Ik heb Kugari ook niet meer gezien hier...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zit trouwens inderdaad een trojan in het 'you are an idiot' filmpje.. kreeg em hier doorgestuurd van collega en pc gaf aan dat er een virus/trojan inzat
Een nieuwe hobby?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Neh, die heeft een nieuwe hobby
Maar die is d'r nog wel hoor
Whehe, Kug en een vriendin? Neh, een vent moet het wezen! Had vrijdag met hem een discussie nl dat 9 van de 10 bisexuele mannen uiteinelijk toch meer met mannen eindigen dan met vrouwen. En daar was ie';t mee eens... dus ik vind dat de nieuwe hobby een man wordtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een nieuwe hobby?
Een projectje om z'n aandacht op te richten, zal ik maar zeggen?
Dat vriendinnetje waar ie het laatst over had?![]()
[/roddel]![]()
Goeiesmorgens Semisane!
als het er op aankomt adopteer ik ze wel ofzoquote:Op woensdag 15 december 2004 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik bi was zou ik voor een vrouw gaanik wil kindjes
adopterenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als het er op aankomt adopteer ik ze wel ofzo.
mogguh.
*maandag naar dokter gaat voor keel*
wrom?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
adopteren![]()
dan nog liever geen kinderen..
Hoezo? Die kunnen ook heel lief zijn hoor. Of wil je alleen echte, kleine look-alike BlubberZwijntjes?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
adopteren![]()
dan nog liever geen kinderen..
Met dubbele kraagjes en gordijntjeshaar?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet niet denken aan een stel kleine rondrennende mini beavjes. Wat een kutkinderen..
ik wil kleine schattige chineesjesquote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet niet denken aan een stel kleine rondrennende mini beavjes. Wat een kutkinderen..
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met dubbele kraagjes en gordijntjeshaar?![]()
Ja, daar zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil kleine schattige chineesjes.
van die harakiri-babies!
Kleine Go Go Yubari-tjes.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil kleine schattige chineesjes.
van die harakiri-babies!
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kleine Go Go Yubari-tjes..
Dan krijg je zo'n haley joel osmond kutkindquote:Op woensdag 15 december 2004 12:39 schreef Semisane het volgende:
Weet je....als we 10% van het geld dat we nu jaarlijks uit geven aan kinderen in onderzoek naar robotica steken, dan heb ik binnen 2 jaar een schattig huishoudrobotje thuis staan die je gewoon bij de mediamarkt kan kopen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |