Zoveel over gehoord.... en hij viel me ZO enorm tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:06 schreef beaverhausen het volgende:
KIDS was inderdaad een baggerfilm..
Beiron Anderson!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:08 schreef G_E het volgende:
Okee. Geen spannende roddels, dan maar wat foto's..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
De hype was boeiender dan de film.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoveel over gehoord.... en hij viel me ZO enorm tegen.
Waarom nou in zwart/wit, kunnen we nog niet zien wat voor kleur oogjes hij heeftquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:08 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:08 schreef G_E het volgende:
.
Jajaja, het is 'm he!quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:12 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Waarom nou in zwart/wit, kunnen we nog niet zien wat voor kleur oogjes hij heeft![]()
Voordat ik op KLIK klikte was ie best lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klik
Ik vond dat men recht had op de waarheid.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat ik op KLIK klikte was ie best lekker
Naderhand eerder lachwekkend
quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voordat ik op KLIK klikte was ie best lekker
Naderhand eerder lachwekkend
Het zeewater is erg koud hoor!quote:
Ja, maar dan nog!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
Misschien was het gewoon kei koud ofzo..
.
Foto 1 is een andere meneer.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Op foto 1 lijkt het broekje meer gevuld... of is't een sok?
tringquote:
Kijk, dat verklaard een hoop(je)quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Foto 1 is een andere meneer..
Errr... Misschien was het water erg koud...quote:
Spuit(je) 11quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:26 schreef Phooka het volgende:
[..]
Errr... Misschien was het water erg koud...![]()
Errr... M'n i-net is wat langzaam, I guess...quote:
Hoi. Nieuw?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:29 schreef Phooka het volgende:
[..]
Errr... M'n i-net is wat langzaam, I guess...Toch best jammer van die kerel...
![]()
Dan denk je, met mijn pink beleef ik nog meer lol?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:33 schreef Waxxer het volgende:
misschien worden ze dáárom model, maarja, dan heb je zo'n verwachtingspatroon van zo'n figuur, en áls er dan wat gebeurt.....
Si. Min of meer, in ieder geval...quote:
Hola! Que tal?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:35 schreef Phooka het volgende:
[..]
Si. Min of meer, in ieder geval...
In welk opzicht wel en in welk opzicht niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:35 schreef Phooka het volgende:
[..]
Si. Min of meer, in ieder geval...
quote:Dat inschrijfformulier was destijds opgesteld door IBG (wie anders. )
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
mja zoietsquote:Op dinsdag 14 december 2004 00:34 schreef G_E het volgende:
[..]
Dan denk je, met mijn pink beleef ik nog meer lol?.
Euh, euh, euh, euh - zo ver gaat m'n kennis van het buitenlands helaas nog niet...quote:
"Shit, ik voel een sperzieboontje tandenstoker in mijn bil priemen."quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:38 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Ik snap nu ook waarom Linda Evangelista zo geshocked kijkt..
Wat? Wat? Wat is d'r mis met blond? - Ik zal toegeven, inmiddels heb ik meer haar, en een baard en een snor. (Nog geen bril)quote:
Met blond is niets mis hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:57 schreef Phooka het volgende:
[..]
Wat? Wat? Wat is d'r mis met blond? - Ik zal toegeven, inmiddels heb ik meer haar, en een baard en een snor. (Nog geen bril)
Och, kom! Het is maar een kleine baard!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:59 schreef G_E het volgende:
Met blond is niets mis hoor..
Maar kijk, ik wil me nergens mee bemoeien, maar een baard en snor zou ik in jou geval niet doen. Bakkerbaardjes okeej, maar geen baard/snor..
En met een bril is niets mis, staat vaak heel schattig.
En ik bid op mijn blote knietjes dat het je niet lukt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:02 schreef Phooka het volgende:
[..]
Och, kom! Het is maar een kleine baard!Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat verzorgde baarden weer terugkomen in de mode! (&
)
Oef... Ik zie dat er nog een hoop werk te doen is!quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:06 schreef G_E het volgende:
En ik bid op mijn blote knietjes dat het je niet lukt..
Ik zou 'm aanklagen of de consumentenbond bellen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
zzzz een of andere randdebiel was met zn scooter onder een auto gekomen en nou ben ik te laaaaaaat
heej die sigquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zou 'm aanklagen of de consumentenbond bellen.
Absoluut. Maar, vraag ik me dan af, wát is het dan met die studenten he...quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is altijd wat met die studenten.
You are entirely right kid!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heej die sig
O servator, sempiterne
Te grati coluimus, Odor atrox quo nons superfundis intolerabilis est
en het is enrich yourself, niet erase..
Tja, ik word over het algemeen ook niet echt blij van die modeltypetjes die hier meestal neergekwakt worden... 't Zijn soms net homo'squote:Op dinsdag 14 december 2004 09:59 schreef AnGabhar het volgende:
Tssk... en wat zie ik na acht uur slaap? Geen spannend nieuws, alleen maar een non-discussie over de broekvulling van een matig modelletje?
En BTW, ben ik de enige die hem nu ook weer niet zo abnormaal gebouwd vindt? Of ligt dat aan mijn referentiekader?
Afgezien daarvan is het niet zo'n geschikte beeldschermvulling in een kantooromgeving. Nu zit ik thuis (op het werk heb ik helemaal geen internetverbinding) maar hoe lossen anderen dat op?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, ik word over het algemeen ook niet echt blij van die modeltypetjes die hier meestal neergekwakt worden... 't Zijn soms net homo's
Ik lurk op m'n werkquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is het niet zo'n geschikte beeldschermvulling in een kantooromgeving. Nu zit ik thuis (op het werk heb ik helemaal geen internetverbinding) maar hoe lossen anderen dat op?
Over smaak moet getwist worden toch?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, laten we het erop houden dat mijn smaak niet echt overeen komt met die van mijn medeposter.
Met plaatjes uitgeschakeld hoop ik?quote:
Oehhh, wat een eerquote:Trouwens, je hebt een reactie in je fotoboek, plaatsgenoot
Wat jij wil. Ik heb het dictee compleet gemist... maar dat zou ook kunnen komen door algehele slaperigheid van mijn kantquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Met plaatjes uitgeschakeld hoop ik?
[..]
Oehhh, wat een eerOffehh, moet ik dan in het jouwe weer reageren? Dat wordt dan wel een nogal discontinue conversatie (om even in de geest van het dictee te blijven).
die scrollen heeeel snelquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is het niet zo'n geschikte beeldschermvulling in een kantooromgeving. Nu zit ik thuis (op het werk heb ik helemaal geen internetverbinding) maar hoe lossen anderen dat op?
Ocharme, heeft de wintermoeheid weer toegeslagenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik heb het dictee compleet gemist... maar dat zou ook kunnen komen door algehele slaperigheid van mijn kant
Je kunt ook Opera gebruiken. Met één druk op de knop wisselen tussen alle afbeeldingen weergeven -> alleen reeds gecachete afbeeldingen -> geen afbeeldingen. Zo is het mogelijk alle iconen alvast even op te slaan en de ranzigheid niet weer te geven (tenzij daartoe met een muisklik gemaand).quote:
Geen flauw idee hoor. Ik zal het even opzoeken in den Enkhuizer Almanak. Ik ben blij tussen de 20 en 25 graden. That's fine with me...quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ocharme, heeft de wintermoeheid weer toegeslagen![]()
Heb daar persoonlijk geen last van. Wat heet, ik begin slap en lui te worden bij temperaturen boven de 25 graden en verwelkom alles beneden de 0. Maar ik ben dan ook geboren aan de vooravond van een der strengste vorstperiodes in de geschiedenis. Zou het daarmee te maken hebben?
(Welk weer was het half september 1977?)
mOET JE WEL OPERA HEBBENquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:51 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je kunt ook Opera gebruiken. Met één druk op de knop wisselen tussen alle afbeeldingen weergeven -> alleen reeds gecachete afbeeldingen -> geen afbeeldingen. Zo is het mogelijk alle iconen alvast even op te slaan en de ranzigheid niet weer te geven (tenzij daartoe met een muisklik gemaand).
* fluistert sorry *quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mOET JE WEL OPERA HEBBEN
kAN HIER NIKS INSTALLEREN
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, bij de meeste gedrochten die hier gepost worden moet je wel gaan scrollen om geen permanente oogbeschdiging op te lopen.
Zo'n lief droppie als Ang3l schreeuwt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:26 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al even dat je zat te schreeuwen![]()
Moet dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo'n lief droppie als Ang3l schreeuwt niet.
Goed, terug naar de realiteit
Ik mis eigenlijk alleen nog maar de slagroomquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:59 schreef Waxxer het volgende:warme chocomelk
ik ben in staat er een moord voor te plegen
Ach in de echte echte realiteit ben ik nog een stuk minder droppie-ig dan in de realiteit hoorquote:
Daarom juist.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach in de echte echte realiteit ben ik nog een stuk minder droppie-ig dan in de realiteit hoor
Dat kun jij alleen niet weten. Jij kent me alleen in de virtuele realiteit.quote:
Ik gok dat je daarmee ook meteen de reden hebt te pakken...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Nog belachelijker: Pap is met 54 jaar, na 36 jaar dienstverband, op straat gezet. Da's 1 jaar voor de 55-jarige grens van een eventuele VROM-regelingEn dus: solliciteren.
Maar na 36 jaar bij dezelfde baas ga je er toch wel vanuit dat je niet beschouwt wordt als alleen een nummer en een kostenplaatje.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:46 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik gok dat je daarmee ook meteen de reden hebt te pakken...
Ja dat zou je denken ja, maar ik ken genoeg mensen die al weet ik veel hoe lang ergens werken en dan ook onstlagen worden alsof het niets is...quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar na 36 jaar bij dezelfde baas ga je er toch wel vanuit dat je niet beschouwt wordt als alleen een nummer en een kostenplaatje.
Gaat 't slecht met 't bedrijf, of krijgt ie een enorme gouden handdruk mee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar na 36 jaar bij dezelfde baas ga je er toch wel vanuit dat je niet beschouwt wordt als alleen een nummer en een kostenplaatje.
Het is Philipsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gaat 't slecht met 't bedrijf, of krijgt ie een enorme gouden handdruk mee?
Dat worden wel een paar jaarsalarissen, na 36 jaar!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Het is PhilipsDaar gaat het toch altijd slecht mee?
En die handdruk dat hoort ie vandaag
Nouja, kweenie... misschien is het bij collectief ontslag anders... Ligt aan de reden van ontslag ook.quote:
Mja, hoop rompslomp vooral. Solliciteren voor de show...quote:Als je 54 bent moet je nog wel een paar jaar overbruggen tot je pensioen.
En ww... dat wordt solliciteren. Zie j;'t voor je op je 54e?
En dat is maar goed ook. Onze karakters botsen hier al...kun je nagaan als ik je echt tegenkom.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen niet weten. Jij kent me alleen in de virtuele realiteit.
Wat gebeurde er 9 minuten geleden dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut...
Sinds een minuut of 8
dramaqueerquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut...
Sinds een minuut of 12
Je bent m'n grote voorbeeld wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dramaqueer
jow vlarp, alles goe hier heur..
kan niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent m'n grote voorbeeld wat dat betreft.
heel goed, hij komt met kerst ook! en met oud en nieuw gaan we feest vieren in een groningse clubquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het met R, J?
Wat zijn jullie plannen met kerst dan? Familliebezoek of romantisch uit eten?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heel goed, hij komt met kerst ook! en met oud en nieuw gaan we feest vieren in een groningse club.
hoest met uw menneke?
eerste kerstdag tapasfeest bij ons thuis, tweed ekertsdag mijn verjaardag en betty ford voor het eerst. ik weet alleen nie of R er dan nog bij kan zijn. jij ook al kerstplannen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat zijn jullie plannen met kerst dan? Familliebezoek of romantisch uit eten?
Zo begroet je Manias niet!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haat je ik haat je je bent een gore lul
ik haat je ik haat je met al je flauwekulquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo begroet je Manias niet!
Hmm, met 2e kerstdag al gescheiden van elkaar? Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerste kerstdag tapasfeest bij ons thuis, tweed ekertsdag mijn verjaardag en betty ford voor het eerst. ik weet alleen nie of R er dan nog bij kan zijn. jij ook al kerstplannen?
Naar bed kleuter.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik haat je ik haat je met al je flauwekul
Ach het is kaandorpquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo begroet je Manias niet!
Wat een haat zeg?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zeikerd, stomme sulquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
zelfs dat. kan je nagaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Casper heet.
quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...
Hi-laaa-risch!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...
Zie je!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
*halverwege afhaak*
*zweet van voorhoofd veeg*
Pfff.
Ik ben ook geen echte homoquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:58 schreef Manias het volgende:
herb ik wil niet lullig doen maar onderzoek heeft uitgewezen dat homo mannen vrouwenhersenen hebben (echt waar!) dus heb jij ze ook
Kop dicht anders krijg je een mep met m'n handtas!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zie je!
Vrouwenhersens kunnen minder aan dan mannenhersens
Bron?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:58 schreef Manias het volgende:
herb ik wil niet lullig doen maar onderzoek heeft uitgewezen dat homo mannen vrouwenhersenen hebben (echt waar!) dus heb jij ze ook
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kop dicht anders krijg je een mep met m'n handtas!.
mijn neuroscience boekquote:
Dan staat dat er vast wel wat genuanceerder.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:17 schreef Manias het volgende:
mijn neuroscience boek(anatomie van de hersenen enz) Neuroscience: Exploring The Brain
cursus neurobiologie @ vu , amsterdam
so there!
Brigittequote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef Manias het volgende:
trouwens hij heet Eric Niestis zn achternaam !
Ja die's uit MTV's Real World. Schattigquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef Manias het volgende:
trouwens hij heet Eric Niestis zn achternaam !
Die jongen uit het NewOrleans-seizoen was 10x schattiger!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Ja die's uit MTV's Real World. Schattig
En waarom ligt hij dan helemaal alleen in een groot koud bed?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die's uit MTV's Real World. Schattig
Smith Jerrod!quote:
in The Real World deed ie heel andere dingen in een bed als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:06 schreef G_E het volgende:
[..]
En waarom ligt hij dan helemaal alleen in een groot koud bed?.
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
in The Real World deed ie heel andere dingen in een bed als ik het me goed herinner..
En meteen de laatste keer.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:18 schreef Remix het volgende:
UGH vagina correctie op Yorin...
Da's ook voor het eerst dat ik zo'n ding van zo dichtbij zie
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://rw9.tripod.com/episode1/index.htm.
Hij was model en moest voor ene fotosessie met een modellenmevrouw half naakt liggen woelen in een groot wit bed. En dat liep een beetje uit de hand zeg maar.quote:
Jongens met een brilquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://rw9.tripod.com/episode1/index.htm.
Indeedquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En meteen de laatste keer..
Och.... Het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hij moest wel dat plukje haar van z'n kin natuurlijk..
Wanneer wel? Ik vind de rets van een vrouw wel mooi, maar de mossel is toch wel een beetje een ondergeschoven kindje van creatie, niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef Remix het volgende:
[..]
Indeed't ziet er niet erg aantrekkelijk uit, maargoed zij ondergaat dan niet voor niets een correctie
Psies.quote:
Sure...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:53 schreef Ang3l het volgende:
I didn't want to touch the thing
Ja pcies. Ben je als vampier weer terug in een mensenlijf, is het een goed geschapen mensenlijf... wil je;'t niet aanraken! Lekker geloofwaardigquote:
haha, inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja pcies. Ben je als vampier weer terug in een mensenlijf, is het een goed geschapen mensenlijf... wil je;'t niet aanraken! Lekker geloofwaardig
Dan denk dat je nog altijd maar beter gezegend kunt zijn met een lichte baardgroei, terwijl bakkebaardjes je heel schattig en kewl zouden staan, dan dat je wel een flinke baardgroei hebt maar je dit net zo sexy staat als een kut en twee tieten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:11 schreef Qecion het volgende:
Ik denk dat het aan de persoon ligt
Dat is ook wel weer zo. Heel mooi gebracht trouwens!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef G_E het volgende:
[..]
Dan denk dat je nog altijd maar beter gezegend kunt zijn met een lichte baardgroei, terwijl bakkebaardjes je heel schattig en kewl zouden staan, dan dat je wel een flinke baardgroei hebt maar je dit net zo sexy staat als een kut en twee tieten..
*Met bladgroente eensch is*quote:
Welke? UK of US?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:57 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb zin om RTL een trap onder zijn kont te geven, Ik lees net dat ze al een jaar de rechten op QaF hebben, maar nog geen aflevering hebben uitgezonden
USquote:Op woensdag 15 december 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welke? UK of US?
Want RTL 5 heeft QAF UK wel al eens uitgezonden.
Ik bedoelde ook RTL Nederland. Daar hoort ook Yorin bijquote:Op woensdag 15 december 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind QAF nou niet echt een serie voor RTL 4. Ik zie het meer op Veronica of yorin.
*Met bladgroente en knaagdierverblijf eensch is*quote:Op woensdag 15 december 2004 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Met bladgroente eensch is*
Vast niet, maar nu even welquote:Op woensdag 15 december 2004 01:15 schreef G_E het volgende:
Sta ik er dan weer helemaal alleen voor?.
Ik bedoelde meer ten aanzien van de voorliefde voor mannen met haar op hun rug.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Vast niet, maar nu even wel![]()
*pc nu echt uitzet*
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:16 schreef G_E het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer ten aanzien van de voorliefde voor mannen met haar op hun rug..
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:17 schreef G_E het volgende:
Ooh, trouwens, ik verwacht dat mijn nieuwe lease-auto volgende week total-loss wordt verklaard..
ooooooooooohhhhhhhh wat is er gebeurd?????quote:Op woensdag 15 december 2004 01:17 schreef G_E het volgende:
Ooh, trouwens, ik verwacht dat mijn nieuwe lease-auto volgende week total-loss wordt verklaard..
Dat was zeker dat beest van een paar weken geleden, dat nog eens wraak kwam nemen omdat je 'm weggejaagd hebt met die vieze sigaretten van je.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:19 schreef Waxxer het volgende:
Tjonge jonge, ik háát fietsen. Niet het werkwoord, maar die dingen. Mijn fiets is dus gejat en ik leen dus vaak de fiets van mijn huisgenote. Eerst vloog de trapper eraf, die zit weer vastgeschroefd met bijkomende kosten van één euro, en nu fietste ik over iets heen in het donker en is de band lek
waxxen die hapquote:
Neehee! Ikke niet! De vorige bestuurster, met een omhoogkomend bus-paaltje. En dat blijkt meer schade te hebben toe gebracht aan de ingewanden van de auto, dan wat je zou verwachten als je er aan de buitenkant tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooooooooooohhhhhhhh wat is er gebeurd?????![]()
![]()
JIJ en een botsing??
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat was zeker dat beest van een paar weken geleden, dat nog eens wraak kwam nemen omdat je 'm weggejaagd hebt met die vieze sigaretten van je.
G_E valt op gladde mennekes, met geschoren kaken, maar wel met een heel klein kinsikje zoalsquote:Op woensdag 15 december 2004 01:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
waxxen die hap
Nee naja, borsthaar enz vind ik niet erg, geen halve apen aub maar ach, je bent man of niet heHoezo dat ineens?
wat kut (sorry Waik)!!! Heb je wel recht op een nieuwe dan?? Je hebt hem net!!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef G_E het volgende:
[..]
Neehee! Ikke niet! De vorige bestuurster, met een omhoogkomend bus-paaltje. En dat blijkt meer schade te hebben toe gebracht aan de ingewanden van de auto, dan wat je zou verwachten als je er aan de buitenkant tegenaan kijkt.
En in dit soort situaties is het vaak zo dat verzekeringsmaatschappij, leasemaatschappij en dealer onderling vieze afspraakjes maken, en de auto total loss verklaren..
Dan doe eens alsof je een grote, stoere vent bent. Zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2004 01:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
dat beest was bij mijn ouders, de fiets in Zwolleen dat was echt eng dat beest
herinner me er nog maar eens aan
en dat roken ook
ik wil stoppen
Goh, de donkere dagen van december zijn weer aangebroken he, qua huilen
sikjes enz ben ik niet zo voorquote:Op woensdag 15 december 2004 01:24 schreef Nuvole het volgende:
[..]
G_E valt op gladde mennekes, met geschoren kaken, maar wel met een heel klein kinsikje zoalsDanny
heeft.
(Thanx voor die site, DM!)
Roken minder ik steeds meerquote:Op woensdag 15 december 2004 01:26 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan doe eens alsof je een grote, stoere vent bent. Zeg maartegen die slechte, vieze stokjes en neem de engelse sleutel ter hand om dat pedaal weer aan die fiets te fixxen.
![]()
Voor zover ik nu kan overzien heeft het geen nadelige gevolgen voor mij, afgezien van wat gedoe dat ik naar de garage toe moet enzo. En dat de auto steeds verder degradeert. (Stuurbekrachtiging is reeds uitgevallen en hij drinkt koelvloeistof zoals ik Trappist drink.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
wat kut (sorry Waik)!!! Heb je wel recht op een nieuwe dan?? Je hebt hem net!!
Nee, nee, niet zo'n ringbaardje... Een klein sikje!!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sikjes enz ben ik niet zo voorom Youp van 't Hek's woorden te gebruiken: een pratende kut
ook minisikjes vind ik persoonlijk als mens zijnde niet dermate stylish dat ik er dol op word
maarja, ik ben ik he.............. ook maar een jochie van de straat........
![]()
Goed dat je al mindert, nu op naar de 0 !quote:Op woensdag 15 december 2004 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Roken minder ik steeds meerhet is echt smerig, was ik er maar nooit aan begonnen. Daar gaan we weer:
en de fietsenmakermeneer mag een nieuwe binnenband in de fiets leggen
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Voor zover ik nu kan overzien heeft het geen nadelige gevolgen voor mij, afgezien van wat gedoe dat ik naar de garage toe moet enzo. En dat de auto steeds verder degradeert. (Stuurbekrachtiging is reeds uitgevallen en hij drinkt koelvloeistof zoals ik Trappist drink..)
Hij blijkt van binnen zwaar in de prak te zitten. Serieus.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:34 schreef Nuvole het volgende:
Oew, stoer, je hebt nu dus een echte Stoere-Mannen-auto!
Dinxperdinges hebben we voor altijd in onze harten gesloten.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:31 schreef Waxxer het volgende:dat dinxperdinges vergeet ook niemand he
![]()
![]()
Ik wil Bush 'banned'. Stomme amerikanen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef Manias het volgende:
omgggg... http://www.guardian.co.uk/arts/features/story/0,,1369643,00.html
Kheb liever dat ie dat ding (het lijken net wratjes) maar helemaal wegscheert.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:32 schreef G_E het volgende:
[..]
Nee, nee, niet zo'n ringbaardje... Een klein sikje!!
[afbeelding]
[afbeelding].
Maakt niet uit wat die jonge, blonde, schattige monteur allemaal zegt, G_E blijft hem dromerig aanstaren en ja-knikken...quote:Op woensdag 15 december 2004 01:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Hij blijkt van binnen zwaar in de prak te zitten. Serieus.. Maar dat zie pas goed als je 'm op een brug zet en samen met een jonge blonde monteur onder de auto staat en ehm..
.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat die jonge, blonde, schattige monteur allemaal zegt, G_E blijft hem dromerig aanstaren en ja-knikken...![]()
"We denken dat er een geelgrijsgroene diplodocus van de onderkant tegen de auto is aangesprongen waardoor het elementaire, depercussionele torsiestabiliteitssteuncarrossement van de auto compleet gefragmenteerd is, wat als fataal gevolg kan hebben dat de auto bij een al te bruuske inhaalactie finaal doormidden breekt."
En G_E :![]()
![]()
Maar die ziet er vast niet net zo uit als Danny.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:42 schreef Waxxer het volgende:
zo'n sikje heeft mijn oude leraar wiskundemet een snor erboven
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:42 schreef Waxxer het volgende:
zo'n sikje heeft mijn oude leraar wiskundemet een snor erboven
Snel naar bed dan!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:58 schreef beaverhausen het volgende:
en toen was het topic dood.
Het begint bijna een gewoonte te worden..
Gat in de markt voor de NS!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 08:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie meteen de oplossing voor het parkeerprobleem.
Ik heb Kugari ook niet meer gezien hier...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zit trouwens inderdaad een trojan in het 'you are an idiot' filmpje.. kreeg em hier doorgestuurd van collega en pc gaf aan dat er een virus/trojan inzat
Een nieuwe hobby?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Neh, die heeft een nieuwe hobby
Maar die is d'r nog wel hoor
Whehe, Kug en een vriendin? Neh, een vent moet het wezen! Had vrijdag met hem een discussie nl dat 9 van de 10 bisexuele mannen uiteinelijk toch meer met mannen eindigen dan met vrouwen. En daar was ie';t mee eens... dus ik vind dat de nieuwe hobby een man wordtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een nieuwe hobby?
Een projectje om z'n aandacht op te richten, zal ik maar zeggen?
Dat vriendinnetje waar ie het laatst over had?![]()
[/roddel]![]()
Goeiesmorgens Semisane!
als het er op aankomt adopteer ik ze wel ofzoquote:Op woensdag 15 december 2004 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik bi was zou ik voor een vrouw gaanik wil kindjes
adopterenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als het er op aankomt adopteer ik ze wel ofzo.
mogguh.
*maandag naar dokter gaat voor keel*
wrom?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
adopteren![]()
dan nog liever geen kinderen..
Hoezo? Die kunnen ook heel lief zijn hoor. Of wil je alleen echte, kleine look-alike BlubberZwijntjes?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
adopteren![]()
dan nog liever geen kinderen..
Met dubbele kraagjes en gordijntjeshaar?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet niet denken aan een stel kleine rondrennende mini beavjes. Wat een kutkinderen..
ik wil kleine schattige chineesjesquote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet niet denken aan een stel kleine rondrennende mini beavjes. Wat een kutkinderen..
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met dubbele kraagjes en gordijntjeshaar?![]()
Ja, daar zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil kleine schattige chineesjes.
van die harakiri-babies!
Kleine Go Go Yubari-tjes.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil kleine schattige chineesjes.
van die harakiri-babies!
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kleine Go Go Yubari-tjes..
Dan krijg je zo'n haley joel osmond kutkindquote:Op woensdag 15 december 2004 12:39 schreef Semisane het volgende:
Weet je....als we 10% van het geld dat we nu jaarlijks uit geven aan kinderen in onderzoek naar robotica steken, dan heb ik binnen 2 jaar een schattig huishoudrobotje thuis staan die je gewoon bij de mediamarkt kan kopen....
ik vind van nietquote:Op woensdag 15 december 2004 12:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik vind dat kinderen krijgen iets is dat je samen doet, iets wat van jullie als ouders zijnde voortleeft in je kind. Het moet echt iets zijn dat je samen maakt.. en daarnaast vind ik homo-ouders gewoon raar, raar als ouders en raar voor het kind. Ik weet dat velen het niet met me eens zijn maar ik zou gewoon niet voor kinderen kiezen ondanks dat ik dolgraag kinderen zou hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |