quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...
Hi-laaa-risch!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
Het is dat ik geen stront aan m'n lul wil...
Zie je!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
*halverwege afhaak*
*zweet van voorhoofd veeg*
Pfff.
Ik ben ook geen echte homoquote:Op dinsdag 14 december 2004 21:58 schreef Manias het volgende:
herb ik wil niet lullig doen maar onderzoek heeft uitgewezen dat homo mannen vrouwenhersenen hebben (echt waar!) dus heb jij ze ook
Kop dicht anders krijg je een mep met m'n handtas!quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zie je!
Vrouwenhersens kunnen minder aan dan mannenhersens
Bron?quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:58 schreef Manias het volgende:
herb ik wil niet lullig doen maar onderzoek heeft uitgewezen dat homo mannen vrouwenhersenen hebben (echt waar!) dus heb jij ze ook
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kop dicht anders krijg je een mep met m'n handtas!.
mijn neuroscience boekquote:
Dan staat dat er vast wel wat genuanceerder.quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:17 schreef Manias het volgende:
mijn neuroscience boek(anatomie van de hersenen enz) Neuroscience: Exploring The Brain
cursus neurobiologie @ vu , amsterdam
so there!
Brigittequote:Op dinsdag 14 december 2004 20:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik haat je ik haat je met al je flauwekul
quote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef Manias het volgende:
trouwens hij heet Eric Niestis zn achternaam !
Ja die's uit MTV's Real World. Schattigquote:Op dinsdag 14 december 2004 22:57 schreef Manias het volgende:
trouwens hij heet Eric Niestis zn achternaam !
Die jongen uit het NewOrleans-seizoen was 10x schattiger!quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Ja die's uit MTV's Real World. Schattig
En waarom ligt hij dan helemaal alleen in een groot koud bed?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die's uit MTV's Real World. Schattig
Smith Jerrod!quote:
in The Real World deed ie heel andere dingen in een bed als ik het me goed herinner.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:06 schreef G_E het volgende:
[..]
En waarom ligt hij dan helemaal alleen in een groot koud bed?.
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
in The Real World deed ie heel andere dingen in een bed als ik het me goed herinner..
En meteen de laatste keer.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:18 schreef Remix het volgende:
UGH vagina correctie op Yorin...
Da's ook voor het eerst dat ik zo'n ding van zo dichtbij zie
quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://rw9.tripod.com/episode1/index.htm.
Hij was model en moest voor ene fotosessie met een modellenmevrouw half naakt liggen woelen in een groot wit bed. En dat liep een beetje uit de hand zeg maar.quote:
Jongens met een brilquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://rw9.tripod.com/episode1/index.htm.
Indeedquote:Op dinsdag 14 december 2004 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En meteen de laatste keer..
Och.... Het heeft wel iets.quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Hij moest wel dat plukje haar van z'n kin natuurlijk..
Wanneer wel? Ik vind de rets van een vrouw wel mooi, maar de mossel is toch wel een beetje een ondergeschoven kindje van creatie, niet?quote:Op dinsdag 14 december 2004 23:23 schreef Remix het volgende:
[..]
Indeed't ziet er niet erg aantrekkelijk uit, maargoed zij ondergaat dan niet voor niets een correctie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |