ja leuk al die blauwe linkjesquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe tof, die Text only, ik heb geen idee waar je t over hebt
En bij de shoarmaboer elkanders kleding kapotscheuren en dan naar de andere mensen wijzen en roepen; "hahaha, jullie hebben kleren aan omdat jullie lelijk zijn!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat is wel puik. Gewoon anaal neuken in een tramstel. En al die mensen zo van: "Huh?" En wij dan echt zo van "Ja, er staat toch nergens dat het niet mag?"
Heheheheeee.
PDDquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij die PDD tijd eigenlijk wel meegemaakt?
Gezien de vocabulaire van jouw lopende discussie met die OranjeboomJosti/TS, moét dit wel betekenen dat je van me houdtquote:
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij die PDD tijd eigenlijk wel meegemaakt?
En dan die mensen echt zo van "Mijn toonbank, wat doe je?" En dan mijn zaad in de bak met knoflooksaus spugen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En bij de shoarmaboer elkanders kleding kapotscheuren en dan naar de andere mensen wijzen en roepen; "hahaha, jullie hebben kleren aan omdat jullie lelijk zijn!"
En dan keihard bijtseks bedrijven op de toonbank.
Krijg een inoperabele tumor op je hersenstam. Die explodeert.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Gezien de vocabulaire van jouw lopende discussie met die OranjeboomJosti/TS, moét dit wel betekenen dat je van me houdt
quote:
Avatar!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.
Ach knaapje, als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Bioslock het volgende:
JK, wil jij een JK ♥ BS avatar?
Ach man, krijg toch een spellingscursus!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Krijg een inoperabele tumor op je hersenstam. Die explodeerd.
een slecht korte termijngeheugen is een zegen somsquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.
Dat zou heel tof zijn. En dan lopen we gewoon lachend weg en gaan we midden op straat copuleren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:16 schreef Bioslock het volgende:
[..]
En dan die mensen echt zo van "Mijn toonbank, wat doe je?" En dan mijn zaad in de bak met knoflooksaus spugen.
Dat zou tof zijn..
Je quoot te snel, teringlijer!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ach man, krijg toch een spellingscursus!
Oh, ik kan niet wachten, Inso.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zou heel tof zijn. En dan lopen we gewoon lachend weg en gaan we midden op straat copuleren.
En jij deed de basisschool blijkbaar te snel!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je quoot te snel, teringlijer!
Zulke heftige seks dat je in elkaars schouder/arm/kin/oor/gezicht/long/wang/tepel/hiel moet bijten om het niet uit te krijsen.quote:
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.quote:
hé bosjosti, heb je weer eens verlof van je TBS-instellingquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En jij deed de basisschool blijkbaar te snel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |