Sure...quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:53 schreef Ang3l het volgende:
I didn't want to touch the thing
Ja pcies. Ben je als vampier weer terug in een mensenlijf, is het een goed geschapen mensenlijf... wil je;'t niet aanraken! Lekker geloofwaardigquote:
haha, inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2004 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja pcies. Ben je als vampier weer terug in een mensenlijf, is het een goed geschapen mensenlijf... wil je;'t niet aanraken! Lekker geloofwaardig
Dan denk dat je nog altijd maar beter gezegend kunt zijn met een lichte baardgroei, terwijl bakkebaardjes je heel schattig en kewl zouden staan, dan dat je wel een flinke baardgroei hebt maar je dit net zo sexy staat als een kut en twee tieten.quote:Op woensdag 15 december 2004 00:11 schreef Qecion het volgende:
Ik denk dat het aan de persoon ligt
Dat is ook wel weer zo. Heel mooi gebracht trouwens!quote:Op woensdag 15 december 2004 00:14 schreef G_E het volgende:
[..]
Dan denk dat je nog altijd maar beter gezegend kunt zijn met een lichte baardgroei, terwijl bakkebaardjes je heel schattig en kewl zouden staan, dan dat je wel een flinke baardgroei hebt maar je dit net zo sexy staat als een kut en twee tieten..
*Met bladgroente eensch is*quote:
Welke? UK of US?quote:Op woensdag 15 december 2004 00:57 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb zin om RTL een trap onder zijn kont te geven, Ik lees net dat ze al een jaar de rechten op QaF hebben, maar nog geen aflevering hebben uitgezonden
USquote:Op woensdag 15 december 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welke? UK of US?
Want RTL 5 heeft QAF UK wel al eens uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |