Longquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zulke heftige seks dat je in elkaars schouder/arm/kin/oor/gezicht/long/wang/tepel/hiel moet bijten om het niet uit te krijsen.
We hebben van dienst geruild, ben je dat al weer vergeten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hé bosjosti, heb je weer eens verlof van je TBS-instelling
Dat klinkt overtuigendquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.
Ja, die schofterige lul met zijn kleine penis.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.
goeie remedie tegen klaplongquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Bioslock het volgende:
Zó hard tietneuken dat je een long penetreert!
Zo hard deepthroaten dat je mijn slokdarm perforeert en je zaad in al mijn holtes stroomt, dat als ik in je gezicht nies, je je eigen zaad proeft. Dát is pas ware liefde, puur en sereen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Bioslock het volgende:
Zó hard tietneuken dat je een long penetreert en dan gewoon je lauwe vla in de long laten lopen, en dat inso het dan weer uitrochelt over mijn buik. Dán weet je pas dat je leeft.!
Had hij maar een kleine penis, dan had ik hem al veel eerder verlaten!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:22 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, die schofterige lul met zijn kleine penis.
Tof JK.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
BS.
quote:
Zo hard en lang uithalend bij het anaal rammen dat ik een stuk darm mee naar buiten trek en daarmee verder ga met je in de wurgsekshouding, beiden sabbelend op jouw darm en elkaar verlekkerd aankijken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo hard deepthroaten dat je mijn slokdarm perforeert en je zaad in al mijn holtes stroomt, dat als ik in je gezicht nies, je je eigen zaad proeft. Dát is pas ware liefde, puur en sereen!!
Niks reeks. Een sekte. Dat is toffer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Georges het volgende:
Dit is kan een reeks zijn. BS loves JK loves Inso.
Hij mag wat mij betreft best dood. Nofi, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had hij maar een kleine penis, dan had ik hem al veel eerder verlaten!
Reeksen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Georges het volgende:
Dit is kan een reeks zijn. BS loves JK loves Inso.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
waar blijft die BB hartje BB icon
Ja, het is me wat. Je zou het maar wat graag willen.quote:
Ja laten we! En als ik jou dan fist, dan binden we onze darmen aan elkaar vast, zodat onze lichaamssappen met elkaar vermengd worden en we letterlijk onafscheidelijk zijn! En met onze darm bind je mij dan vast aan een kachelpijp, om me genadeloos te nemen en mijn eierstokken naar buiten te neuken!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Zo hard en lang uithalend bij het anaal rammen dat ik een stuk darm mee naar buiten trek en daarmee verder ga met je in de wurgsekshouding, beiden sabbelend op jouw darm en elkaar verlekkerd aankijken.
Dán weet ik dat ik van je hou..
En jullie aanbidden mij.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niks reeks. Een sekte. Dat is toffer.
Ik haat fotosjoppen-paintenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:28 schreef Bioslock het volgende:
[..]
De jpeg-compressie steekt steeds verder de kop op.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
maak ook ff een *.* [hartje] PP
En zal je borstkas in trappen zodat ik je nog diepen tussen je tieten kan neuken. Ik zou wonden bijten, en ze wekenlang laten etteren om het warme pus langs mijn eikelrand te voelen stromen als ik je in die vleeswonden neuk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja laten we! En als ik jou dan fist, dan binden we onze darmen aan elkaar vast, zodat onze lichaamssappen met elkaar vermengd worden en we letterlijk onafscheidelijk zijn! En met onze darm bind je mij dan vast aan een kachelpijp, om me genadeloos te nemen en mijn eierstokken naar buiten te neuken!
Dán zal ik nooit aan je liefde twijfelen..
Ja! En dan maak ik een klein sneetje in een van je zaadleiders, zodat je op mijn gezicht kan zitten en me in mijn oogkas neukt en als je dan klaarkomt dan spuit je me aan alle kanten onder! En daarna trek ik een voor een je teennagels uit, zodat je me kan feetfucken en een nagelbed orgasme krijgt!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:32 schreef Bioslock het volgende:
[..]
En zal je borstkas in trappen zodat ik je nog diepen tussen je tieten kan neuken. Ik zou wonden bijten, en ze wekenlang laten etteren om het warme pus langs mijn eikelrand te voelen stromen als ik je in die vleeswonden neuk.
Dán is de warmte van onze liefde optimaal..
Dat lijkt me impliciet reeds duidelijk InsO+.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:29 schreef Insomaniac het volgende:
En jullie aanbidden mij.
In een grot op berenvellen elkander beminnen tot het einde der tijden. En vlak bij die grot is een waterpoel, die vlak voor het einde der tijden onze lustpoel is, gevuld met onze lichaamssappen en dobberende ingewanden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:37 schreef Bioslock het volgende:
Inso? Zullen we wegrennen van de rest van de wereld? En voor de rest, ten tijde tot het einde der dagen de liefde aan elkaar geven. Op onze manier.
Metaforisch, lul. Metaforisch.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:38 schreef Georges het volgende:
Ja, ren maar weg, tot in lengte van dagen, diep de afgrond in.
Dat het wel even duidelijk ik, Sjee.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat lijkt me impliciet reeds duidelijk InsO+.
Metaforisch hard de afgrond in.quote:
Dat ik het ook InsO+.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:39 schreef Insomaniac het volgende:
Dat het wel even duidelijk ik, Sjee.
Oh. Hier dus.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:33 schreef Bioslock het volgende:
Waar is die ouwe?
het eten van een hamburgerquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:40 schreef Bioslock het volgende:
Mij rest enkel nog:. En de vleselijke daad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |