Met blond is niets mis hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:57 schreef Phooka het volgende:
[..]
Wat? Wat? Wat is d'r mis met blond? - Ik zal toegeven, inmiddels heb ik meer haar, en een baard en een snor. (Nog geen bril)
Och, kom! Het is maar een kleine baard!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:59 schreef G_E het volgende:
Met blond is niets mis hoor..
Maar kijk, ik wil me nergens mee bemoeien, maar een baard en snor zou ik in jou geval niet doen. Bakkerbaardjes okeej, maar geen baard/snor..
En met een bril is niets mis, staat vaak heel schattig.
En ik bid op mijn blote knietjes dat het je niet lukt.quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:02 schreef Phooka het volgende:
[..]
Och, kom! Het is maar een kleine baard!Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat verzorgde baarden weer terugkomen in de mode! (&
)
Oef... Ik zie dat er nog een hoop werk te doen is!quote:Op dinsdag 14 december 2004 01:06 schreef G_E het volgende:
En ik bid op mijn blote knietjes dat het je niet lukt..
Ik zou 'm aanklagen of de consumentenbond bellen.quote:Op dinsdag 14 december 2004 08:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
zzzz een of andere randdebiel was met zn scooter onder een auto gekomen en nou ben ik te laaaaaaat
heej die sigquote:Op dinsdag 14 december 2004 08:56 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik zou 'm aanklagen of de consumentenbond bellen.
Absoluut. Maar, vraag ik me dan af, wát is het dan met die studenten he...quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is altijd wat met die studenten.
You are entirely right kid!!quote:Op dinsdag 14 december 2004 09:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
heej die sig
O servator, sempiterne
Te grati coluimus, Odor atrox quo nons superfundis intolerabilis est
en het is enrich yourself, niet erase..
Tja, ik word over het algemeen ook niet echt blij van die modeltypetjes die hier meestal neergekwakt worden... 't Zijn soms net homo'squote:Op dinsdag 14 december 2004 09:59 schreef AnGabhar het volgende:
Tssk... en wat zie ik na acht uur slaap? Geen spannend nieuws, alleen maar een non-discussie over de broekvulling van een matig modelletje?
En BTW, ben ik de enige die hem nu ook weer niet zo abnormaal gebouwd vindt? Of ligt dat aan mijn referentiekader?
Afgezien daarvan is het niet zo'n geschikte beeldschermvulling in een kantooromgeving. Nu zit ik thuis (op het werk heb ik helemaal geen internetverbinding) maar hoe lossen anderen dat op?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:01 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Tja, ik word over het algemeen ook niet echt blij van die modeltypetjes die hier meestal neergekwakt worden... 't Zijn soms net homo's
Ik lurk op m'n werkquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is het niet zo'n geschikte beeldschermvulling in een kantooromgeving. Nu zit ik thuis (op het werk heb ik helemaal geen internetverbinding) maar hoe lossen anderen dat op?
Over smaak moet getwist worden toch?quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nee, laten we het erop houden dat mijn smaak niet echt overeen komt met die van mijn medeposter.
Met plaatjes uitgeschakeld hoop ik?quote:
Oehhh, wat een eerquote:Trouwens, je hebt een reactie in je fotoboek, plaatsgenoot
Wat jij wil. Ik heb het dictee compleet gemist... maar dat zou ook kunnen komen door algehele slaperigheid van mijn kantquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:40 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Met plaatjes uitgeschakeld hoop ik?
[..]
Oehhh, wat een eerOffehh, moet ik dan in het jouwe weer reageren? Dat wordt dan wel een nogal discontinue conversatie (om even in de geest van het dictee te blijven).
die scrollen heeeel snelquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:26 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Afgezien daarvan is het niet zo'n geschikte beeldschermvulling in een kantooromgeving. Nu zit ik thuis (op het werk heb ik helemaal geen internetverbinding) maar hoe lossen anderen dat op?
Ocharme, heeft de wintermoeheid weer toegeslagenquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik heb het dictee compleet gemist... maar dat zou ook kunnen komen door algehele slaperigheid van mijn kant
Je kunt ook Opera gebruiken. Met één druk op de knop wisselen tussen alle afbeeldingen weergeven -> alleen reeds gecachete afbeeldingen -> geen afbeeldingen. Zo is het mogelijk alle iconen alvast even op te slaan en de ranzigheid niet weer te geven (tenzij daartoe met een muisklik gemaand).quote:
Geen flauw idee hoor. Ik zal het even opzoeken in den Enkhuizer Almanak. Ik ben blij tussen de 20 en 25 graden. That's fine with me...quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:49 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ocharme, heeft de wintermoeheid weer toegeslagen![]()
Heb daar persoonlijk geen last van. Wat heet, ik begin slap en lui te worden bij temperaturen boven de 25 graden en verwelkom alles beneden de 0. Maar ik ben dan ook geboren aan de vooravond van een der strengste vorstperiodes in de geschiedenis. Zou het daarmee te maken hebben?
(Welk weer was het half september 1977?)
mOET JE WEL OPERA HEBBENquote:Op dinsdag 14 december 2004 10:51 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je kunt ook Opera gebruiken. Met één druk op de knop wisselen tussen alle afbeeldingen weergeven -> alleen reeds gecachete afbeeldingen -> geen afbeeldingen. Zo is het mogelijk alle iconen alvast even op te slaan en de ranzigheid niet weer te geven (tenzij daartoe met een muisklik gemaand).
* fluistert sorry *quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mOET JE WEL OPERA HEBBEN
kAN HIER NIKS INSTALLEREN
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja, bij de meeste gedrochten die hier gepost worden moet je wel gaan scrollen om geen permanente oogbeschdiging op te lopen.
Zo'n lief droppie als Ang3l schreeuwt niet.quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:26 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al even dat je zat te schreeuwen![]()
Moet dat?quote:Op dinsdag 14 december 2004 11:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo'n lief droppie als Ang3l schreeuwt niet.
Goed, terug naar de realiteit
Ik mis eigenlijk alleen nog maar de slagroomquote:Op dinsdag 14 december 2004 11:59 schreef Waxxer het volgende:warme chocomelk
ik ben in staat er een moord voor te plegen
Ach in de echte echte realiteit ben ik nog een stuk minder droppie-ig dan in de realiteit hoorquote:
Daarom juist.quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach in de echte echte realiteit ben ik nog een stuk minder droppie-ig dan in de realiteit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |