Met dank aan DarkShine voor de OPquote:Wiljan Vloet neemt aan het einde van dit seizoen afscheid van Roda JC.
Gisteren heeft er overleg plaats gevonden tussen Arnold Hendriks, Frank Rutten en Wiljan Vloet. Er is gesproken over het contract van Wiljan Vloet, dit contract loopt in juni 2005 af. Beide partijen hadden de intentie met elkaar door te gaan, maar zetten daar ook hun vraagtekens bij. Na verschillende plus,- en minpunten besproken te hebben, is in goed overleg besloten het contract via rechtswege te beëindigen, zoals overeengekomen in mei 2002. Beide partijen spreken de wens dan ook uit om het seizoen 2004/2005 op een goede en waardige wijze in juni 2005 te beëindigen.
Nee, dat klopt niet natuurlijk. Al zijn drie goals niet slecht voor een rechtsback in een handvol wedstrijden. Ik zag het overigens in meerdere bronnen, maar dat tekent de copy-paste media wel wederom.quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Sinds wanneer heeft Bodnár 5 goals?
Jos Daerden. Oud-speler van Roda, al jaren een gedroomde trainer van Nolchen en tevens (persoonlijke) vriend van hem. Hij is trainer ergens in de Belgische competitie.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:26 schreef TheGHunter het volgende:
Ik ken alleen Neeskens en Ferrera om eerlijk te zijn. Van de Ham is die gast van Top Oss? En wie is Daerden?
Precies, als het 1 van de 4 wordt, dan maar een enigzins bekende naam in de voetbalwereld, iemand waar spelers tegenop kunnen kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:46 schreef DarkShine het volgende:
Liever geen van 4, als het moet Neeskens...
Aah, mister aankoop. Misschien kunnen we dan Anastasiou, Soetaers en d'n Bob voor een miljoen of 40 terughalen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:48 schreef PJORourke het volgende:
We hebben nog een blonde papzak in de aanbieding...
Wat mij betreft krijg je ze gratis. Als je ze maar nooit mee naar de Arena neemt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:58 schreef Kaalhei het volgende:
Aah, mister aankoop. Misschien kunnen we dan Anastasiou, Soetaers en d'n Bob voor een miljoen of 40 terughalen.![]()
Sonckquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:59 schreef Kaalhei het volgende:
Reken er maar op dat Nolchen een volgzame Belg haalt.
Dan hebben we binnen 5 jaar een FC Limburg, aangezien er wat aansprekend in Kerkrade moet gebeuren, willen we de supporters in het stadion houden.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:59 schreef Kaalhei het volgende:
Reken er maar op dat Nolchen een volgzame Belg haalt.
Ik denk dat het huidige Ajax het vrij lastig zou hebben met een Roda-voorhoede met: Soetaers, Boeb, Yannis en Baba, mits allen in vorm. Sterker nog: Als ik de 1e goal van Barca vanavond zag, dan zal Ajax en Koeman het nog lastig hebben tegen: Van Rijswijk, Henk Vos, Tomek Iwam.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg je ze gratis. Als je ze maar nooit mee naar de Arena neemt.
Het zal me niet in dank worden afgenomen, maar ik heb totaal geen problemen met een hostile take-over van Roda van MVV & Fortuna. Gewoon die twee clubs afschaffen, van Roda JC "Roda Limburg" oid, maken en uiteraard alles in Kerkrade spelen. Het enige dat Roda doet is het verdubbelen (of veel meer) van de inkomsten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:00 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dan hebben we binnen 5 jaar een FC Limburg, aangezien er wat aansprekend in Kerkrade moet gebeuren, willen we de supporters in het stadion houden.
D'n Dieke? Nee dank je. Ik denk dat Nolchen wat beters op zijn lijstje heeft staan. Ik blijf het jammer vinden dat we 1.5 jaar geleden geen geld genoeg hadden om Kone en Huijsegems te halen.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 00:08 schreef TheGHunter het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd wat de nieuwe shirt/hoofdsponsor wordt voor volgend seizoen, nu Eneco ermee stopt, heeft er al iemand een idee?
Ik merk echter zeer grote weerstanden binnen de 'echt fans' van Roda. Velen willen liever onderin de GG-divisie ballen indien ze RJC kunnen behouden ipv bovenin met de naam Roda Limburg. Ik ben hier echter geen voorstander van. Sterker nog: In het uiterste geval ben ik best bereid om zwart in te ruilen voor wit/blauw:quote:Op woensdag 15 december 2004 00:07 schreef TheGHunter het volgende:
Dat is het ultieme idee wat denk ik iedere roda-fan toejuicht, de 2 andere z-limburgse club laten verdwijnen, zelf een kleine naamsverandering doorvoeren, in het PLS blijven, geel/zwart blijven.
Helaas denk ik dat dat nooit gaat gebeuren, althans niet in die vorm.
Mijns inziens is het betreffende gedrag voornamelijk het zichzelf profileren als 'echte fan'.. Mensen die een dergelijk gedrag vertonen hebben te weinig aanknopingspunten om hun eigen identiteit te vormen. Ze projecteren hun eigen onzekerheid op anderen door hen als lafaards en verraders te bestempelen omdat hun bord niet dik genoeg is. Dat die mensen die verzaken in hun optiek, ik dus bijvoorbeeld, veel langer bij Roda komen dan hen (in mijn geval 10 jaar scc), vergeet men maar voor de gelegenheid. Ach, over 3 jaar zijn ze weer gabber en gaan ze daar roepen dat alleen echte hardcore moet kunnen.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:20 schreef TheGHunter het volgende:
Sommige die-hards hebben idd ook wel een bord voor hun kop. Ik denk dat veel fans ook zoiets hebben van: Ja, lekker belangrijk, het wordt Roda Limburg en de clubkleuren veranderen. Daar heb ik nou ook totaal geen moeite mee. Het blijft je club (ja echt waar), ze blijven in Kerkrade, het is nog steeds Limburg. Ik snap het probleem ook niet echt.
Wat dit betreft vind ik dat we als Limburg sterk moeten staan tegen 'het kwade holland' en laten zien dat ook wij een goede sterke voetbalclub kunnen hebben die het kan opnemen tegen de top-3 van Nederland.
Limburg boven alles!
quote:Sloveen Ilic op proef bij Roda JC
De Sloveen Branko Ilic is momenteel op proef bij Roda JC. De 21-jarige verdediger, die dit jaar zijn debuut maakte in het nationale team van zijn land, traint vandaag voor het eerst mee met de selectie van trainer Wiljan Vloet. Ilic staat nog onder contract van Olimpija Ljubljana. Hij heeft één interland op zijn naam.
Dat Roda JC Ilic heeft uitgenodigd, betekent niet dat de komst van de Gambiaanse Noor Pa-Modou Kah van de baan is. Roda zou rond zijn met de verdediger van het Zweedse AIK Solna, maar heeft dat totnogtoe niet naar buiten gebracht. Daarbij lijkt mee te spelen dat de club het niet verstandig vindt om nieuwe aankopen bekend te maken, nu de gemeenteraad van Kerkrade zich buigt over de aanvraag voor een gemeentegarantie voor een lening van twintig miljoen euro.
Roda JC haalt in de winterstop VVV-verdediger Ken Leemans definitief terug naar Kerkrade. De aan de eerstedivisionist verhuurde Belg zit in Venlo op de bank.
Bron : LD
Van Gaal was ook in zijn pre-Ajax periode een kandidaat voor het trainerschap bij Roda. Hij heeft ook goede contacten met Roda, hij was bv. ook op de begrafenis van Pickee.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:05 schreef TheGHunter het volgende:
Op koempel.nl heeft iemand een gerucht gelanceerd dat ook v Gaal een serieuze kandidaat is.
Beetje vreemd dat juist die site dit soort 'nieuws' vermeldt, aangezien ik ze doorgaans weinig fouten zie maken.
Laatst volledig afgebrand door Nol in een interview, hij had Wesley nog niet voor niks willen overnemen van Genk toen hij daar nog balde.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:48 schreef PJORourke het volgende:
We hebben nog een blonde papzak in de aanbieding...
DSM ?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:08 schreef TheGHunter het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd wat de nieuwe shirt/hoofdsponsor wordt voor volgend seizoen, nu Eneco ermee stopt, heeft er al iemand een idee?
Hij wou Bert en Huub wel maar dacht dat beide te duur waren. Bert heeft eerder (in zijn Feyenoord tijd) al vaker aangegeven zich niet te groot te voelen voor 'kleinere' clubs.quote:Op woensdag 15 december 2004 10:51 schreef Max-Westerman het volgende:
Hendriks zei gister tegen L1 dat 4 namen heeft
2 Nederlanders en hoe kan het oiok anders.. 2 Belgen
DIe kerel vroeg of Van marwijk en Huub stevens erbij zaten maar die zaten er niet bij
Daar was hij als afgevaardigde van Ajax, aangezien Roda-Ajax 1 dag eerder afgelast vanwege het overleden van Theo Pickée.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:13 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Van Gaal was ook in zijn pre-Ajax periode een kandidaat voor het trainerschap bij Roda. Hij heeft ook goede contacten met Roda, hij was bv. ook op de begrafenis van Pickee.
Tja ik denk idd dat Huub een terugkeer naar Roda niet erg zou vinden en hij gaat best achteruit op het salaris denk ikquote:Op woensdag 15 december 2004 18:39 schreef DarkShine het volgende:
Hij wou Bert en Huub wel maar dacht dat beide te duur waren. Bert heeft eerder (in zijn Feyenoord tijd) al vaker aangegeven zich niet te groot te voelen voor 'kleinere' clubs.
Denk dat Huub een come-back ook niet erg zou vinden, maar prestaties uit het verleden zijn geen garanties voor het heden!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |