een onz-er hoort toch minstens het euvre van monthy python te kennenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef TallMan het volgende:
[..]
Dan moet je goddomme voor de uninitiated zoals ik de link naar zo'n fragment in sub tags meeposten.
Inso is alleen al tof, ik zie de toegevoegde waarde van jou niet.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Bioslock het volgende:
Maar wel walgelijk tof. Samen.
Bovendien ben ik slechts parttimer (avonduren in het weekend)quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een onz hoort toch minstens het euvre van monthy python te kennen
ohnee dat was toen het nog SCD was![]()
Ik ga me niet excuseren voor jouw blindheid.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:07 schreef TallMan het volgende:
[..]
Inso is alleen al tof, ik zie de toegevoegde waarde van jou niet.
Ja sorry, ik had mijn zonnebril op en de lampen zijn kapot.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:08 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik ga me niet excuseren voor jouw blindheid.
Zolang het voor mij maar duidelijk is dat ik m als eerste had en jij dus een lame wannabe bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zolang er geen copyright op zit heb je me niets te maken
Al zou je het willen, takkenewbie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
jij hebt hier niets te makenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En elkaar onzedelijk betasten in het openbaar en andere mensen in verlegenheid brengen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:10 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Altijd samen zijn. En kusjes geven bij de minste dingen. ().
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En elkaar onzedelijk betasten in het openbaar en andere mensen in verlegenheid brengen.
Dat is wel puik. Gewoon anaal neuken in een tramstel. En al die mensen zo van: "Huh?" En wij dan echt zo van "Ja, er staat toch nergens dat het niet mag?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En elkaar onzedelijk betasten in het openbaar en andere mensen in verlegenheid brengen.
hoe tof, die Text only, ik heb geen idee waar je t over hebtquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
God nee laat dit geen rage worden ! Die icoontjes bewegen niet eens irritant![]()
ja leuk al die blauwe linkjesquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
hoe tof, die Text only, ik heb geen idee waar je t over hebt
En bij de shoarmaboer elkanders kleding kapotscheuren en dan naar de andere mensen wijzen en roepen; "hahaha, jullie hebben kleren aan omdat jullie lelijk zijn!"quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:12 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Dat is wel puik. Gewoon anaal neuken in een tramstel. En al die mensen zo van: "Huh?" En wij dan echt zo van "Ja, er staat toch nergens dat het niet mag?"
Heheheheeee.
PDDquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij die PDD tijd eigenlijk wel meegemaakt?
Gezien de vocabulaire van jouw lopende discussie met die OranjeboomJosti/TS, moét dit wel betekenen dat je van me houdtquote:
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij die PDD tijd eigenlijk wel meegemaakt?
En dan die mensen echt zo van "Mijn toonbank, wat doe je?" En dan mijn zaad in de bak met knoflooksaus spugen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En bij de shoarmaboer elkanders kleding kapotscheuren en dan naar de andere mensen wijzen en roepen; "hahaha, jullie hebben kleren aan omdat jullie lelijk zijn!"
En dan keihard bijtseks bedrijven op de toonbank.
Krijg een inoperabele tumor op je hersenstam. Die explodeert.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Gezien de vocabulaire van jouw lopende discussie met die OranjeboomJosti/TS, moét dit wel betekenen dat je van me houdt
quote:
Avatar!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.
Ach knaapje, als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Bioslock het volgende:
JK, wil jij een JK ♥ BS avatar?
Ach man, krijg toch een spellingscursus!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:16 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Krijg een inoperabele tumor op je hersenstam. Die explodeerd.
een slecht korte termijngeheugen is een zegen somsquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je al vaker gevraagd en yup.
Dat zou heel tof zijn. En dan lopen we gewoon lachend weg en gaan we midden op straat copuleren.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:16 schreef Bioslock het volgende:
[..]
En dan die mensen echt zo van "Mijn toonbank, wat doe je?" En dan mijn zaad in de bak met knoflooksaus spugen.
Dat zou tof zijn..
Je quoot te snel, teringlijer!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:17 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ach man, krijg toch een spellingscursus!
Oh, ik kan niet wachten, Inso.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zou heel tof zijn. En dan lopen we gewoon lachend weg en gaan we midden op straat copuleren.
En jij deed de basisschool blijkbaar te snel!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je quoot te snel, teringlijer!
Zulke heftige seks dat je in elkaars schouder/arm/kin/oor/gezicht/long/wang/tepel/hiel moet bijten om het niet uit te krijsen.quote:
Kom naar me toe. Dan gaan we neuken in mijn echtelijk bed en als mijn vriend ons dan betrapt, lachen we hem honend uit en schoppen we hem dood.quote:
hé bosjosti, heb je weer eens verlof van je TBS-instellingquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:19 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En jij deed de basisschool blijkbaar te snel!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |