De gentlemen's agreement van maximaal 280pk bestaat enkel op papier.quote:Op woensdag 29 december 2004 13:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Knap hoor dat je niet ver stond met je voorspelling..
Ik vraag mij nog steeds af waarom Toyota Supra 330 pk's heeft terwijl andere superwagens zoals Skyline op 280 pk's begrensd zijn?
Wie o wie weet het? Tjabbo of toch Tommy 'de Toyota'?
ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Twee hele vette brommersFoto's heb ik niet
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 11:54 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Twee hele vette brommersFoto's heb ik niet
![]()
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.quote:Op donderdag 30 december 2004 01:07 schreef yup het volgende:
Uhh ik dacht dat de meeste wagens 180 uit fietsten?
Ik dacht dat de 180 km/u gewoon een psychologisch (of hoe je dat spelt) limiet was ? Dat ze niet echt op 180 zijn begrenst ?
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goedquote:Op donderdag 30 december 2004 12:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb ook 2 hele vette brommers... een vette motor en n vette auto... toch verkies ik die niet boven een M6... (omdat ik nou eenmaal bmw-o-fiel ben... maar als t een mercedes van 160k was verkoos ik die er ook boven omdat als ik m verkocht ik nog meer junk kon kopen dan dat ik al heb)
mjah ik moet wel anders val ik mn pa afquote:Op donderdag 30 december 2004 20:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem niet mooi vindt, ook als bmw-liefhebber. Maar jij vindt hem dus wel echt mooi? Eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht van een 2002-rijder. Maar goed![]()
Zelfs de L400 bestelbusje had een teller tot 180 km/uquote:Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33
[afbeelding]
Gelukkig heeft Nismo hele mooie 320km/h wijzerplaten in het assortiment.![]()
[afbeelding]
Stuur rechts..... MPH misschien?quote:Op donderdag 30 december 2004 18:05 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zelfs de kilometertellers gaan niet verder dan 180.
Ziehier bijvoorbeeld een Skyline R33
[afbeelding]
ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niksquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:08 schreef yup het volgende:
Erg mooi apparaat.
Wat ik mij echt afvraag:
Gaat er een nog krachtigere en lichtere M5/M6 CSL komen ? Alleen maar speculaties maar geen enkel bewijs van gezien... Lijkt me wel cool een M5/M6 CSL...
Heb wel vaak het getal 550 pk gezien (zelfde motor alleen NOG meer verder getuned)...
Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb het aan de BMW dealer gevraagd... die wist nog van niksook nog geen geruchten gehoord uit deutschland... maar ik heb ze wel gehoord... en volgens de geruchten zou hij niet naar nl komen ivm emissie en crap
euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te stekenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:24 schreef Threepio het volgende:
[..]
Worden emissie-eisen niet via de euro-normen geregeld? Ik geloof niet dat er in NL andere normen zijn dan in duitsland iig..
In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:27 schreef Youp het volgende:
[..]
euhm volgensmij verschilt het een en ander nog wel per land... durf ik niet mn hand voor in het vuur te steken![]()
ik weet wel dat de 'apk' in duitsland helemaal niet streng is in vergelijking met de nerderlandse
ja klopt.. maar dr zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op de regel en oleidingen en blaat hier en blaat daar... maar daar durf ik niets met zekerheid over te zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:36 schreef Threepio het volgende:
[..]
In europa wordt dat toch geregeld via de Euro3/4 norm waaraan alle nieuwe auto's moeten voldoen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |