Er valt niks te TVP'enquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:35 schreef Dada het volgende:
TVP
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:29 schreef Dada het volgende:
[..]
Is dit het leuke meisje waar ik voor opkwam?wat een sloerie met zulke uitspraken.
quote:He neeeee, lief, dat is slecht voor mijn imago. Ik ben slecht schatje. Met mij moet je niet fokken, dat loopt verkeerd af Ik versier je, neuk je, ga vreemd en dump je. Zo ben ik, slecht. Ook wel beestachtig genoemd, kansloos is een ander woord dat me te binnen schiet.
EDIT: Die zielige kutsmilie doet het niet![]()
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunityquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
En Dizer: ik bedoelde dat ik weet dat Duiveltja zn pik niet in niksan heeft gestoken
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zegt de meneer met deze fantastische uitspraak:
[..]Wat een eikel met zulke uitspraken
dus zij moet dit als een hint zienquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, ik geef het gewoon toe.. ik had altijd al een oogje op Babette21 en ik zie dit als een oppertunity
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel opquote:
Ach jah, het was anders toch nooit wat geworden.. ik weet nog steeds niet hoe je heet...alleen maar 3 letters die in je naam voorkomenquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:43 schreef niksan het volgende:
[..]
dus zij moet dit als een hint zien
be a man en stap op haar af
zie je nou wel...we passen niet bij elkaar
Was bedoeld als in van je leuke aktiesquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Nou ben ik "weer bezig". Tssssssssss ik hou wel op
Tip: Lees eens PI's En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:41 schreef Dada het volgende:
[..]Dat was een geintje ik zeg nog waar is die lachende huilsmilie. Jij zet er een hartjessmilie achter alsof je net een romantisch iets hebt neergekrabbelt.
Europalaan?quote:Neeee mevrouw van de Europalaan ik heb het helemaal gehad met jou.
quote:En al helemaal met jou fotoboek praktijken
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sexquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:45 schreef ZOWIEE het volgende:
En denk je nou echt dat als Dizer zegt: Ooh niksan we hebben zulke lekkere sex gehad (o.i.d) dat dat dan ook zo is??![]()
* Zhenar hapt wat popcorn weg.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
Dada is weer bezig...
* Dizer pakt doritos met dip
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:46 schreef BVO het volgende:
.:W.
Oke, jullie zijn dan een uitzonderingquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sex
Niksan is heel goed in bed
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niksan en ik hebben echt wel sex gehad. Lots of lots of sex
Niksan is heel goed in bed
We kunnen misschien niet met elkaar een relatie aan.. maar de sex was altijd goedquote:
Ross was in het begin met Rachel niet echt een held in bed, als ik mij hun gesprekken goed herinner. (Als ze het later weer een keer doen zegt Rachel nl: "You're better at it then before!")quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
We kunnen misschien niet met elkaar een relatie aan.. maar de sex was altijd goed
We lijken wel Ross en Rachel
Ooooooh I like the idea of thatquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:55 schreef Zhenar het volgende:
Ik zou zeggen dat jullie meer een Spike en Buffy zijn.![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi.
Ze moet met der gore ranzige kut mond van dat paard afblijvenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat vind je hiervan, Dizer? Die vrouw wil het paard een kusje geven.
Als dat paard met z'n pik maar uit haar gore ranzige kut afblijft.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:13 schreef Dizer het volgende:
Ze moet met der gore ranzige kut mond van dat paard afblijven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als dat paard met z'n pik maar uit haar gore ranzige kut afblijft.
Optyften. Er is maar één echte spinnenman.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:34 schreef Dizer het volgende:
Wij kennen allemaal de lieve svensational die ons heeft verlaten om glazen te gaan wassen in een kroeg in Australie. Ik heb helaas geen goed nieuws over Svensational. Hij is daar gebeten door een giftige spin. Maar door een geboorteafwijking van Svensational, heef hij een immuum systeem opgebouwd en is getransformeerd in een spidermanachtige hero. Nu heeft hij een nieuwe doel in zijn leven, de onschuldigen helpen en de slechteriken straffen. In zijn menselijk vorm werkt hij nog steeds in de kroeg en in zijn spider-vorm toont hij zijn ware krachten. Svensational is dan Spidersational!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Optyften. Er is maar één echte spinnenman.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef Zhenar het volgende:
Jee, ik heb LOTR:ROTK-EE binnen!
Misschien toch maar die afspraak voor vanavond cancellen
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Optyften. Er is maar één echte spinnenman.![]()
[afbeelding]
Ik ga hem straks halenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:23 schreef Zhenar het volgende:
Jee, ik heb LOTR:ROTK-EE binnen!
Misschien toch maar die afspraak voor vanavond cancellen
Lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb alleen een videorecorder, geen DVD speler. Tja, zo wordt ik gewoon gedwongen om het te downlaoden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:25 schreef niksan het volgende:
[..]ik wil ooit nog eens de hele box aanschaffen
Zhenar.. een DVD speler heb je al voor 50 euroquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb alleen een videorecorder, geen DVD speler. Tja, zo wordt ik gewoon gedwongen om het te downlaoden.
het kan altijd nogquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk, maar ik heb alleen een videorecorder, geen DVD speler. Tja, zo wordt ik gewoon gedwongen om het te downlaoden.
AH.X is zoooooo goed! Edward Nortonquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:29 schreef niksan het volgende:
[..]
het kan altijd nog
ik denk dat ik vanavond American History X ga kijken
Hij zit nog in het plastic...al een paar wekenquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
AH.X is zoooooo goed! Edward Norton
If downloading is evil, then this is not a world I want to live in!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar.. een DVD speler heb je al voor 50 euro
Downloaden is strafbaar!!! Kopen is goed!
Oooh, das met Johnny Depp als Wonkaquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:33 schreef Zhenar het volgende:
Hee, er is een trailer uit van Charlie and the Chocolate Factory... eindelijk!
http://movies.yahoo.com/m(...)olatefactoryqt1.html
Hilarisch! (voor degenen die het interessant vinden)
Oempa Loempa's rule!quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oooh, das met Johnny Depp als Wonka
Ga ik kijken als ik thuis ben
Oempa loempa's
"Sticky" is een bijvoeglijk naamwoord. Dus je bedoelt: "Waarom is dit topic nog niet sticky?"quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:15 schreef Orginial het volgende:
Hoi mensen.![]()
Waarom is dit topic nog geen sticky?
En zij maar zeggen dat we door het broeikaseffect warme winters krijgen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:30 schreef Zhenar het volgende:
Dat schijnt inherent te zijn aan de winter.
Ze liegen!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En zij maar zeggen dat we door het broeikaseffect warme winters krijgen..
Sneeuw is okay.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze liegen!!!
Alhoewel het nog niet echt gesneeuwd heeft, wat ik wel jammer vind.
Ze zouden warme sneeuw moeten uitvinden.quote:Op vrijdag 10 december 2004 15:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sneeuw is okay..
Alleen die kou niet..
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze zouden warme sneeuw moeten uitvinden.![]()
Het kan natuurlijk dat hij bedoelde: Waarom is dit topic nog geen sticky topic, maar dat hij te lui was om topic nog te typen. Dan klopt het ookquote:Op vrijdag 10 december 2004 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Sticky" is een bijvoeglijk naamwoord. Dus je bedoelt: "Waarom is dit topic nog niet sticky?"
Weer wat geleerd.![]()
Ik wil wel 2 mailtjes naar je sturen.quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zit hier nu dusalleen
en ik kan niet weg want ik moet 2 mailtjes krijgen en dan nog wat doen, en die mensen die moeten mailen zijn sloom
In ieder geval géén borrel vanavond
Idd en dan mag je bij mij op school niet eens naar binnen in de pauzequote:
Wat?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Idd en dan mag je bij mij op school niet eens naar binnen in de pauze![]()
Oeh, Bupaquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil wel 2 mailtjes naar je sturen. [afbeelding]
Duh.. maar waarom niet in godsnaam?quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dat je bij ons op school niet naar binnen mag in de pauze !
Er is geen toezicht meer in de aula zins er een leeraar is ontslagenquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Duh.. maar waarom niet in godsnaam?
Hoi Taniaquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi TaniaHoi Buppie
Leuke dag gehad?Nee
![]()
Ik nietIk dus ook niet
Het was keikoudidd
quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
Ik moet zo eten.Maar er eet hier zo`n 2.15 lange gast.Die vreet altijd alle friet op.En hij woont hier niet eens.![]()
Als ik ergens een hekel aan heb.![]()
Nou oke 2 meter dan.Maar in ieder geval hij is 15 en keigroot.Hij vreet altijd al mijn eten op.quote:
go to your mummyquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou oke 2 meter dan.Maar in ieder geval hij is 15 en keigroot.Hij vreet altijd al mijn eten op.![]()
Ik bedoel: Wat doet die kerel bij jullie thuis?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:11 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nou oke 2 meter dan.Maar in ieder geval hij is 15 en keigroot.Hij vreet altijd al mijn eten op.![]()
"zijn eten opvreten"quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel: Wat doet die kerel bij jullie thuis?
ik voel me vandaag mistigquote:
Nou-houquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:19 schreef niksan het volgende:
[..]
"zijn eten opvreten"
snap het dan Bupi!
Pff...Dan wil ik je niet meemaken als je je stormachtig voelt.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pff...Dan wil ik je niet meemaken als je je stormachtig voelt.
Vriend van mijn broer.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik bedoel: Wat doet die kerel bij jullie thuis?
Wat is dit dan weer voor bekrompen, kortzichtige reactie?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je broer is gay!?
Wat een sloeries!quote:Op vrijdag 10 december 2004 17:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik keek net rond op het sugababes forum wat een topics!
Meisjes van 13/14/15 jaar die zonder rood te worden gewoon posten dat ze een dildo in de kast hebben![]()
Eng gewoon!! check ook dit :quote:
De vriend van zijn broerquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor bekrompen, kortzichtige reactie?
Dat wil ik wel zeggen maar dat klinkt sloerie-achtigquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar ligt jouw Tarzan dan? [afbeelding]
Nee hoor. Vertel maar gewoon.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zeggen maar dat klinkt sloerie-achtig
You've got mail too [afbeelding]
Waar is jou dildo danquote:
hahaquote:
Hé, je moet het niet uit zijn verband rukken!!quote:
Foto's.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:53 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 heeft lol om haar kat met kerstmuts op![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, je moet het niet uit zijn verband rukken!!
Idd anders wordt ZOWIEE boos en dat wil je niet meemakenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:13 schreef niksan het volgende:
[..]
please
Duiveltja....die gaat met ZOWIEE om, daar meng ik me niet in![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:37 schreef ZOWIEE het volgende:
En Dizer: ik bedoelde dat ik weet dat Duiveltja zn pik niet in niksan heeft gestoken
En keiharde house eronder hequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met z'n mooie strik en muts![]()
Is je kat high?quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
dierenmishandelingquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is ie altijd highquote:
Misschien neemt ie ooit revanche en pist ie op je als je slaaptquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
In de zomer maak ik een bikini voor hem![]()
Wat ben jij gemeen tegen mij zeg. Eerst mijn fotoboek onderkotsen en nu dit weerquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Misschien neemt ie ooit revanche en pist ie op je als je slaapt
Het lijkt mijn internetverbinding wel.quote:
Da's handig.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Het lijkt mijn internetverbinding wel.
Die valt om de 5 minuten weg..
Ik neem het voor murph opquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen tegen mij zeg. Eerst mijn fotoboek onderkotsen en nu dit weer![]()
Mag ik je aanraken?!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:35 schreef Duiveltja het volgende:
Die linker zag ik een tijd geleden nog in de Men at work
Ik wil natuurlijk ook veel liever Lieke aanraken.quote:
Hij is coolquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn kat heeft een keer bijna op mn hoofd gekotst toen ik sliepquote:Op vrijdag 10 december 2004 19:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Misschien neemt ie ooit revanche en pist ie op je als je slaapt
Alsof ik boos op jouw zou kunnen wordenquote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
Idd anders wordt ZOWIEE boos en dat wil je niet meemaken
quote:wat zeg je dat subtiel
Ze wassen zichzelf goed, en heb jij nooit gekotst?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vieze beesten zijn 't ook.
Ik heb nog nooit een kat zien douchen of zijn tanden zien poetsenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ze wassen zichzelf goed, en heb jij nooit gekotst?
Maar ze wassen zich wel degelijk, het zijn schonere dieren dan hondenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kat zien douchen of zijn tanden zien poetsen
Ik was me beter en ik kots bijna nooit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Ze wassen zichzelf goed, en heb jij nooit gekotst?
Ik kots ook bijna nooit, net als mijn katquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik was me beter en ik kots bijna nooit.
Een hele goedenavond, mevrouw.quote:
Goedenavond meneerquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een hele goedenavond, mevrouw.
Hoe maakt u het?
Ik heb een hekel aan hondenquote:Op vrijdag 10 december 2004 20:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar ze wassen zich wel degelijk, het zijn schonere dieren dan honden
Zoals?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Helaas ben ik nu een aantal zaken rondom mijn studie communicatie aan het afronden.
Ik verkeer momenteel in een uitstekende euforische stemming.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:17 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Goedenavond meneer
Met mij gaat het prima en met u?
Helaas ben ik nu een aantal zaken rondom mijn studie communicatie aan het afronden.
Gisteren wezen stappen, vanochtend vroeg mn bed uitquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik verkeer momenteel in een uitstekende euforische stemming.
Dit komt waarschijnlijk door het feit dat u hier sinds een aantal minuten toeft.
En dit stemt mij natuurlijk tevreden.
Maar toch moet ik stilletjes een traantje wegpinken, aangezien u ijverig bezig bent met uw studie en daarmee uw verdere toekomst.
Heeft u nog iets plezierigs ondernomen deze dag vol kou en kilheid?
Vroeg uit je bed is niet tof.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:36 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Gisteren wezen stappen, vanochtend vroeg mn bed uitdaarna naar het gemeentehuis van Den Haag, me daar in laten schrijven, naar huis toe, naar de ikea (waar ze mn lampje niet meer hadden
), toen even gezeten en daarna begonnen met opdr voor school, waar ik dus nog mee bezig ben
jaquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Vroeg uit je bed is niet tof.
Ah. Was lämpje Búpä uitverkocht.
Rood-wit-blauw is ook mooi.quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:40 schreef toetatoet het volgende:
[..]
jahij was nog wel in het rood, blauw en wit maar ik wil de groene
Heb je állemaal groene spulletjes?quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:48 schreef toetatoet het volgende:
[..]
niet want dat past niet bij de rest van mn spulletjes
neeeeee, maar wel veel....appelgroenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je állemaal groene spulletjes?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:51 schreef toetatoet het volgende:
[..]
neeeeee, maar wel veel....appelgroen
daar zal je mij niet in zien lopenquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
toetatoet in een tutuutje.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:54 schreef toetatoet het volgende:
[..]
daar zal je mij niet in zien lopen
quote:Op vrijdag 10 december 2004 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan maar zónder tutuutje. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Goedenavond stamgasten van cafe de show
Dat plaatje deed ik nietquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat voor film heb jij nou weer gekeken, ZOWIEE?.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat vind je hiervan, Dizer? Die vrouw wil het paard een kusje geven.
quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat plaatje deed ik niet
Maar ik heb geen film gekeken maar De vliegende Panters
Sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:15 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja, had ik niet van je verwacht hoor
*teleurgesteld is
Een halve minuut later ging 'ie weer.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:18 schreef BVO het volgende:
M'n verbinding doet het nu al 23 minuten zonder uit te vallen..
*afklopt.
Jim Carrey en de Vliegende Panters.quote:
Zoiets moet je ook niet zeggen..quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Een halve minuut later ging 'ie weer..
quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:50 schreef Airelle het volgende:
Zoiets moet je ook niet zeggen..
Wat is koliek?quote:Op zaterdag 11 december 2004 19:36 schreef Airelle het volgende:
Ah een van onze paardjes heeft koliek
Want de bel doet het nietquote:
Samsonquote:Op zaterdag 11 december 2004 20:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Want de bel doet het niet![]()
[afbeelding]
Sinds wanneer heeft Victoria Koblenko ook een wassen beeld bij Madame Tussauds?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Victoria Koblenko ook een wassen beeld bij Madame Tussauds?
Ze heeft borst haar!quote:
Met borsthaar!quote:
quote:
Om mij te zienquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:55 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
ik ga vanavond![]()
-en
begin nu wel in te kakken.....
en over een half uur wordt ik opgehaald
waarom ben ik nog hier??![]()
ik niet.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil het er wel voor haar uitzuigen.
quote:
quote:
Die ging ook een stukje verder he.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Tom!
en dan verbaasd zijn over dat plaatje van gisteren
Nou ja, ik zie anders aardig wat van onze 'Carolien'quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die ging ook een stukje verder he.
Wat ben je aandoenlijk als je naief bent.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou ja, ik zie anders aardig wat van onze 'Carolien'
en ik had netjes ge-edit
Bahquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerst neuken met de buurman, nu dit..
[afbeelding]
Ik had Caroline ook tussen aanhalingstekens gezet, ze mocht willen dat ze er zo uit zagquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat ben je aandoenlijk als je naief bent..
Dat is Caroline helemaal niet, dat is een fake..
Ik vind Caroline er mooi uitzien voor haar leeftijd.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:18 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik had Caroline ook tussen aanhalingstekens gezet, ze mocht willen dat ze er zo uit zag
Christine van der horst en die gekke travo zijn inderdaad meesterlijkquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind Caroline er mooi uitzien voor haar leeftijd..
Oh jeej, zometeen weer Nachtsuite kijken. Je lacht je dood bij dat programma.
Dat heb ik vorige week gezien met het 'exclusieve interview' met het nichtje van Maxima. Dat hebben ze wel 30 keer aangekondigt van te voren en toen het eindelijk kwam, vroegen ze: 'hoe vindt je het hier?' Zij zei: 'ja leuk' en dat was het interviewquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind Caroline er mooi uitzien voor haar leeftijd..
Oh jeej, zometeen weer Nachtsuite kijken. Je lacht je dood bij dat programma.
Dat was echt heel erg ja! Ik dacht een diep interview, maar ze stelden echt 1 kutvraag.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat heb ik vorige week gezien met het 'exclusieve interview' met het nichtje van Maxima. Dat hebben ze wel 30 keer aangekondigt van te voren en toen het eindelijk kwam, vroegen ze: 'hoe vindt je het hier?' Zij zei: 'ja leuk' en dat was het interview
Maar nu ga ik echt
Ooooh.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Je denkt echt dat ik heel naief ben he
* opgenomen op de video
Welke die ene?quote:
Doe dat maar even ja...quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is dat?.
Ik ga wel even op www.lagerhuis.nl kijken..
wat is 14.gif?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
Ingeborg is okay ja. [14.gif].
Mijn favoriete staat er niet tussen..
Dat wijf met die krukken is ook vreselijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:35 schreef BVO het volgende:
Ik vind Marcel van Dam een verschrikkelijke man..
[14.gif] =quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
wat is 14.gif?
Omschrijf je favoriet eens.
Kijk maar naar het jongerenlagerhuis dan..quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
[14.gif] = [afbeelding]
Die blonde, zo dom als een deur maar altijd erg grappig..
Vorig jaar zat er altijd zo'n leuke jonge brunette.. Slim en leuk.
.
Aahquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
Nee, deze was nog leuker..
Ze is er alleen nooit meer..
En die komischhe blonde staat niet op de site..
Ah nee toch ga weg!quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat meisje dat ook bij Popstars zat zo leuk bij Lagerhuis.
Je bedoelt toch die ene die met dat mobieltje zat te pimpen bij Beau.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ah nee toch ga weg!
Das nou een eerste klas doos!
quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
Truste Evelien!.
Ennehm Tom: Nee toch?!.
OMG dat kan je toch niet menen?!?quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind dat meisje dat ook bij Popstars zat zo leuk bij Lagerhuis.
Aah... ik kan ook nooit uitslapen..geen idee waarom.quote:Op zondag 12 december 2004 09:56 schreef niksan het volgende:
Goedemorgen
* niksan kon niet meer slapen
Hiquote:
Moet essay schrijven voor Geschiedenis...quote:
-edit- Goede topicquote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Wat een leegloop aan mods de laatste tijd weer..
Wie gaat er nu weer weg dan ?quote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Nee, ik wil alleen in SHO, IDO of daarop lijkende fora.quote:Op zondag 12 december 2004 12:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
-edit- Goede topic
En jij blijft maar mailtjes sturen zeker.
Sinds ik ben gestopt is het gewoon niet zo leuk meer in de crew.quote:Op zondag 12 december 2004 12:25 schreef BVO het volgende:
Lijkt me geen goed idee. Krijg je allemaal baggertopics over verschillende acteurs / personages...quote:Op zondag 12 december 2004 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Een GTST-Forum vind ik nog steeds een goed idee trouwens..
..Seborik.. Die er al 3 jaar zatquote:
Ik denk dat als dat goed gemodereerd zou worden dat het best een leuk forum zou kunnen worden. Eventueel met ONM erbij.quote:Op zondag 12 december 2004 12:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. Krijg je allemaal baggertopics over verschillende acteurs / personages...
BVO als mod van VBL of ONZ ofzoquote:Op zondag 12 december 2004 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen in SHO, IDO of daarop lijkende fora..
Maar die zijn er dus niet..
Een GTST-Forum vind ik nog steeds een goed idee trouwens..
ONZ-mod lijkt me écht verschrikkelijk.quote:Op zondag 12 december 2004 12:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
BVO als mod van VBL of ONZ ofzo![]()
Nee ONM niet dat is veel minder dan gtst. Dan kan je gelijk de kindersoap Zoop er bij doen!quote:Op zondag 12 december 2004 12:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat als dat goed gemodereerd zou worden dat het best een leuk forum zou kunnen worden. Eventueel met ONM erbij.
Ok, het zal nooit gebeuren, maar ik denk dat het met goede mods goed zou kunnen lopen..
Dat is gewoon overal slotjes plaatsenquote:Op zondag 12 december 2004 12:32 schreef BVO het volgende:
[..]
ONZ-mod lijkt me écht verschrikkelijk..
ONM is kwalitatief zeker niet minder dan GTST hoor.quote:Op zondag 12 december 2004 12:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee ONM niet dat is veel minder dan gtst. Dan kan je gelijk de kindersoap Zoop er bij doen!
Ah. Daar kijk ik dus nooit.quote:Op zondag 12 december 2004 12:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik stop met het modden van muziek
Brennie?!?quote:
Natuurlijk welquote:Op zondag 12 december 2004 12:33 schreef BVO het volgende:
[..]
ONM is kwalitatief zeker niet minder dan GTST hoor.
Mij ook. Echt, ergere fora heb je niet. Ja, B&H misschien (wat wil je met een mod alsquote:
Wat is er met Roel_Jewel dan?quote:Op zondag 12 december 2004 12:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mij ook. Echt, ergere fora heb je niet. Ja, B&H misschien (wat wil je met een mod als. Roel_Jewel.
.), maar bij ONZ doe je het zeker nooit goed.
Alles?quote:Op zondag 12 december 2004 12:35 schreef Bupatih het volgende:
Wat is er met Roel_Jewel dan?
Oh ik wel hoorquote:Op zondag 12 december 2004 09:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Aah... ik kan ook nooit uitslapen..geen idee waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |