Verdomme! Als ik hem zie trap ik hem in zijn milt.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:47 schreef JDude het volgende:
Zeg BS, heb je al gezien dat er een wannabe van je ronddoolt?![]()
Met -= =- om je naam heen?
Of heb je soms een kloon aangemaakt
Jullie zouden samen mooie kindertjes kunnen krijgen. Engeltjes die bootwerkerstaal uitslaan.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Insomaniac het volgende:
BS is walgelijk tof.
Walgelijk mooie engelkindjes die grofgebekt de wereld op stelten zetten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jullie zouden samen mooie kindertjes kunnen krijgen. Engeltjes die bootwerkerstaal uitslaan..
hee daar ben ik toevallig goed inquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:49 schreef Bioslock het volgende:
Verdomme, wát ben ik tof. Om van te kotsen, zo tof.
Gewoon doen! Fuck mogonominamiteit! Neen! Fuck BS! And get pregnant!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
Walgelijk mooie engelkindjes die grofgebekt de wereld op stelten zetten..
Scheldend en neukend voor de adolecentie.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Bek houden, ouwe bijzettafeljosti.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?
Ik ben nu niet vruchtbaar. Dat is kut.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gewoon doen! Fuck mogonominamiteit! Neen! Fuck BS! And get pregnant!
Ik heb superheupen, daar kunnen heus wel meerdere kinderen uit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey! En onze Nobelprijswinnende supermodellen kindjes dan?
Tegelijkquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb superheupen, daar kunnen heus wel meerdere kinderen uit.
Neen! Ik eis keiharde bevlekte stampseks!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien is BS zo walgelijk tof engelig, dat er nog wel eens een onbevlekte bevangenis van kan komen.
Pff. Ik knal er gewoon doorheen. Verdulle.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben nu niet vruchtbaar. Dat is kut.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Bioslock het volgende:
Ik voel me heftig. En mijn avatar ook.
Dan moet je maar snel vruchtbaar worden jongedame.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:56 schreef Insomaniac het volgende:
Neen! Ik eis keiharde bevlekte stampseks!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |