Verdomme! Als ik hem zie trap ik hem in zijn milt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef JDude het volgende:
Zeg BS, heb je al gezien dat er een wannabe van je ronddoolt?![]()
Met -= =- om je naam heen?
Of heb je soms een kloon aangemaakt
Jullie zouden samen mooie kindertjes kunnen krijgen. Engeltjes die bootwerkerstaal uitslaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
BS is walgelijk tof.
Walgelijk mooie engelkindjes die grofgebekt de wereld op stelten zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jullie zouden samen mooie kindertjes kunnen krijgen. Engeltjes die bootwerkerstaal uitslaan..
hee daar ben ik toevallig goed inquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Bioslock het volgende:
Verdomme, wát ben ik tof. Om van te kotsen, zo tof.
Gewoon doen! Fuck mogonominamiteit! Neen! Fuck BS! And get pregnant!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
Walgelijk mooie engelkindjes die grofgebekt de wereld op stelten zetten..
Scheldend en neukend voor de adolecentie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bek houden, ouwe bijzettafeljosti.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?
Ik ben nu niet vruchtbaar. Dat is kut.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon doen! Fuck mogonominamiteit! Neen! Fuck BS! And get pregnant!
Ik heb superheupen, daar kunnen heus wel meerdere kinderen uit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?
Tegelijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb superheupen, daar kunnen heus wel meerdere kinderen uit.
Neen! Ik eis keiharde bevlekte stampseks!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien is BS zo walgelijk tof engelig, dat er nog wel eens een onbevlekte bevangenis van kan komen.
Pff. Ik knal er gewoon doorheen. Verdulle.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben nu niet vruchtbaar. Dat is kut.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Bioslock het volgende:
Ik voel me heftig. En mijn avatar ook.
Dan moet je maar snel vruchtbaar worden jongedame.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
Neen! Ik eis keiharde bevlekte stampseks!
Ik wil ook die. Met jouw naam. Duh.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Bioslock het volgende:
Ik voel me heftig. En mijn avatar ook.
Tof plaatje enzo. 14.gifquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wil ook die. Met jouw naam. Duh.
Er! Is! Geen! Ei!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:57 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Pff. Ik knal er gewoon doorheen. Verdulle.
opvangen en IVFerrenquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er! Is! Geen! Ei!
Die hangt nu half in mijn tampon te wenen, om het leven wat ze niet heeft kunnen schenken..
Mental images kunnen okay zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er! Is! Geen! Ei!
Die hangt nu half in mijn tampon te wenen, om het leven wat ze niet heeft kunnen schenken..
Godver. Zet er thee van! Snel!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er! Is! Geen! Ei!
quote:
reanimeren .. aansluiten op een apparaat de beep zegt !quote:
een computer ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
reanimeren .. aansluiten op een apparaat de beep zegt !
ow nu is het niet grappig meer .. in een sketch van monty python waarin ze iemand als leverdonor strikken en dan direct zn lever eruit halen. vragen ze continu tijdens de operatie om een apparaat dat beep zegt. dan komt er telkens iemand met een ingewikkeld apparaat met een knop en als ze daar op drukken zegt hij beep en dan gaat hij weer weg !quote:
Weerhaken ?quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef Bioslock het volgende:
Verdomme! Inso. Ik heb een nieuwe manier van anaal bedacht, nog pijnlijker en bloediger.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ow nu is het niet grappig meer .. in een sketch van monty python waarin ze iemand als leverdonor strikken en dan direct zn lever eruit halen. vragen ze continu tijdens de operatie om een apparaat dat beep zegt. dan komt er telkens iemand met een ingewikkeld apparaat met een knop en als ze daar op drukken zegt hij beep en dan gaat hij weer weg !
Ik sta er voor open.quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:03 schreef Bioslock het volgende:
Verdomme! Inso. Ik heb een nieuwe manier van anaal bedacht, nog pijnlijker en bloediger.
We zijn net een stelletje. (quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:06 schreef Insomaniac het volgende:
Hoe tof zijn we nu wel niet, BS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |