Longquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zulke heftige seks dat je in elkaars schouder/arm/kin/oor/gezicht/long/wang/tepel/hiel moet bijten om het niet uit te krijsen.
We hebben van dienst geruild, ben je dat al weer vergeten?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hé bosjosti, heb je weer eens verlof van je TBS-instelling
Dat klinkt overtuigendquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.
Ja, die schofterige lul met zijn kleine penis.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.
goeie remedie tegen klaplongquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Bioslock het volgende:
Zó hard tietneuken dat je een long penetreert!
Zo hard deepthroaten dat je mijn slokdarm perforeert en je zaad in al mijn holtes stroomt, dat als ik in je gezicht nies, je je eigen zaad proeft. Dát is pas ware liefde, puur en sereen!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:21 schreef Bioslock het volgende:
Zó hard tietneuken dat je een long penetreert en dan gewoon je lauwe vla in de long laten lopen, en dat inso het dan weer uitrochelt over mijn buik. Dán weet je pas dat je leeft.!
Had hij maar een kleine penis, dan had ik hem al veel eerder verlaten!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:22 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ja, die schofterige lul met zijn kleine penis.
Tof JK.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
BS.
quote:
Zo hard en lang uithalend bij het anaal rammen dat ik een stuk darm mee naar buiten trek en daarmee verder ga met je in de wurgsekshouding, beiden sabbelend op jouw darm en elkaar verlekkerd aankijken.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo hard deepthroaten dat je mijn slokdarm perforeert en je zaad in al mijn holtes stroomt, dat als ik in je gezicht nies, je je eigen zaad proeft. Dát is pas ware liefde, puur en sereen!!
Niks reeks. Een sekte. Dat is toffer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Georges het volgende:
Dit is kan een reeks zijn. BS loves JK loves Inso.
Hij mag wat mij betreft best dood. Nofi, natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Had hij maar een kleine penis, dan had ik hem al veel eerder verlaten!
Reeksen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:26 schreef Georges het volgende:
Dit is kan een reeks zijn. BS loves JK loves Inso.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:24 schreef Bosbeetle het volgende:
waar blijft die BB hartje BB icon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |