quote:Brit movie heart-throb Orlando Bloom has been forced to wear a chest wig in his latest film - because his torso is too bare. He has been asked to wear a chest wig because he lacks manly chest hair.
The Troy actor is currently filming his role as Balian Of Ibelin in Ridley Scott's forthcoming film Kingdom Of Heaven about the 12th century crusades. Make-up artists on set have applied Bloom's thorax with fake chest-hair to make him appear more credible as a blacksmith-turned-warrior. Scott felt that Orlando needed some fake chest hair to make him look more masculine (ouch!) and convincing as a battling blacksmith.
Is weer eens wat anders dan een opplaksnor, nietwaar?quote:Op zondag 12 december 2004 02:20 schreef G_E het volgende:
Stel je toch voor dat je namaak borsthaar moet dragen voor je werk..
quote:Op zondag 12 december 2004 02:29 schreef Remix het volgende:
Als Austin het kan, dan kan Orlando het ook
[afbeelding]
Fussy fags!quote:
>>>quote:
Ik hoor niet in de H.quote:Op zondag 12 december 2004 02:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
>>>
Vervolg verzoekje aan Vlarp:
Zou je G_E er ook weer eens in willen plakken?
Hij wil ook graag tutten in de H.![]()
>>>
Jij moet in de H.quote:
Het gaat snel in de Donkere Dagen voor kerst!quote:Op zondag 12 december 2004 02:45 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben even weg en meteen is er een nieuw topic!.
*Eensch is met betreffende user.*quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:43 schreef Ang3l het volgende:
Tis er zo eentje die zich bewust van enige generalisatie en groeperingen houdt... en daardoor eigenlijk zichzelf in een groep plaats
Dat ben ik niet meer gewend, zo veel snelheid in dit topic.quote:Op zondag 12 december 2004 02:48 schreef Nuvole het volgende:
Het gaat snel in de Donkere Dagen voor kerst!
Meeste stemmen gelden.quote:*Eensch is met betreffende user.*![]()
quote:
quote:Op zondag 12 december 2004 02:53 schreef Remix het volgende:
[..]
Tegen jou zeggen we ook wel eens dat je iets moet, maar je doet het ook niet![]()
*flits*
quote:Op zondag 12 december 2004 02:53 schreef Remix het volgende:
[..]
Tegen jou zeggen we ook wel eens dat je iets moet, maar je doet het ook niet![]()
*flits*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |