quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Aha! Als newbie vraag ik even wat 14.gif . is?
Puur. Ende sereen. Dat is het.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
[13.gif]quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
i-dols?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of bedoel je JK van Idols?
Bier en shag. [14.gif].quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef boebiedoe het volgende:
En roken. Ik ben gestopt, maar doet dat er toe. Neen.
Roken. [14.gif]
Mijn huidige combinatie BS.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:34 schreef Bioslock het volgende:
Bier en shag. [14.gif].
Of sigaren. Of "sigaren uit eigen doos". veertienpuntgif.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Voor mannen. Vrouwen roken sigaretten. Natuurlijk. [13.gif]
it never hurts to helpquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef bullshit. het volgende:
[..]
dat is de vorige keer ook al mislukt![]()
Puurheid ende sereniteit. Bier. 14.gif.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:35 schreef Xlarge het volgende:
BS , ik ben met deze actie al enige tijd bezig , het bevalt mij zeer , en ik ben blij dat ik soortgenoten online zie .
proost.....sereen
verdund bier gij blasfemistquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:38 schreef RemCOW het volgende:
Ik ga voor de verandering aan de Desperados.
Maar wel meer alcohol, 5,9%quote:
En let op! TV doodt! TV! Doodt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik houd van U BS.
Puur en sereen.
As ik Elvis was dan schoot ik heel de televisie aan stront !quote:
Bufferen. Ja, dat ken ik. Een overlap aan alcohol-inwerking.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:40 schreef JDude het volgende:
Ik heb nog bier van gisteren in m'n lichaam geloof ik
Als je er één van 4 hoog op je kneiter krijgt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:41 schreef Bioslock het volgende:
En let op! TV doodt! TV! Doodt!
Metaforisch gezien, JK. Verdulle.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je er één van 4 hoog op je kneiter krijgt?
check dat usernummer newbie !quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef JDude het volgende:
Zeg BS, heb je al gezien dat er een wannabe van je ronddoolt?![]()
Met -= =- om je naam heen?
Of heb je soms een kloon aangemaakt
Verdomme! Als ik hem zie trap ik hem in zijn milt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef JDude het volgende:
Zeg BS, heb je al gezien dat er een wannabe van je ronddoolt?![]()
Met -= =- om je naam heen?
Of heb je soms een kloon aangemaakt
Jullie zouden samen mooie kindertjes kunnen krijgen. Engeltjes die bootwerkerstaal uitslaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
BS is walgelijk tof.
Walgelijk mooie engelkindjes die grofgebekt de wereld op stelten zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jullie zouden samen mooie kindertjes kunnen krijgen. Engeltjes die bootwerkerstaal uitslaan..
hee daar ben ik toevallig goed inquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Bioslock het volgende:
Verdomme, wát ben ik tof. Om van te kotsen, zo tof.
Gewoon doen! Fuck mogonominamiteit! Neen! Fuck BS! And get pregnant!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
Walgelijk mooie engelkindjes die grofgebekt de wereld op stelten zetten..
Scheldend en neukend voor de adolecentie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bek houden, ouwe bijzettafeljosti.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?
Ik ben nu niet vruchtbaar. Dat is kut.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon doen! Fuck mogonominamiteit! Neen! Fuck BS! And get pregnant!
Ik heb superheupen, daar kunnen heus wel meerdere kinderen uit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?
Tegelijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb superheupen, daar kunnen heus wel meerdere kinderen uit.
Neen! Ik eis keiharde bevlekte stampseks!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien is BS zo walgelijk tof engelig, dat er nog wel eens een onbevlekte bevangenis van kan komen.
Pff. Ik knal er gewoon doorheen. Verdulle.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben nu niet vruchtbaar. Dat is kut.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Bioslock het volgende:
Ik voel me heftig. En mijn avatar ook.
Dan moet je maar snel vruchtbaar worden jongedame.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
Neen! Ik eis keiharde bevlekte stampseks!
Ik wil ook die. Met jouw naam. Duh.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Bioslock het volgende:
Ik voel me heftig. En mijn avatar ook.
Tof plaatje enzo. 14.gifquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil ook die. Met jouw naam. Duh.
Er! Is! Geen! Ei!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Pff. Ik knal er gewoon doorheen. Verdulle.
opvangen en IVFerrenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er! Is! Geen! Ei!
Die hangt nu half in mijn tampon te wenen, om het leven wat ze niet heeft kunnen schenken..
Mental images kunnen okay zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er! Is! Geen! Ei!
Die hangt nu half in mijn tampon te wenen, om het leven wat ze niet heeft kunnen schenken..
Godver. Zet er thee van! Snel!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er! Is! Geen! Ei!
quote:
reanimeren .. aansluiten op een apparaat de beep zegt !quote:
een computer ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
reanimeren .. aansluiten op een apparaat de beep zegt !
ow nu is het niet grappig meer .. in een sketch van monty python waarin ze iemand als leverdonor strikken en dan direct zn lever eruit halen. vragen ze continu tijdens de operatie om een apparaat dat beep zegt. dan komt er telkens iemand met een ingewikkeld apparaat met een knop en als ze daar op drukken zegt hij beep en dan gaat hij weer weg !quote:
Weerhaken ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef Bioslock het volgende:
Verdomme! Inso. Ik heb een nieuwe manier van anaal bedacht, nog pijnlijker en bloediger.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ow nu is het niet grappig meer .. in een sketch van monty python waarin ze iemand als leverdonor strikken en dan direct zn lever eruit halen. vragen ze continu tijdens de operatie om een apparaat dat beep zegt. dan komt er telkens iemand met een ingewikkeld apparaat met een knop en als ze daar op drukken zegt hij beep en dan gaat hij weer weg !
Ik sta er voor open.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef Bioslock het volgende:
Verdomme! Inso. Ik heb een nieuwe manier van anaal bedacht, nog pijnlijker en bloediger.
We zijn net een stelletje. (quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe tof zijn we nu wel niet, BS.
een onz-er hoort toch minstens het euvre van monthy python te kennenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef TallMan het volgende:
[..]
Dan moet je goddomme voor de uninitiated zoals ik de link naar zo'n fragment in sub tags meeposten.
Inso is alleen al tof, ik zie de toegevoegde waarde van jou niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Bioslock het volgende:
Maar wel walgelijk tof. Samen.
Bovendien ben ik slechts parttimer (avonduren in het weekend)quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een onz hoort toch minstens het euvre van monthy python te kennen
ohnee dat was toen het nog SCD was![]()
Ik ga me niet excuseren voor jouw blindheid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef TallMan het volgende:
[..]
Inso is alleen al tof, ik zie de toegevoegde waarde van jou niet.
Ja sorry, ik had mijn zonnebril op en de lampen zijn kapot.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik ga me niet excuseren voor jouw blindheid.
Zolang het voor mij maar duidelijk is dat ik m als eerste had en jij dus een lame wannabe bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zolang er geen copyright op zit heb je me niets te maken
Al zou je het willen, takkenewbie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
jij hebt hier niets te makenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En elkaar onzedelijk betasten in het openbaar en andere mensen in verlegenheid brengen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Altijd samen zijn. En kusjes geven bij de minste dingen. ().
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En elkaar onzedelijk betasten in het openbaar en andere mensen in verlegenheid brengen.
Dat is wel puik. Gewoon anaal neuken in een tramstel. En al die mensen zo van: "Huh?" En wij dan echt zo van "Ja, er staat toch nergens dat het niet mag?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En elkaar onzedelijk betasten in het openbaar en andere mensen in verlegenheid brengen.
hoe tof, die Text only, ik heb geen idee waar je t over hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
God nee laat dit geen rage worden ! Die icoontjes bewegen niet eens irritant![]()
ja leuk al die blauwe linkjesquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe tof, die Text only, ik heb geen idee waar je t over hebt
En bij de shoarmaboer elkanders kleding kapotscheuren en dan naar de andere mensen wijzen en roepen; "hahaha, jullie hebben kleren aan omdat jullie lelijk zijn!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat is wel puik. Gewoon anaal neuken in een tramstel. En al die mensen zo van: "Huh?" En wij dan echt zo van "Ja, er staat toch nergens dat het niet mag?"
Heheheheeee.
PDDquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij die PDD tijd eigenlijk wel meegemaakt?
Gezien de vocabulaire van jouw lopende discussie met die OranjeboomJosti/TS, moét dit wel betekenen dat je van me houdtquote:
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij die PDD tijd eigenlijk wel meegemaakt?
En dan die mensen echt zo van "Mijn toonbank, wat doe je?" En dan mijn zaad in de bak met knoflooksaus spugen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En bij de shoarmaboer elkanders kleding kapotscheuren en dan naar de andere mensen wijzen en roepen; "hahaha, jullie hebben kleren aan omdat jullie lelijk zijn!"
En dan keihard bijtseks bedrijven op de toonbank.
Krijg een inoperabele tumor op je hersenstam. Die explodeert.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Gezien de vocabulaire van jouw lopende discussie met die OranjeboomJosti/TS, moét dit wel betekenen dat je van me houdt
quote:
Avatar!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.
Ach knaapje, als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Bioslock het volgende:
JK, wil jij een JK ♥ BS avatar?
Ach man, krijg toch een spellingscursus!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Krijg een inoperabele tumor op je hersenstam. Die explodeerd.
een slecht korte termijngeheugen is een zegen somsquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.
Dat zou heel tof zijn. En dan lopen we gewoon lachend weg en gaan we midden op straat copuleren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:16 schreef Bioslock het volgende:
[..]
En dan die mensen echt zo van "Mijn toonbank, wat doe je?" En dan mijn zaad in de bak met knoflooksaus spugen.
Dat zou tof zijn..
Je quoot te snel, teringlijer!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ach man, krijg toch een spellingscursus!
Oh, ik kan niet wachten, Inso.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zou heel tof zijn. En dan lopen we gewoon lachend weg en gaan we midden op straat copuleren.
En jij deed de basisschool blijkbaar te snel!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je quoot te snel, teringlijer!
Zulke heftige seks dat je in elkaars schouder/arm/kin/oor/gezicht/long/wang/tepel/hiel moet bijten om het niet uit te krijsen.quote:
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.quote:
hé bosjosti, heb je weer eens verlof van je TBS-instellingquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En jij deed de basisschool blijkbaar te snel!
Longquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zulke heftige seks dat je in elkaars schouder/arm/kin/oor/gezicht/long/wang/tepel/hiel moet bijten om het niet uit te krijsen.
We hebben van dienst geruild, ben je dat al weer vergeten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hé bosjosti, heb je weer eens verlof van je TBS-instelling
Dat klinkt overtuigendquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.
Ja, die schofterige lul met zijn kleine penis.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.
goeie remedie tegen klaplongquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Bioslock het volgende:
Zó hard tietneuken dat je een long penetreert!
Zo hard deepthroaten dat je mijn slokdarm perforeert en je zaad in al mijn holtes stroomt, dat als ik in je gezicht nies, je je eigen zaad proeft. Dát is pas ware liefde, puur en sereen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Bioslock het volgende:
Zó hard tietneuken dat je een long penetreert en dan gewoon je lauwe vla in de long laten lopen, en dat inso het dan weer uitrochelt over mijn buik. Dán weet je pas dat je leeft.!
Had hij maar een kleine penis, dan had ik hem al veel eerder verlaten!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:22 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, die schofterige lul met zijn kleine penis.
Tof JK.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
BS.
quote:
Zo hard en lang uithalend bij het anaal rammen dat ik een stuk darm mee naar buiten trek en daarmee verder ga met je in de wurgsekshouding, beiden sabbelend op jouw darm en elkaar verlekkerd aankijken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo hard deepthroaten dat je mijn slokdarm perforeert en je zaad in al mijn holtes stroomt, dat als ik in je gezicht nies, je je eigen zaad proeft. Dát is pas ware liefde, puur en sereen!!
Niks reeks. Een sekte. Dat is toffer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Georges het volgende:
Dit is kan een reeks zijn. BS loves JK loves Inso.
Hij mag wat mij betreft best dood. Nofi, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had hij maar een kleine penis, dan had ik hem al veel eerder verlaten!
Reeksen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Georges het volgende:
Dit is kan een reeks zijn. BS loves JK loves Inso.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
waar blijft die BB hartje BB icon
Ja, het is me wat. Je zou het maar wat graag willen.quote:
Ja laten we! En als ik jou dan fist, dan binden we onze darmen aan elkaar vast, zodat onze lichaamssappen met elkaar vermengd worden en we letterlijk onafscheidelijk zijn! En met onze darm bind je mij dan vast aan een kachelpijp, om me genadeloos te nemen en mijn eierstokken naar buiten te neuken!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zo hard en lang uithalend bij het anaal rammen dat ik een stuk darm mee naar buiten trek en daarmee verder ga met je in de wurgsekshouding, beiden sabbelend op jouw darm en elkaar verlekkerd aankijken.
Dán weet ik dat ik van je hou..
En jullie aanbidden mij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks reeks. Een sekte. Dat is toffer.
Ik haat fotosjoppen-paintenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:28 schreef Bioslock het volgende:
[..]
De jpeg-compressie steekt steeds verder de kop op.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
maak ook ff een *.* [hartje] PP
En zal je borstkas in trappen zodat ik je nog diepen tussen je tieten kan neuken. Ik zou wonden bijten, en ze wekenlang laten etteren om het warme pus langs mijn eikelrand te voelen stromen als ik je in die vleeswonden neuk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja laten we! En als ik jou dan fist, dan binden we onze darmen aan elkaar vast, zodat onze lichaamssappen met elkaar vermengd worden en we letterlijk onafscheidelijk zijn! En met onze darm bind je mij dan vast aan een kachelpijp, om me genadeloos te nemen en mijn eierstokken naar buiten te neuken!
Dán zal ik nooit aan je liefde twijfelen..
Ja! En dan maak ik een klein sneetje in een van je zaadleiders, zodat je op mijn gezicht kan zitten en me in mijn oogkas neukt en als je dan klaarkomt dan spuit je me aan alle kanten onder! En daarna trek ik een voor een je teennagels uit, zodat je me kan feetfucken en een nagelbed orgasme krijgt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef Bioslock het volgende:
[..]
En zal je borstkas in trappen zodat ik je nog diepen tussen je tieten kan neuken. Ik zou wonden bijten, en ze wekenlang laten etteren om het warme pus langs mijn eikelrand te voelen stromen als ik je in die vleeswonden neuk.
Dán is de warmte van onze liefde optimaal..
Dat lijkt me impliciet reeds duidelijk InsO+.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
En jullie aanbidden mij.
In een grot op berenvellen elkander beminnen tot het einde der tijden. En vlak bij die grot is een waterpoel, die vlak voor het einde der tijden onze lustpoel is, gevuld met onze lichaamssappen en dobberende ingewanden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:37 schreef Bioslock het volgende:
Inso? Zullen we wegrennen van de rest van de wereld? En voor de rest, ten tijde tot het einde der dagen de liefde aan elkaar geven. Op onze manier.
Metaforisch, lul. Metaforisch.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:38 schreef Georges het volgende:
Ja, ren maar weg, tot in lengte van dagen, diep de afgrond in.
Dat het wel even duidelijk ik, Sjee.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat lijkt me impliciet reeds duidelijk InsO+.
Metaforisch hard de afgrond in.quote:
Dat ik het ook InsO+.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
Dat het wel even duidelijk ik, Sjee.
Oh. Hier dus.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:33 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die ouwe?
het eten van een hamburgerquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Bioslock het volgende:
Mij rest enkel nog:. En de vleselijke daad.
Ik hou van je. Op een manier die een normaal mens nooit zou kunnen bevatten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Bioslock het volgende:
Mij rest enkel nog:. En de vleselijke daad.
Ik figuurzaag wel even je naam in mijn vingerkootjes om je afwezigheid te overleven.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:41 schreef Bioslock het volgende:
Ik ben even een nieuwe Grolsch halen. Wacht even met automutilatie totdat ik terug ben.
ik snap het niet !quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hou van je. Op een manier die een normaal mens nooit zou kunnen bevatten.
Ik mis het ook engeltje. Net zozeer als ik het mis om je ballen tegen mijn voorhoofd aan te voelen ketsen nadat je mijn fontanel open hebt gebroken en mijn hersens neukt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:44 schreef Bioslock het volgende:
Ik zou graag mijn nagels weer eens diep in jouw oogballen zetten, Inso. Ik mis het.
Ik heb bier op. Ik bedoelde het niet zo. Je weet dat ik je aanbid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:41 schreef Insomaniac het volgende:
Je bespot mn typo's!!1!!!!!!!!!!!111111111
Hoe lang is het al geleden dat ik je tepels heb opgekrabt om ze met zout te verminken? We moeten elkaar wat vaker zien.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik mis het ook engeltje. Net zozeer als ik het mis om je ballen tegen mijn voorhoofd aan te voelen ketsen nadat je mijn fontanel open hebt gebroken en mijn hersens neukt.
Gaylord.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb bier op. Ik bedoelde het niet zo. Je weet dat ik je aanbid.
Ik vergeef je.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb bier op. Ik bedoelde het niet zo. Je weet dat ik je aanbid.
Te lang terug engeltje, te lang terug. Nog even en al mijn wonden zijn alweer bijna genezen! Ik hunker ernaar om te voelen hoe jij mijn littekens openrijt en er zout in strooit. Ik mis je.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:48 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hoe lang is het al geleden dat ik je tepels heb opgekrabt om ze met zout te verminken? We moeten elkaar wat vaker zien.
Ik mis jou ook. Soms lig ik snachts te dromen over jouw en mijn goddelijke lichaam en hoe wij die pracht samen vernietigen, openrijten en gespugen. Maar dan schiet ik wakker en merk ik dat het allemaal een droom was. Dan ween ik, en fluister zachtjes jouw naam. Inso, ik mis je.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Te lang terug engeltje, te lang terug. Nog even en al mijn wonden zijn alweer bijna genezen! Ik hunker ernaar om te voelen hoe jij mijn littekens openrijt en er zout in strooit. Ik mis je.
Krijg teelbalkanker, wannabemod.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:50 schreef Georges het volgende:
Wat schattig. Hier heb je ook instant messenger voor.
Een nekschot is ook vrij "instant".quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:50 schreef Georges het volgende:
Vaak als ik 's ochtends wakker word, dan draai ik me nog halfslaperig om en kruip ik tegen jouw goddelijke lichaam aan. Langzaam sijpelt de realiteit dan naar binnen en besef ik me dat ik tegen een ongeschonden lichaam aan lig, die niet van jou is. Als ik dan zachtjes mijn wimperharen uit mijn oogleden trek, ruik ik opeens je geur en voel ik jouw ingewanden verstrengelen met de mijne. Op die momenten bloed mijn hart BS. Ik mis je zo intens dat ik niet meer kan functioneren, de dag gaat in een waas voorbij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:51 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik mis jou ook. Soms lig ik snachts te dromen over jouw en mijn goddelijke lichaam en hoe wij die pracht samen vernietigen, openrijten en gespugen. Maar dan schiet ik wakker en merk ik dat het allemaal een droom was. Dan ween ik, en fluister zachtjes jouw naam. Inso, ik mis je.
ik ben voor een algehele ONZ ban voor mensen met minder dan 10k of meer dan 160 posts gemiddeld per dagquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:50 schreef Georges het volgende:
Hihi, kalverliefde. Dan is het allemaal nog erg emotioneel.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Krijg teelbalkanker, wannabemod.
Uitloggen ook.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:54 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Een nekschot is ook vrij "instant".
Soms he, soms heb ik het gevoel dat ik je hoor praten en schreeuwen als ik weer in de dagelijkse sleur zit. Zó voelt het zonder jou, een sleur. Jij bent het licht in mijn dag, mijn avontuur en grensverlegging. Mijn katalysator voor eeuwig rottend vlees. Inso, die wond op mijn schouder is al bijna geheeld, weet je nog wat we er vroeger mee gedaan hadden? Hoe veel lol en obceniteit er mee gepaard was gegaan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vaak als ik 's ochtends wakker word, dan draai ik me nog halfslaperig om en kruip ik tegen jouw goddelijke lichaam aan. Langzaam sijpelt de realiteit dan naar binnen en besef ik me dat ik tegen een ongeschonden lichaam aan lig, die niet van jou is. Als ik dan zachtjes mijn wimperharen uit mijn oogleden trek, ruik ik opeens je geur en voel ik jouw ingewanden verstrengelen met de mijne. Op die momenten bloed mijn hart BS. Ik mis je zo intens dat ik niet meer kan functioneren, de dag gaat in een waas voorbij.
Ja, ik ben jaloers, ik geef het toe.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
Zie je nu wat onze liefde aanricht BS? Liefdeloze uitgekotste randfiguren als Georges kunnen het niet aan. Onze liefde is te groot en intens voor deze wereld.
Misschien moeten onszelf maar eens gaan aanzien voor de grootheden die wij zijn. Weg met de schaamte. Wij zijn de messiassen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
Zie je nu wat onze liefde aanricht BS? Liefdeloze uitgekotste randfiguren als Georges kunnen het niet aan. Onze liefde is te groot en intens voor deze wereld.
Precies, hardcore.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Misschien moeten onszelf maar eens gaan aanzien voor de grootheden die wij zijn. Weg met de schaamte. Wij zijn de messiassen!
Ik schreeuw ook BS. Elke keer als ik de ondraaglijke lichtheid van het bestaan niet meer kan bevatten. laat ik me ter aarde storten en krijs vol wanhoop jouw naam. Jij bent mijn raison d'être, jij bent de reden dat ik nog leef en me niet op een stalen hek vol scherpe punten stort.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:58 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Soms he, soms heb ik het gevoel dat ik je hoor praten en schreeuwen als ik weer in de dagelijkse sleur zit. Zó voelt het zonder jou, een sleur. Jij bent het licht in mijn dag, mijn avontuur en grensverlegging. Mijn katalysator voor eeuwig rottend vlees. Inso, die wond op mijn schouder is al bijna geheeld, weet je nog wat we er vroeger mee gedaan hadden? Hoe veel lol en obsceniteit er mee gepaard was gegaan?
Inso. Ik hoop dat we elkaar weet vlug zullen zien.
Je hebt gelijk, mijn medemessias!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:59 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Misschien moeten onszelf maar eens gaan aanzien voor de grootheden die wij zijn. Weg met de schaamte. Wij zijn de messiassen!
Hebben wij ooit ongelijk gehad? Neen! Wij zijn de waarheid waarop de ijdele hoop van de schaamte der voetvolk op wachtende was!quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, mijn medemessias!
Wij zijn het verplicht aan de wereld om een heilige tweeëenheid te vormen en de onwetenden het ware leven te tonen!quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:04 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Hebben wij ooit ongelijk gehad? Neen! Wij zijn de waarheid waarop de ijdele hoop van de schaamte der voetvolk op wachtende was!
Dat is een mooie gedachte, Plato gelezen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wij zijn het verplicht aan de wereld om een heilige tweeëenheid te vormen en de onwetenden het ware leven te tonen!
Inso. Gisteren zag ik nergens meer schot in, het enige waar ik aan kon denken is jouw hartverscheurende orgasme schreeuwen en jouw ogen die zo heerlijk indeuken met mijn nagels. Ik wilde er een einde aan maken, maar toen hoorde ik weer jouw stem, en dacht, ooit komt het weer goed. Ooit zien we elkaars' rottend vlees weer, ooit bijten we weer in elkaar genitaliën, ooit zal de pus en etter weer rijkelijk vloeien. Inso, ik heb je lief als niemand dat ooit zal begrijpen. Hoe verward het mag overkomen naar "de anderen", ik geloof dat ons "rendevouz" binnenkort zal plaatsvinden.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook BS. Elke keer als ik de ondraaglijke lichtheid van het bestaan niet meer kan bevatten. laat ik me ter aarde storten en krijs vol wanhoop jouw naam. Jij bent mijn raison d'être, jij bent de reden dat ik nog leef en me niet op een stalen hek vol scherpe punten stort.
En ja, de wond op je schouder. Vaak denk ik terug aan die middag. Die middag die me genoeg waanzinnige liefde geeft om zonder jou te kunnen.
BS. Red me. Verlos me. En neuk mijn ingewanden stuk.
Bioslock. We moeten zo snel mogelijk afspreken om elkaar en de wereld te behoeden van totale rampspoed. Zonder jou ben ik rusteloos en ontevreden. Pas als jij bij me bent, kan ik goed ademhalen en voel ik me de godin die ik ben.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Inso. Gisteren zag ik nergens meer schot in, het enige waar ik aan kon denken is jouw hartverscheurende orgasme schreeuwen en jouw ogen die zo heerlijk indeuken met mijn nagels. Ik wilde er een einde aan maken, maar toen hoorde ik weer jouw stem, en dacht, ooit komt het weer goed. Ooit zien we elkaars' rottend vlees weer, ooit bijten we weer in elkaar genitaliën, ooit zal de pus en etter weer rijkelijk vloeien. Inso, ik heb je lief als niemand dat ooit zal begrijpen. Hoe verward het mag overkomen naar "de anderen", ik geloof dat ons "rendevouz" binnenkort zal plaatsvinden.
Groetjes,
Bioslock.
Insomaniaç,quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bioslock. We moeten zo snel mogelijk afspreken om elkaar en de wereld te behoeden van totale rampspoed. Zonder jou ben ik rusteloos en ontevreden. Pas als jij bij me bent, kan ik goed ademhalen en voel ik me de godin die ik ben.
Ontvoer me, neem me mee en laten we elkaar nooit meer loslaten BS. De wereld heeft ons nodig.
In het begin gaan ze natuurlijk tegenstribbelen, omdat ze onwetend zijn en weigeren in te zien dat onze manier de enige manier is. Dus zullen we wereldwijd een slachtpartij moeten aanrichten om de dommen uit te roeien.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef Bioslock het volgende:
We moeten het de wereld laten zien en kenbaar maken dat wij díegene zijn, de verlossing waarop gewacht wordt.
Je bent in de war met paddo's, nachtkastjosti.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:16 schreef Georges het volgende:
Als je maar genoeg zuipt wordt allles geloofwaardig.
"Aan het begin van de geloofwaardigheid staat de partij die niet wordt gewaardeerd."quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
In het begin gaan ze natuurlijk tegenstribbelen, omdat ze onwetend zijn en weigeren in te zien dat onze manier de enige manier is. Dus zullen we wereldwijd een slachtpartij moeten aanrichten om de dommen uit te roeien.
Binnenkort is de revolutie, ik zal je dan ontmoeten. Wacht op me, Inso. Wacht op me.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
BS, mijn dijen schrijnen en mijn venusheuvel schreeuwt jouw naam. Hoe lang moet ik nog lijden?
Ik was mijn eenzaamheid aan het drukken met meer bier, en het halen daar van. Ik hou meer van je dan dat ooit iemand zou kunnen begrijpen.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
Godverdomme BS! In afwachting van jouw reply heb ik inmiddels je naam in mijn knieholtes gebrand met een soldeerbout! Waar ben je? Hou je niet meer van me?.
We postten tegelijk. Nu schaam ik me zo erg dat ik uitviel, dat ik alleen maar nog meer verlang naar de dag waarop je me eindelijk weer gaat skullfucken.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:27 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik was mijn eenzaamheid aan het drukken met meer bier, en het halen daar van. Ik hou meer van je dan dat ooit iemand zou kunnen begrijpen.
Ik heb zo'n zin om jouw vlees weer te voelen, het af te schaven en het onder mijn nagels te voelen krullen en jou mijn lichaamssappen zien drinken. Ik hunker, inso.quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
We postten tegelijk. Nu schaam ik me zo erg dat ik uitviel, dat ik alleen maar nog meer verlang naar de dag waarop je me eindelijk weer gaat skullfucken.
Ik hou van je.
Wees sterk BS en draag je lot als een man. Met opgeheven hoofd en gebalde vuisten!quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:45 schreef Bioslock het volgende:
Het zal niet lang meer duren. Ik heb nog maar heel even.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |