Nee, nee, niet zo'n ringbaardje... Een klein sikje!!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
sikjes enz ben ik niet zo voorom Youp van 't Hek's woorden te gebruiken: een pratende kut
ook minisikjes vind ik persoonlijk als mens zijnde niet dermate stylish dat ik er dol op word
maarja, ik ben ik he.............. ook maar een jochie van de straat........
![]()
Goed dat je al mindert, nu op naar de 0 !quote:Op woensdag 15 december 2004 01:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Roken minder ik steeds meerhet is echt smerig, was ik er maar nooit aan begonnen. Daar gaan we weer:
en de fietsenmakermeneer mag een nieuwe binnenband in de fiets leggen
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Voor zover ik nu kan overzien heeft het geen nadelige gevolgen voor mij, afgezien van wat gedoe dat ik naar de garage toe moet enzo. En dat de auto steeds verder degradeert. (Stuurbekrachtiging is reeds uitgevallen en hij drinkt koelvloeistof zoals ik Trappist drink..)
Hij blijkt van binnen zwaar in de prak te zitten. Serieus.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:34 schreef Nuvole het volgende:
Oew, stoer, je hebt nu dus een echte Stoere-Mannen-auto!
Dinxperdinges hebben we voor altijd in onze harten gesloten.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:31 schreef Waxxer het volgende:dat dinxperdinges vergeet ook niemand he
![]()
![]()
Ik wil Bush 'banned'. Stomme amerikanen.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:33 schreef Manias het volgende:
omgggg... http://www.guardian.co.uk/arts/features/story/0,,1369643,00.html
Kheb liever dat ie dat ding (het lijken net wratjes) maar helemaal wegscheert.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:32 schreef G_E het volgende:
[..]
Nee, nee, niet zo'n ringbaardje... Een klein sikje!!
[afbeelding]
[afbeelding].
Maakt niet uit wat die jonge, blonde, schattige monteur allemaal zegt, G_E blijft hem dromerig aanstaren en ja-knikken...quote:Op woensdag 15 december 2004 01:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Hij blijkt van binnen zwaar in de prak te zitten. Serieus.. Maar dat zie pas goed als je 'm op een brug zet en samen met een jonge blonde monteur onder de auto staat en ehm..
.
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat die jonge, blonde, schattige monteur allemaal zegt, G_E blijft hem dromerig aanstaren en ja-knikken...![]()
"We denken dat er een geelgrijsgroene diplodocus van de onderkant tegen de auto is aangesprongen waardoor het elementaire, depercussionele torsiestabiliteitssteuncarrossement van de auto compleet gefragmenteerd is, wat als fataal gevolg kan hebben dat de auto bij een al te bruuske inhaalactie finaal doormidden breekt."
En G_E :![]()
![]()
Maar die ziet er vast niet net zo uit als Danny.quote:Op woensdag 15 december 2004 01:42 schreef Waxxer het volgende:
zo'n sikje heeft mijn oude leraar wiskundemet een snor erboven
quote:Op woensdag 15 december 2004 01:42 schreef Waxxer het volgende:
zo'n sikje heeft mijn oude leraar wiskundemet een snor erboven
Snel naar bed dan!quote:Op woensdag 15 december 2004 01:58 schreef beaverhausen het volgende:
en toen was het topic dood.
Het begint bijna een gewoonte te worden..
Gat in de markt voor de NS!!!quote:Op woensdag 15 december 2004 08:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zie meteen de oplossing voor het parkeerprobleem.
Ik heb Kugari ook niet meer gezien hier...quote:Op woensdag 15 december 2004 10:22 schreef Blubberzwijn het volgende:
er zit trouwens inderdaad een trojan in het 'you are an idiot' filmpje.. kreeg em hier doorgestuurd van collega en pc gaf aan dat er een virus/trojan inzat
Een nieuwe hobby?quote:Op woensdag 15 december 2004 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Neh, die heeft een nieuwe hobby
Maar die is d'r nog wel hoor
Whehe, Kug en een vriendin? Neh, een vent moet het wezen! Had vrijdag met hem een discussie nl dat 9 van de 10 bisexuele mannen uiteinelijk toch meer met mannen eindigen dan met vrouwen. En daar was ie';t mee eens... dus ik vind dat de nieuwe hobby een man wordtquote:Op woensdag 15 december 2004 11:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Een nieuwe hobby?
Een projectje om z'n aandacht op te richten, zal ik maar zeggen?
Dat vriendinnetje waar ie het laatst over had?![]()
[/roddel]![]()
Goeiesmorgens Semisane!
als het er op aankomt adopteer ik ze wel ofzoquote:Op woensdag 15 december 2004 11:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
als ik bi was zou ik voor een vrouw gaanik wil kindjes
adopterenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als het er op aankomt adopteer ik ze wel ofzo.
mogguh.
*maandag naar dokter gaat voor keel*
wrom?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
adopteren![]()
dan nog liever geen kinderen..
Hoezo? Die kunnen ook heel lief zijn hoor. Of wil je alleen echte, kleine look-alike BlubberZwijntjes?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
adopteren![]()
dan nog liever geen kinderen..
Met dubbele kraagjes en gordijntjeshaar?quote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet niet denken aan een stel kleine rondrennende mini beavjes. Wat een kutkinderen..
ik wil kleine schattige chineesjesquote:Op woensdag 15 december 2004 12:17 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet niet denken aan een stel kleine rondrennende mini beavjes. Wat een kutkinderen..
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Met dubbele kraagjes en gordijntjeshaar?![]()
Ja, daar zat ik ook aan te denken.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil kleine schattige chineesjes.
van die harakiri-babies!
Kleine Go Go Yubari-tjes.quote:Op woensdag 15 december 2004 12:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wil kleine schattige chineesjes.
van die harakiri-babies!
quote:Op woensdag 15 december 2004 12:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kleine Go Go Yubari-tjes..
Dan krijg je zo'n haley joel osmond kutkindquote:Op woensdag 15 december 2004 12:39 schreef Semisane het volgende:
Weet je....als we 10% van het geld dat we nu jaarlijks uit geven aan kinderen in onderzoek naar robotica steken, dan heb ik binnen 2 jaar een schattig huishoudrobotje thuis staan die je gewoon bij de mediamarkt kan kopen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |