Dat kun jij alleen niet weten. Jij kent me alleen in de virtuele realiteit.quote:
Ik gok dat je daarmee ook meteen de reden hebt te pakken...quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Nog belachelijker: Pap is met 54 jaar, na 36 jaar dienstverband, op straat gezet. Da's 1 jaar voor de 55-jarige grens van een eventuele VROM-regelingEn dus: solliciteren.
Maar na 36 jaar bij dezelfde baas ga je er toch wel vanuit dat je niet beschouwt wordt als alleen een nummer en een kostenplaatje.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:46 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ik gok dat je daarmee ook meteen de reden hebt te pakken...
Ja dat zou je denken ja, maar ik ken genoeg mensen die al weet ik veel hoe lang ergens werken en dan ook onstlagen worden alsof het niets is...quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar na 36 jaar bij dezelfde baas ga je er toch wel vanuit dat je niet beschouwt wordt als alleen een nummer en een kostenplaatje.
Gaat 't slecht met 't bedrijf, of krijgt ie een enorme gouden handdruk mee?quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Maar na 36 jaar bij dezelfde baas ga je er toch wel vanuit dat je niet beschouwt wordt als alleen een nummer en een kostenplaatje.
Het is Philipsquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Gaat 't slecht met 't bedrijf, of krijgt ie een enorme gouden handdruk mee?
Dat worden wel een paar jaarsalarissen, na 36 jaar!quote:Op dinsdag 14 december 2004 17:41 schreef Ang3l het volgende:
Het is PhilipsDaar gaat het toch altijd slecht mee?
En die handdruk dat hoort ie vandaag
Nouja, kweenie... misschien is het bij collectief ontslag anders... Ligt aan de reden van ontslag ook.quote:
Mja, hoop rompslomp vooral. Solliciteren voor de show...quote:Als je 54 bent moet je nog wel een paar jaar overbruggen tot je pensioen.
En ww... dat wordt solliciteren. Zie j;'t voor je op je 54e?
En dat is maar goed ook. Onze karakters botsen hier al...kun je nagaan als ik je echt tegenkom.quote:Op dinsdag 14 december 2004 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kun jij alleen niet weten. Jij kent me alleen in de virtuele realiteit.
Wat gebeurde er 9 minuten geleden dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut...
Sinds een minuut of 8
dramaqueerquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kut...
Sinds een minuut of 12
Je bent m'n grote voorbeeld wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dramaqueer
jow vlarp, alles goe hier heur..
kan niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent m'n grote voorbeeld wat dat betreft.
heel goed, hij komt met kerst ook! en met oud en nieuw gaan we feest vieren in een groningse clubquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoe is het met R, J?
Wat zijn jullie plannen met kerst dan? Familliebezoek of romantisch uit eten?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heel goed, hij komt met kerst ook! en met oud en nieuw gaan we feest vieren in een groningse club.
hoest met uw menneke?
eerste kerstdag tapasfeest bij ons thuis, tweed ekertsdag mijn verjaardag en betty ford voor het eerst. ik weet alleen nie of R er dan nog bij kan zijn. jij ook al kerstplannen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat zijn jullie plannen met kerst dan? Familliebezoek of romantisch uit eten?
Zo begroet je Manias niet!quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik haat je ik haat je je bent een gore lul
ik haat je ik haat je met al je flauwekulquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo begroet je Manias niet!
Hmm, met 2e kerstdag al gescheiden van elkaar? Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eerste kerstdag tapasfeest bij ons thuis, tweed ekertsdag mijn verjaardag en betty ford voor het eerst. ik weet alleen nie of R er dan nog bij kan zijn. jij ook al kerstplannen?
Naar bed kleuter.quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik haat je ik haat je met al je flauwekul
Ach het is kaandorpquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo begroet je Manias niet!
Wat een haat zeg?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
zeikerd, stomme sulquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
zelfs dat. kan je nagaanquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je Casper heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |