16 schreef yup het volgende:
Het is geen toeval dat de 350Z, 300ZX (fairlady), Skyline, en nog meer 280 pk hebben...
Wat ik dan weer niet begrijp is waarom de Supra twin-turbo 330 pk heeft...
Idd, en voor die 20 kg gewichtsverschil hoef je het ook niet echt te laten. Alleen ligt het zwaartepunt wel een stukje hoger bij de M5 omdat 1. de auto zelf een stuk hoger is en 2. hij een metalen dak heeftquote:Op woensdag 15 december 2004 02:12 schreef yup het volgende:
M6 roeleert maar geef mij de M5 maar. Het spreekt me gewoon aan 4 deurs sedan met sportwagen achtige prestaties
Als je toch een mercedes wilt, neem dan die SL65 AMGquote:Op woensdag 15 december 2004 18:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
YEP![]()
Als er dan TOCH euro's over de balk gaan, doe mij dan ook maar een SL.
Maar dan wel graag deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
SL55 AMG![]()
Nee, maar als je toch poen zat hebt dan kan je ook een CLK DTM AMG kopen, en daaarmee maak je wel een goede kans:quote:Op maandag 20 december 2004 08:55 schreef Threepio het volgende:
[..]
Als je toch een mercedes wilt, neem dan die SL65 AMGDie heeft tenminste nog meer vermogen dan de M5/6. Die zal op een bochtig circuit trouwens niet sneller zijn
neem dan meteen een M3 GTR... een heel stuk lichter als die merc.. wel zeldzaam en extreem duur maar nog een hele hoop kilo's lichter als de CSL en met een 4 liter 8cilinder er in met 450 pk (voor de emissie in nederland 350pk maar dat is zo weer goedgemaaktquote:Op maandag 20 december 2004 11:28 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Nee, maar als je toch poen zat hebt dan kan je ook een CLK DTM AMG kopen, en daaarmee maak je wel een goede kans:
[afbeelding]
5.5L, 582 PK, 800 NM en 0-100 in 3.9 sec.
nee vast niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 16:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Deze wil ik dus niet in mijn schuur hebebn staan![]()
YUP! en dat is geen geintjequote:Op vrijdag 17 december 2004 13:03 schreef hifonics het volgende:
[..]
je kiest voor de m5?
was je van plan deze aan te schaffen dan.
Eigenlijk welquote:Op woensdag 29 december 2004 17:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
nee vast niet.
Jij hebt er nu vast iets beters staan![]()
Damn, hier krijg ik dus een stijve pik van..quote:Op dinsdag 14 december 2004 13:41 schreef aXL het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn mening:
Wat een prachtige wagen, die mogen ze mij wel voor de deur stallen
Dat is sowieso al mijn droomwagenquote:Op woensdag 29 december 2004 15:47 schreef Youp het volgende:
[..]
neem dan meteen een M3 GTR... een heel stuk lichter als die merc.. wel zeldzaam en extreem duur maar nog een hele hoop kilo's lichter als de CSL en met een 4 liter 8cilinder er in met 450 pk (voor de emissie in nederland 350pk maar dat is zo weer goedgemaakt)
een echte
[afbeelding]
een schaalmodel
[afbeelding]
the real deal:
[afbeelding]
google vind niet veel plaatjes van deze mobiel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |